Ieri mi-am comandat un HDD pentru noul sistem de supraveghere. Vorbim si despre asta in alt articol. Comand de la eMAG de multi ani, sunt client Genius, plasez comenzi saptamanal si nu am avut probleme cu produsele sau cu returul cand a fost cazul. Dar asa ceva eu n-am vazut in viata mea.
Asa mi-a ajuns cutia la easybox. M-am speriat, va spun sincer. Initial am crezut ca cineva (curierul) a vrut sa fure continutul. Dar nu, HDD-ul era acolo. Problema a fost ca cine s-a ocupat de livrare si-a batut efectiv joc de colet.
Este un HDD!!! Asta trebuie protejat super bine ca sa nu ajunga distrus la client. Este sensibil la socuri, deci clar asta nu mai este functional la cum arata cutia. Cat despre protectie….spuneti voi daca hartia aia este protectie coresunpunzatoare pentru HDD. Nu mai spuneti nimic, va zic eu ca nu este.
Retur scrie pe el. Dar am decis sa scriu articolul asta ca sa va arat experienta mea cu eMAG in 2022, cand credeam ca asa ceva nu mai este posibil. Repet, nu dau vina pe eMAG in totalitate, nu stiu daca a plecat asa din depozitul lor sau nu. Poate s-a intamplat ceva pe drum si curierul si-a batut joc. Habar nu am treaba asta. Dar HDD-ul este vandut de eMAG (nu de partener) si livrat de Sameday la easybox.
Aveti grija in perioada asta, curierii pot fi grabiti si oamenii din depozite care ambaleaza pot face greseli. Verificati produsele cu atentie si refuzati orice colet deteriorat.
Asta nu inseamna ca nu voi comanda de la eMAG, sunt client de 10 ani si am 270 de comenzi plasate.
UPDATE
Am facut retur si azi mi-a venit alt HDD. Doar ca de data asta a venit intr-un plic „cu bule” cica. Bule care nu exista ca sunt toate sparte, doar pe margine se simt cateva. Mai ziceti voi ceva….
Eu am patit ceva asemanator, numai ca in cazul meu n-am putut sa-mi dau seama de starea coletelor (erau doua), intrucat au fost impinse fortat de curier in locasul sertarului, astfel ca mi-a fost imposibil sa le scot! Nu mai povestec restul aventurii cu returul, a fost un calvar.
Exact asta am patit si eu cu un cartus pt laser. M.am chinuit vreo 2 minute sa scot cutia din sertar…
Da, cred că este ceva standard. Așa mi-a venit și mie un HDD de NAS. Într-o cutie iar înăuntru ceva hârtie mai tare, dar fara punga de protecție cu bule. Însă HDD din fericire funcționează.
Și eu am pățit la fel, nu părea deteriorat, a pornit așa că am zis sa îl folosesc. După ce am transferat totul pe el părea să fie totul ok, am curățat restul hdd-urilor din PC și după 3 zile a murit. Am pierdut 4800 de fotografii(sunt fotograf amator și am fost și la câteva evenimente)
Stiam eu. De fapt emagul vroia sa-ti fure GB de pe HDD. Sa-l bagi in PC si o sa vezi mai putini GB decat ai platit.
E o manevra de a lor, aduna GB de la mai multi clienti si ii vand apoi mai departe.
Ha,ha…lucrezi la Emag?
Vezi la evomag ceva mai ieftin si cu ridicare de la sediul lor:
https://www.evomag.ro/componente-pc-gaming-hard-disk-drive-hard-disk-uri-hdd-desktop/seagate-hdd-seagate-skyhawk-4tb-sata-iii-256mb-3818656.html
Eu de un an și ceva am avut numai experiențe proaste cu eMag am primit televizoare defecte rebuturi încălțăminte de la branduri cunoscute de proastă calitate marfă contrafăcută.
Nu mai cumpar de la Evomag nici batut., ste singurul magazin onl;ine cu care eu am avut din trei incercari doar esecuri, Incepand cu coletul in stare jalnica pana la produse „praf” Jalnici, nu recomand sub nici o forma
Hai că nu așa rău. Mie mi l-ai livrat într-un… PLIC. Culmea era tot pentru un sistem de supraveghere, poate au ceva cu astea.
Cei care fac ambalarea nu au habar deloc, pana acuma am comandat 6-7 hdd-uri, de la emag si concurenta, mereu am primit așa cu hârtie, nimeni nu a ambalat hdd-ul cum trebuie. Adică unu singur a făcut asta, un băiat de pe olx :))
Am avut o experiență zilele trecute cu FanC. Praf au facut ambalajul, produsul trimis inutilizabil. Le trimit poze. Răspunsul lor incredibil: nu am ambalat corect produsul!Fuckyou FanC. Așa e la tine, curierul nu are nici o vină :))) Emag e vinovatul.
Atat la emag cat si la curier oamenii sunt platiti sa munceasca, nu sa gandeasca. Sunt platiti la surub viteza – cantitate mare si livrare la termen, altfel nu iei bonus 🙂
Poate este reactia la articolul critic la adresa curierilor.
Se pare ca luna asta emag a fost pus pe fapte mari.
Am cumparat o hota noua.
Mi-au livrat una resigilata.
Am dat-o la inlocuire.
Mi-au adus-o pe aceeasi, au schimbat doar cutia de carton.
Curierul se uita cand la mine cand la hota si nu-i venea sa creada.
Am dat-o retur si am cumparat de la flanco.
Tot circul a durat 4 saptamani, multe emailuri, telefoane si nervi.
Eu am pățit așa cu un televizor:) a venit cu pixeli morți îl trimit la retur ajunge cu ecran spart aia e te descurci, deplorabilă situație.
Doamne ferește! Ce ati rezolvat? Cum sa ajungă cu ecranul spart?
Esti sigur ca nu l-ai primit pe acelasi si a doua oara?
L-am refuzat oricum. Am comandat din alta parte, Vonmag mai exact.
Emag s-a dus rau de tot in jos, au desfiintat toata partea de customer support, facturile mai vechi de 1 an nu mai apar in cont, iar chatul live este un bot inutil. Am renuntat la ei, nu sunt singurii si nici preturi bune nu au
Eu am comenzi de acum 4 ani la care inca pot descarca facturile.
Am avut si eu probleme cu produse resigilate livrate ca noi sau comenzi nelivrate, dar in principiu s-au rezolvat amiabil prin inlocuiri sau vouchere.
Am primit multe hdduri în plic de la eMAG și au mers excelent, recunosc ca am primit și un plic cu 4 hdduri rupt, și hdduri le erau unu lângă altul fără nimic separator sa nu se lovească intre ele.
A poate 10 ani, sau mai mult de cand comand de la emag, si niciodata nu am patit ceva . Nu am nici macar un retur, si am ceva produse cumparate de la ei sau prin ei,. Nu este totusi imposibil ca sa se intample si asa ceva Ce ma frapeaza pe mine este .. momentul in care apare aceasta poveste..este ales cu grija..haha..
Se mai uita și la om, Gabriel!
Glumesc. Eu nu am avut niciodată probleme cu emag.
Nu am avut probleme cu eMag. Problema poate fi la courier. Numai aruncați vina fara rost asupra magazinului. Data viitoare comandați pe adresa voastră de acasă sau unde locuiți.
Arena IT, cu cat va plateste Altex sa puneti articole contra eMAG? Intreb pentru un prieten, se fac bani buni fin asta? Ca vreau sa ma bag si eu
Vrei sa te bagi? Uite cum facem. Te luam in echipa si te platim pe tine exclusiv cu banii primiti de la Altex. Iti garantez ca dupa trei zile mori de foame si de sete. Te bagi?
Si eu care credeam ca Arena IT e Pro Emag?!
Ca am vazut o gramada de linkuri de afiliere catre emag, mai ales acum de BF.
Si acum aflu ca sunt de fapt „dujmani”?!
Daniel Bis, ne dam si noi cu greii din industrie. Unde-s bani, hop si noi. Vad ca incepe lumea sa se prinda….
Cat de penibili sunteți cu astfel de articole.
Sunteți ca nff din alea de toți îs de vină, toți va supara etc.
Ba, emag e emag și voi sunteți noname nomade. Ati înțeles? Aia își permit sa va livreze cum vor ei și de câte ori vor ei. Voi doar latrati aiurea.
Si tu cine esti? Lucrezi la eMAG sau la curierat si te simti jignit?
La fel am pățit și eu săptămâna trecută, fix la fel era ambalat cu hârtii in cutie, și deși hdd era sigilat in folia lui, nici măcar nu a pornit. Tot pt NVR. Tot la vonmag apelat :))
Da mah trebuia sa ți-l pună în pene de pinguin, se vede clar ca a fost deschisa cutia
Inginerule, nu a deschis nimeni cutia inainte. Poate doar curierul 🙂