Astazi, 12 ianuarie 2013, Evolio au lansat o tableta speciala pentru copii, sub numele de Evolio Tabby. Softul pentru aceasta tableta a fost facut in parteneriat cu PitiClic si Kidsopia.
Am fost si noi la lansarea acestei tablete si sa fiu sincer, cand am vazut ca primesc o tableta roz, am crezut ca este o jucarie si ca se tin de glume. Dar nu a fost asa. Este o tableta speciala pentru copilul din tine, care vrea sa citeasca povesti, sa se joaca puzzle-uri si din cand in cand mai vrea sa dea cu ceva de pamant pentru ca mami si tati l-au pus sa iti strangi jucariile de pe jos.
Tableta este facuta sa reziste la socuri fiind construita din materiale precum plastic si silicon de foarte buna calitate. De asemenea, nici softul nu a fost lasat la mana intamplarii. Acesta este la baza Android 4.0.4 dar interfata si meniul sunt facute de o firma 100% romaneasca care se ocupa cu softul educational pentru copii. PitiClic si Kidsopia au facut o treaba foarte buna si au creat un meniu simplu de folosit pentru un copil si foarte multe aplicatii.
Ca performanta, tableta Tabby nu este foarte puternica. Dispune de un ecran de 7 inch, suficient de mare pentru un copil, rezolutia fiind de 800×480 pixeli. Procesor este un single core la 1 GHz Cortex A13, GPU-ul Mali 400 si 512 MB de RAM. Memoria interna este de 4 GB dar poate fi extinsa cu un card SD. Mai avem si o camera de 2 MP care stie si captura video. Conectivitatea se face prin Wi-Fi si USB.
Si pentru ca trebuie sa aveti grija de copil ca acesta sa nu intre pe site-uri deochiate sau alte prostii, tableta are Control Parental de unde putem alege ce aplicatii poate deschide si un buton care opreste toate comenzile tabletei. Ecranul nu mai raspunde la atingere si nici butoanele cand le apasam.
Per total, este tableta ideala pentru un copil. Poate sa deseneze, sa asculte povesti si muzica, sa se uite la clipuri alese special in functie de varsta si alte chestii interesante. Ea costa 449 de lei si va fi disponibila de la 21 ianuarie 2013. Speram sa o vedem si in alte culori decat roz. Probabil baieteilor nu o sa le placa o tableta roz.
http://www.youtube.com/watch?v=VWZrFj3DT1s&feature=youtu.be
d4n1971 a zis
Evolio? Nici nu vreau sa-mi aduc aminte ca am un evotab2 (o mare dezamagire). Iar la pretul pe care l-au anuntat de 449 lei, mai bine mai pun 50 lei si ii iau pustoaicei (care deja s-a saturat de evotab-ul 2, pe care nu merg foarte multe jocuri-gen soft educational), un allview speed city (mult peste tabby).
Evolio a zis
Te asteptam la noi in sediu sau sa ne contactezi si sa ne spui ce probleme intampini cu tableta Evotab 2.
Cat despre Tabby, este o tableta special customizata pentru copii, cu aplicatii educative preinstalate, meniu in limba romana si adaptata copiilor.
Nu este relevanta comparatia intre Tabby – tableta creata pentru copii si o alta tableta din piata.
Pitișilă a zis
Stai liniștit că și Allview sunt la fel de proaste.
MSS a zis
Chineese stuff!
brezeanu a zis
Allview nu e la fel de prost , pe Speed City merg toate jocurile si aici ma refer la cele de 1-2 GB ,dar daca vine vorba de rezistenta aici sta altfel treaba.
d4n1971 a zis
Dupa un an de teste cu evotabul2 (si nu sunt singurul care a semnalat probleme cu softul si cu functionarea tabletei), in comparatie cu allview speed pe care il detine sotia (si o foloseste inclusiv ca media player), nu am sesizat sa fie „la fel de proaste”. Softul de la allview este optimizat pentru tableta (inclusiv driverele), pe cand evolio a facut experimente pe spatele cumparatorilor si fara o finalitate multumitoare pentru cumparatori. De altfel exista discutii destule cu privire la mediocritatea softului promis de catre evolio si retras dupa ce o mare parte dintre posesorii de evotab2 au trimis tabletele in service sau au revenit la Android 2.3. (pe softul original tableta se misca acceptabil, in reluare dar merge). In mare mai bine alview sau eboda, pentru mine sunt mai seriosi in ceea ce ofera.
Evolio a zis
Multumim pentru prezenta la eveniment. Culoare tabletei este mov. Ne-am gandit ca asa este potrivita atat pentru fetiite, cat si pentru baieti.
emil a zis
Ma intereseaza o asemenea tableta pentru pitica mea de 2 ani.
In acest moment navigheaza singura pe youtube si nu mai am loc la Pc de ea 😉
Bani disponibili 300 lei. O oferta pe undeva?
Evolio – ascult 🙂
Evolio a zis
Salut Emil! Tableta Tabby va fi disponibila dupa 21 ianuarie, dar pana atunci te invitam la noi sa o vezi si o testezi.
Pretul stabilit este de 449 Ron, dar va beneficia si de promotii in viitor.
emil a zis
De testat, nu o voi testa eu, o va testa pitica 🙂 Astept cu interes promotiile care, avand in vedere lansarea unui produl nou, destinat unei piete oarecum evitata, nu vor ezita sa apara. Voi urmari aceasta lansare si sper sa gasesc ceva avantajos.
Mult succes cu Tabby si multumesc pentru raspunsul prompt.
Evolio a zis
Multumim si noi, Emil, si iti recomandam sa ne urmaresti pe site sau pe Facebook, unde vor fi anuntate toate noutatile.
Lucian-Cosmin Manoloiu a zis
Eu i-am dat ieri precomanda de pe site-ul firmei pt fiica-mea de 4 ani jumate si astept sa o primesc. In prezent, se joaca pe un Odys Loox de 7 inch pe care nu merg multe din jocurile din Play, asa incat sper ca aceasta nu va avea probleme cu cele gen Angry B.
Am ales-o pt softul educational inclus.
Lucian-Cosmin Manoloiu a zis
Merci Evolio! Am primit azi tableta, mai devreme de data anuntata si abia astept sa o deschid pt fiica-mea. Revin cu amanunte dupa ce o testam!
Ionut a zis
Am cumparat o astfel de tableta dar nu reusesc sa imi dau seama de ce nu ruleaza nici un video de pe youtube …acolo mai gasesc ceva desene animate pt copii. Trebuie instalat ceva ? Nu pot auzi decat sonorul clipurilor. Multumesc !
Anca a zis
Buna ziua. Am cumparat pentru fetita mea Evolio tabby f incantata micuta, dar nu prea are spatiu de stocare generos, asa ca am luat si un card SDHC de 8 gb, dar nu imi permite sa mut sau sa descarc jocuri/aplicatii pe el. Va rog mult un ajutor.
citron a zis
da, interesant, sunt curios daca permite update firmware ca alte device-uri. am un baiaetel ce devoreaza desenele animate pe youtube si nu as vrea ca tableta sa fie limitata la capabilitatile cu care a fost fabricata initial.
Cristi Radu a zis
Pana acum am descoperit trei probleme la aceasta tableta:
– la incarcare full a bateriei tableta se blocheaza pe un ecran albastru. Dureza pana la 10 minute sa se deblocheze
– Youtube nu vede (se poate doar asculta)
– Browserul de web destinat aplicatiilor web tip youtube nu permite cautare (functie basic).
oana a zis
Buna !intampin aceleasi probleme ca la Cristi Radu:
Problema 1:tableta se blocheaza pe un fond albastru tabby indiferent ca e full bateria sau nu si tine si cate o zi….nu se poate asa ceva
Problema 2:Youtube nu se vede se poate doar asculta
Ce se poate face ??
Evolio a zis
Buna Cristi Radu! Problemele pe care le-ai semnalat tu se pot rezolva printr-un update de firmware. Te rugam sa ne contactezi la 021 300 2003. Multumim pentru intelegere.
POPA BOGDAN a zis
Sunt extrem de dezamagit de tableta TABBY(TABBY-LAG),deoarece in afara de faptul ca majoritatea aplicatiilor nu merg de loc sau se incarca greoi,am luat si teapa ca dupa 20 de ore de incarcare,atunci cand scot mufa de alimentare sa stea pornita maxim 4 secunde.Chiar nu exista un CTC? Cum o firma ca EVOLIO sa scota pe piata cu surle si trambite asemenea PETARDA!Intr-un cuvant TABBY-LAG un dezastru hardware-software.Sunt unul din clientii trasi in teapa de acesta firma si doresc un sfat cu ceea ce trebuie sa fac pentru remedierea acestui inconvenient,PS(.acumulatorul tabletei este dus,tableta o am de 2 zile,mi-am dezamagit si copii).MULTUMESC ANTICIPAT PENTRU RASPUNS.
Evolio a zis
Buna Bogdan! Te rugam sa ne contactezi la numarul 021 300 2003 sau pe email la [email protected]. Este nevoie ca tableta sa ajunga in service-ul nostru, iar orice problema ai avea ne poti contacta. Cu siguranta colegii din departamentul de suport tehnic vor avea grija sa remedieze sau sa schimbe tableta.
Lucian-Cosmin Manoloiu a zis
Acum nu as vrea sa fiu carcotas, insa exemplarul primit de subsemnatul merge fara probleme, jocurile preinstalate sunt educative pt fiica-mea de 4 ani si 9 luni, iar cele instalate ulterior merg fara probleme (Angry Birds de ex). Sunt f incantat de achizitie, la fel fiind si fiica-mea. Sper sa fiu catalogat ca un angajat al Evolio sau mai stiu eu ce, insa e posibil ca unele exemplare sa aiba probleme, a mea mergand snur.
BOGDAN POPA a zis
SALUT! In lumea civilizata ,inainte de a scoste un produs spre vanzare,acesta trebuie sa treaca de CTC. Cu stupoare am constatat ca firma EVOLIO nu are asa ceva.(drept dovada ce mi s-a intamplat):Eu sunt un client de buna credinta,un bun cumparator care am avut incredere in EVOLIO.Nu mi se pare normal ca dupa ce platesc,sa ma trezesc ca am dat banii pe un produs defect,…sa dau 10 telefoane,sa trimit produsul in garantie la BUCURESTI,toate aceste lucruri facandu-se cu costuri suplimentare banesti plus timp pierdut(totul suportat de subsemnatul).Nu ei sunt de vina pentru ce se intampla(cred ca si altii au patit) ci STATUL ROMAN care nu-si face datoria in asi proteja cetatenii de tot felulul de firme in majoritatea cazului conduse de patroni BISNITARI care nu urmaresc decat obtinerea banilor intr-o forma rapida si usoara.,far sa le pese de clienti si nici macar de angajati,care banuiesc ca jumatate din ei nici nu au treaba cu profilul acestei firme.Lipsa de profesionalism si respect fata de client este cea mai buna carcterizare a acestei firme.SUNT CETATEAN EUROPEAN SI VREU SA FIU RESPECTAT IN TARA MEA!
Evolio a zis
Stimate domnule Popa Bogdan, pentru orice produs trimis in service-ul Evolio care nu a suferit un soc mecanic sau care are probleme de software, plata transportului este suportata de catre Evolio, dar daca defectiunile nu intra in termenii garantiei, clientul plateste transportul.
In cazul problemelor de software semnalate de dumneavoastra, acestea se rezolva printr-un update de firmware.
Pentru a trimite in service un produs nu este nevoie sa dati 10 telefoane, deoarece colegii din departamentul de suport tehnic va ofera informatiile de care aveti nevoie inca de la prima convorbire.
Multumim pentru intelegere.
POPA BOGDAN a zis
Astazi 17.04.2013 am fost sunat de la sevice ca tableta Tabby nu poate fi reparata(nici vorba de update firmware-asa Maestre ca ai cam dat-o in bara la orice defectiune acelasi diagnostic?????).Am cumparat-o DEFECTA,am trimis-o in sevice, o primesc cum am cumparat-o!!!! Buba Mare!Tin sa mentionez ca tableta este cumparata de pe sit-ul EVOLIO. Multumiti-mi pentru RABDARE!!!!! ca intelegere nu prea mai am….PS.Ce trebuie sa fac sa-mi recuperez banii….sau macar o alta tableta.Sper sa fie functionala….ca de avut incredere ..nu mai am…
BOGDAN POPA a zis
Dupa exact o luna de zile,peste o suta de telefoane,de trei ori in service(o data m-au pacalit ca au reparat-o),in sfarsit mi-a fost inlocuita tableta….I-a zii MAESTRE update firmware?… am vrut sa consult un avocat pentru inselaciune,ca nu banii conteaza ci calitatea umana,care la unii a lipsit cu desavarsire.Am ajuns sa ma milogesc pe banii mei,sa-mi spuna o cucoana de la televoice ca am avut ghinion….PAI BAAA VOI VINDETI SI PRODUSE DEFECTE?????? Cel mai tare m-a deranjat a doua oara,dupa ce am trimis tableta in service,am fost sunat si mi s-a spus ca a fost remediata, am primit-o,am testat-o si am constatat ca nu i-au facut absolut nimic.In final e bine ca s- rezolvat problema(fffffoarte greu),dar niciodata nu o sa mai cumpar un produs EVOLIO. si am sa sfatuiesc cat mai multe persoane sa stea cat mai departe de aceasta firma.La revedere!
Bianca Ionita a zis
buna ziua,
le-am luat copiilor mei cate o tableta Tabby si una din ele cred ca s-a stricat. nu o pot deschide, nici nu se inchide, scrie decat tabby pe ecran. ce este de facut in acest caz?
multumesc.
diana a zis
intampinam si noi aceeasi problema cu o tableta abia cumparata.nu se mai deschide.ramane blocata pe incarcat…si atat.trebuie sa ajunga in service sau poate fi restartata?
Bianca Ionita a zis
Si eu am avut aceasta problema si am incercat astfel: am lasat-o sa se descarce complet, (cateva zile) si cand mi-a aratat baterie descarcata am pus-o la incarcat, am lasat-o 5 minute si apoi am deschis-o. S-a deschis fara probleme. Cred ca trebuie incarcata deschisa. Poate reusiti, merita incercat.
O zi buna!
Andrei a zis
Achizitia acestui produs a fost o mare greseala. Tableta se blocheaza foarte des, sunetul la volum mai mare se aude distorsionat, are o latenta foarte mare in meniu si la incarcarea aplicatiilor. Per total sunt foarte dezamagit.
Mihaela a zis
E cea mai proasta achizitie, pe care am facut-o.
Am cumparat aceasta tableta pentru fetita mea de 4 ani, in urma cu o luna. Avea bani stransi la pusculita. E o tableta foarte buna pentru copii mici pana in 7-8 ani.
A iubit tableta foarte mult, o lua peste tot cu ea. Pana cand, din neatentie a scapat-o din mana, pe mocheta, de la o inaltime mai mica de 100cm, si s-a spart ecranul.
Dupa ce copilul meu a strans bani l-a pusculita pentru reparatia tabletei (schimbare display), am trimis prin curier (exista 1 singur punct de lucru pentru service in toata tara) si surpiza…expertii de la Evolio au constatat ca placa de baza este defecta si trebuie sa o suport tot eu (tableta este in garantie). In total reparatia depaseste pretul unei tablete noi, si sunt sfatuita de angajatul EVOLIO, mai bine cumparati una noua.
Cat de frumos suna! Astfel creste vanzarea iar firma EVOLIO va fi pe profit.
Mitrut M a zis
.Am cumparat tableta in martie , anul trecut si dupa 2 saptamani nu am mai putut -o incarca. Am trimis o in service la cordon electronics , a venit reparata, adica se putea incarca dar nu mai functiona butonul de manual de volum , inainte era perfect functional. Pe hartia de interventia scria ” lipire piese” . A functionalt vreo 5-6 luni pe urma aceiasi problema , nu o mai pot incarca , o trimit la cordon electronics si dupa vreo 4 zile ma suna ca s-a anula garantia deoarece conectorul de incarcare este deteriorat din cauza ” proastei intrebuintari” de catre noi si reparatia ne costa 120 lei, platiti in avans intr-un cont bancar . Am sunat la evolio si am cerut lamuriri, d-na la inceput amabila , nimic de zis, dar s-a iritat putin pe parcursul conversatiei deoarece am rugat-o sa-mi explice unde scrie , negru pe alb , ca se anuleaza garantia pentru ca conectorul este deteriorat si cum pot ei demonstra ca eu am deteriorat conectorul ? Am telefon de peste 15 ani , ultimul il am de 2 ani, android, il incarc odata la 2-3 zile dar niciodata nu mi s-a intamplat sa deteriorez conectorul pentru ca nu am stiut sa -l incarc . Cei de la evolio mi-au spus sa trimit tableta la ei sa verifice si oricum s-ar putea sa trebuiasca sa platesc reparatia daca ei dovedesc ca eu am deteriorat conectorul prin utilizare defectuoasa. Cred ca nu o sa o mai trimit nicaieri, cred ca ma duc direct la protectia consumatorului si daca nu mi se rezolva problema o sa-i dau in judecata . Ma duc pana in panzele albe daca e cazul , consider ca e nesimtire fara margini ceea ce fac, dupa ce ca scot pe piata un produs atat de slab la un pret destul de mare ( cand am cumparat-o eu costa peste 4oo lei , cu husa si transport am ajuns la 500 lei) mai fac si astfel de chesti,nu mai vorbesc de restul problemelor , cu resetarea cand nu se aprinde si altele pe care am reusit sa le stapanim cat de cat . Pana acum tableta m-a costat asa : 500 lei costul initial, prima reparatie – 2 drumuri la prima defectiune ,la sediul cargus ( locuiesc la 40 de km de sediu si km in plus se taxeaza) 60 lei , a doua defectiune 30 lei deocamdata , cand o scot inca 30, daca platesc reparatia 120 lei , daca o mai si trimit la evolio sa o verifice dar tot ma taxeaza inca 30 lei, deci = 770 lei . Cu banii astia luam de la mine din judet ( Salaj ) o tableta cat de cat ok . Un client profund dezamagit , un copil si mai dezamagit. Sa va dea d-zeu sa primit ceea ce oferiti, d-lor si d-soarelor de la evolio.
Mihaela a zis
Eu am refuzat sa primesc tableta de la curier, pe motiv ca nu contine un raport de constatare. Dupa 2 zile EVOLIO a trimis tableta fara plata la destinatar. Cu orice pret, EVOLIO nu trebuie sa ramana cu nici o tableta nereturnata..
Prin ridicarea coletului de la curier, clientul final/beneficiarul este de acord cu continutul coletului.
Mihaela M a zis
Le-am scris pe pagina lor de FB , mi-au sters mesajul si m-au blocat. Intamplator am o pagina de FB mai veche, le-am scris si i am intrebat de ce mi-au sters mesajul , i am intrebat daca acesta este profesionalismul lor si daca asa cred ei ca rezolva problema si se spala pe maini …… mi-au sters si acest mesaj si m-au blocat . Se pare ca din cauza asta au ei numai mesaje de multumire. Oricum eu nu ma dau batuta , sunt dispusa sa merg pana in panzele albe , nu neaparat pentru cei 120 de lei , cu toate ca pentru mine 120 de lei sunt importanti, merg 3 zile la serviciu pentru banii astia , la fel au fost si cei 500 de lei pe care i-am dat pe tableta , de ziua fetitei mele , ci pentru ca nu vor sa-mi spuna unde scrie ca atata timp cat tableta este in garantie , eu trebuie sa platesc o piesa pe care ,zic ei, ca eu am deteriorat o . Tableta nu a cazut, nu a suferit socuri, pur si simplu piesa aia era defecta de la inceput, dupa vreo 3-4 incarcari ( in 2 saptamani ) tableta nu se mai incarca iar acum cand are aceiasi problema sa-mi spuna ca e din vina mea. Eu am mai tinut legatura pe FB cu 2 mame nemultumite si ele de tableta , tot asa, cu defecte de la inceput , o sa incerc sa mai gasesc si alti nemultumiti si poate ne asociem . Vreau sa-i dau in judecata.Lucrez oarecum in domeniu, am atata experienta incat sa formulez o actiune in instanta.
miky a zis
Citind ceea ce au comentat altii , m-am gandit sa va povestesc patania mea cu cei de la Cordon..In luna noiembrie 2013, am achizitionat de la Altex o tableta Evolio aria 8 HD pe care am facut-o cadou copilului de Craciun, mai exact pe 24 decembrie 2013. Pe 25 decembrie, in tabara fiind, copilul spune ca s-a spart ecranul. Pana aici a fost OK. Am luat legatura cu cei de la Cordon si mi-au spus..citez: pentru a nu va pierde garantia sunteti obligati sa o trimiteti la noi in service, contra cost. Am trimis tableta, dupa 3 saptamani am primit pe mail factura proforma in valoare de 190 RON pe care am achitato in aceeasi zi. Nu prea a fost ok, deoarece am asteptat 3 saptamani sa-mi spuna cat ma costa. Dupa alta saptamana am primit in sfarsit tableta de la firma. Dupa 3 saptamani de la primirea tabletei, surprizaa…..tableta nu mai lua nici o comanda, scria ceva de soft 4%…..14% . Am fost cu ea la Altex, au trimis-o la Bucuresti la aceeasi firma, Cordon …, si alta surpriza.. Concluzia celor de la service: mufa de incarcare a tabletei dezlipita, acumulator defect, softul trebuie schimbat, si un total de 109 RON!!!!!!!!!!!!
Si cu garantia cum ramane???? certificatul meu de garantie fusese anulat in momentul in care tabletei I-a fost schimbat ecranul!!!!!!!!!!! De ce, atat timp cat cei de la Cordon cat si cei de la Altex m-au sfatuit ca pentru a nu pierde garantia trebuie trimisa la ei in service pentru a schimba ecranul????????????????? Refuzand sa platesc reparatia 109 RON ,cei de la Cordon mi-au cerut sa platesc constatarea , adica 39 Ron, in caz contrar ei refuzand sa-mi trimita tableta inapoi. Am luat iar legatura cu cei de la Altex si la rugamintea lor vor trimite tableta inapoi fara costul de constatare dar bineinteles fara reparatii. Nu am avut pana acum astfel de probleme dar cu siguranta asta o voi rezolva fie chiar si in instanta ………….
Mitrut Mihaela a zis
Eu am apelat la OPC Bucuresti, inca nu am nici un raspuns, vom vedea. Cel putin jumatate , daca nu chiar toate, din tabletele lor au probleme cu mufa de incarcare , am vazut asta pe site-ul Cordon E, dar nu vor sa recunoasca.
minos a zis
Am un tabby de peste un an si e un produs bun pt copii. La 400 de lei cat e acum nu te astepta sa primesti o racheta, dar tinand cont de softul dedicat, care si asta costa bani, e peste alte tablete la acelasi pret. Am avut inerente probleme pt ca a luat destule busituri, dar mi s.au rezolvat in service si chiar pe garantie. Este f buna pt ala micu, il tine ocupat mult timp si rezista la toanele lui. Merge si youtube, nu pot in schimb sa.i actualizez androidul, e tot la 4.0.4. Ca un minus, receptia wifi e cam slaba. A, si am bugul acela cu pornirea. Nu porneste deecat cu incarcatorul cuplat. Mufa e buna
gabi a zis
Buna ziua ! sunt din Cluj , intrebarea unde as putea sa pun pe aceasta tableta firmware-ul original ??? , ms mult
acum pitica foloseste acest tabby cu un firmware de pe polaroid care e oferit gratis ! pe cand voi il tineti sub lacat !
Mihai a zis
Am achizitionat produsul acesta pentru fetita mea anul trecut. Dupa 8 luni de la achizitie tableta a inceput sa se blocheze (in momentul in care incercam sa deschidem o aplicatie ramanea cu ecran negru…) am dus-o la magazinul de unde am achiztionat o fiind un produs in garantie. PROASTA DECIZIE! tableta a ajuns la cordon electronics – service care ma anunta dupa aproape 3 sapt ca imi anuleaza garantia pe motiv ca ar fi conectorul de alimentare rupt si sa ma intrebe daca sunt de acord sa platesc reparatia + resoftarea am zis ca nu sunt de acord cu reparatia si ca prefer si o alta opinie ….. in momentul in care am fost sa o ridic de la magazin am constatat mai multe chestii in neregula (touchscreenul numai functioneaza, butoanele numai functioneaza, butonul de blocare/deblocare ecran era intepenit, plasticul antiderapant de pe spate dezlipit etc…) si culmea: conectorul de alimentare functioneaza -tableta se incarca. Tableta am ridicat o de la magazin vineri, 25.04.2014, dupa ora 17, cei de la serviceul unde a fost trimisa tableta au programul pana la ora 17….. zic nu i nimic ma duc luni cu tableta, pv sa rezolv problema asta.
Astazi, 28.04.2014, am fost la service sa cer cateva explicatii + o nota de inlocuire a produsului si surpriza: vorbesc in prima faza cu o „dna” careia ii explic toata povestea cu tableta, ii arat cum am primit o la care ea imi zice… pai v am anulat garantia nu am cum sa va dau nota de inlocuire….. incerc sa ii arat ca: conectorul pentru care mi au anulat garantia functioneaza corespunzator nu trebuie sa incerc sa tin mufa in nu stiu ce pozitie ca sa se incarce…. nimic o tinea una si buna ca conectoru e rupt si ca mi au anulat garantia si ca daca vreau sa o repar pe banii mei.
Vazand ca nu o pot scoate la capat o intreb daca pot vorbi cu un superior pentru ca nu ne putem intelege…. moment in care colegul de langa „dna” imi spune ca vorbim imediat dupa ce termina cu un alt client.
Dupa cateva minute de asteptare ajung sa stau de vorba cu colegul „dnei” pe care il intreb daca a fost atent la ce am vorbit cu colega lui sau ii explic si lui toata povestea … explic din nou ca tableta a fost la ei in service si ca mi au anulat garantia pentru ca conectorul de alimentare este rupt ii arat ca tableta se incarca si ii zic si de elementele nefunctionale ale tabletei dupa intoarcerea ei din service la care el imi spune ca din moment ce i au anulat garantia nu au cum sa o puna din nou in garantie ca sa imi dea nota de inlocuire si ca spera sa numai am probleme cu conectorul de alimentare….. deja eram plin de nervi incercand sa le explic ca acel conector merge si ca nu am avut probleme cu el …
Urmeaza sa ma adresez la anpc pentru solutionarea problemei, dar: nu achiztionati acest produs si feriti va de cordon electronics.
Mitrut M a zis
Eu cu conectorul de incarcare am avut probleme si am apelat la ANPC .Am primit un raspuns sec cu texte din lege care le da dreptate tot lor . Odata ce tableta a ajuns la ei nu am avut cum demonstra ca acel conector nu s-a deteriorat din vina mea. Oricum pentru aceiasi problema mai fusese odata in service, la nici o luna dupa ce am cumparat-o . Atunci au reparat-o in garantie.Sunt niste nesimtiti. Am refuzat reparatia contra cost deoarece cereau 120 lei si sa platesc eu transportul , deci cam 160 lei. In final mi-au trimis tableta fara costuri de transport , pentru ca am spus ca altfel nu o ridic, dar cu garantia anulata. Am reparat-o la alt service cu 90 de lei.Oricum aceste tablete sunt doar niste chinezarii cu piese de proasta calitate. Cel mai tare m-a deranjat ca cei de la ANPC nu au verificat cate tablete de la Evolio ajung in service cu astfel de probleme , desi le-am trimis o lista descarcata de pe site-ul cordon electronics si cum se anuleaza garantia pe banda rulanta. M-a deranjat si faptul ca celor de la Evolio li se permite sa-si faca reclama falsa , cum ca aceste tablete ar fi romanesti, cand de fapt ei isi pun doar logo-ul pe niste chinezarii şi le vand la pret dublu sau triplu iar in cazul Tabby , cateva aplicaţii gratuite de pe google play . Pana cand nu se schimba ceva in acest sens noi tot cu buza umflata ramanem. Un lucru e sigur , decat sa mai cumpar un produs electronic , cica, ” romanesc ” , mai bine cumpar o chinezarie la jumatate de pret, daca nu-mi permit altceva.
Mihaela a zis
Dupa ce am avut de aface si eu cu aceasta firma nesimtita, am cautat mai multe informatii si am vazut ca CEO este parlamentar. Deci ANPC nu va lua nicio masura impotriva lor/lui.
M-am invatat minte. De acum, inainte de a achizitiona un produs „romanesc” voi cauta informatii pe net.
Mihai a zis
Sunt cateva chestii care mie mi se par aberante:
1. mi au anulat garantia din cauza conectorului de alimentare (acum conectorul respectiv este singurul element functional al tabletei – nu pun la socoteala display-ul pentru ca touchscreenul nu functioneaza)
2. cand am fost la service si le am aratat modul in care mi au pus tableta la loc si procesul verbal de receptie pe care l am facut cu magazinul de unde am achiztionat o mi au sugerat urmatoarea chestie: sa zic mersi ca mi au asamblat o la loc fiind un produs cu garantia anulata …. asta ca sa justifice „calitatea” serviciilor iar de faptul ca am facut procesul verbal cu magazinu: si ce daca am facut proces verbal de receptie totusi vorbim despre un produs fara garantie.
Nesimtirea lor nu cunoaste limite…. pacat ca anpc nu face nimic in aceasta privinta….
dar traim in Romania si astel de competenti fac ce vor cu clientii lor.
Mihai a zis
O sa le trimit email cu actualizarile de rigoare… desi nu stiu ce ar mai putea face in cazul meu pentru ca mi am reparat tableta.
televiziunile nu cred ca or sa se bage pentru ca ar aparea numele magazinelor de unde au fost achizitionate iar unele dintre ele sunt platitoare de reclame…
am semnat si eu petitia respectiva 🙂
Mihai a zis
Cand am vazut mesajul lasat de Mihaela am cam renuntat sa merg mai departe pe cale legala cu plangeri la anpc si toate cele…. si m am apucat sa o desfac eu sa vad care i buba si sa raman masca:
una din problemele cu care s a intors din service: butonu de blocare/deblocare touchscreen numai putea fi actionat : cauza: plasticul mov era pus invers si nu avea cum sa faca cursa stanga/dreapta practic era intepenit in slot….
touchscreen nefunctional: cauza: panglica nu era conectata…. a fost lasata libera in interiorul tabletei.
efectiv ma rodea curiozitatea sa vad si eu conectorul de alimentare rupt/torsionat ca sa vad ca unul dintre pini a fost dezlipit si ridicat cu penseta pin pe care l am lipit la loc … probabil au dat o in bara si au ridicat un pin folosit la transferul de date in loc de alimentare…. motiv pentru care mi au anulat garantia pinul pe care l au reclamat ei nu avea cum sa ajunga in pozitia in care l am gasit eu si am experienta in domeniu (peste 10 ani)
receptorul wifi lasat liber in carcasa.
urme clare ca au dezlipit/lipit firele care vin de la baterie
Dupa ce am remediat problemele pe care le am gasit in interior am resoftat o folosindu ma de instructiunile de aici: http://southerntelecom.com/polaroidsupport/firmware/firmware_guide_ptab750kids.html pentru ca: http://www.polaroid.com/kids-tablet
CONCLUZIE:
CORDON ELECTRONICS mi a stricat o ca sa imi ceara bani ca sa o repar si sa imi anuleze garantia ca nu cumva sa am pretentii de inlocuire sau restituire a banilor.
INCA 1 DATA FERITIVA DE PRODUCATOR SI DE CORDON ELECTRONICS!!!
PS. Daca aveti nevoie de asistenta in legatura cu tableta si va pot ajuta nu ezitati sa ma contactati.
Alexandru D. a zis
Trebuia sa nu fi renuntat. Poate la un numar din ce in ce mai mare de reclamatii, ANPC ar fi facut ceva. Si asta sa fie invatatura de minte pentru cata sarlatanie este in Romania. Trebuie sa facem poze la un produs inainte sa-l trimitem la garantie, ca acolo il distrug complet ca sa nu onoreze contractul. Probabil o sa avem zilele urmatoare un articol despre aceste practici Evolio + Cordon.
Desi am vazut ceva similar la service la Orange. Nu mai mergea un telefon, tipu de acolo l-a desfacut, si a zis ca are urme de apa, ca ar fi fost udat, ca sunt nu stiu ce pete pe placa. Si ca drept urmare nu beneficiaza de garantie. Totul in fata clientului. Situatia a fost pana la urma acceptata, si omul si-a cumparat (pe loc) alt telefon (low end ceva). Si a rugat tipul de la service sa-l desfaca si pe acesta, sa vada ca nu are din start astfel de pete. Bineinteles ca nu s-a putut. Si ce scuza frumoasa…
gabi a zis
Pt Mihai 🙂 si tabby fetitei merge acum cu un firmware polaroid … Dar cum facem sa instalam „magazin play” de la google ? Sper in cele din urma sa facem ceva cu tableta asta sa mearga daca tot am dat banutii pe ea 🙂
Mihai a zis
Daca nu o sa ii pot pune google play pe tableta, ma loghez pe contul de gmail si downloadez apk-urile pe calc dupa care le mut pe tableta si le instalez stand alone
Mihai a zis
Salutare Alexandru,
Daca vreti sa faceti asta va pun la dispozitie toate pozele pe care le am facut in momentul in care am desfacut tableta.
singura chestie la care nu am putut face poze a fost conectorul de alimentare ( am folosit o lupa de genu http://www.micromark.com/third-hand-soldering-station,9380.html ) in rest am facut la toate chestiile poze… DAR daca vreti fac poze si la conectorul respectiv, tableta se desface foarte usor.
In momentul in care am fost la serviceul din berceni le am aratat cum mi au asamblat tableta chiar i am rugat sa imi mute butonul de blocare/deblocare ecran dintr o pozitie in alta, le am zis ca o sa ma adresez celor de la anpc pentru solutionarea problemei iar modul in care au reactionat m a lasat rece…. iar comentarii de genul celor de mai sus ca cei de la anpc raspund in favoarea lor si din pacate am gasit aceeasi informatie pe mai multe bloguri/forumuri etc…m au determinat sa o repar eu.
Dar lucrurile nu se opresc aici: adica pe net gasesti o gramada de comentarii negative fata de cordon electronics dar daca intrii pe rotld.ro si dai whois la cordongroup.ro o sa vezi ca dai de cirma electronics care are si mai multe comentarii negative…. un alt aspect care m a determinat sa o repar eu.
Chiar daca numai are softul cu care a venit tableta fetita mea se bucura ca se poate juca pe ea fara sa mai fie nevoie sa stea la calculator (in perioada in care a fost in service am folosit un emulator de android pe care i am pus jocurile pe care le avea pe tableta)
Mitrut M a zis
Eu zic totusi sa faci o sesizare si la ANPC , sa le descri exact situatia ta . Pentru noi , cei pagubiti, este tarziu dar poate o sa faca ceva in sensul asta si nu vor mai fi si altii pagubiti. Cu cat mai multe reclamatii vor avea cu atat o sa fie cumva constransi sa faca ceva. Eu m-am gandit si sa-i dau in judecata dar locuiesc la 600 de km de Bucuresti si nu am posibilitati materiale sa ma deplasez sau sa angajez un avocat, am facut si o petitie in acest sens, m-am gandit chiar sa apelez la televiziuni sa mediatizeze aceste practici ale Evolio si Gordon dar m-am gandit ca oricum ma lupt cu morile de vant . http://www.petitieonline.com/abuz_anularea_garaniei_la_produsele_electronice
Mihai a zis
Am facut reclamatie la anpc prin aprilie, pe 30.04.2014 le-am trimis si pozele pe care le am facut in momentul in care am reparat tableta si la cateva zile dupa i am sunat sa intreb daca mai trebuie sa fac ceva si sa imi dea un nr. de inregistrare…. o gramada de nervi ce mi am facut atunci: telefoane peste telefoane pentru ca primeam alt numar la care sa sun ca sa aflu ca in maxim 30 zile o sa primesc un raspuns scris.
A trecut mai bine de 1 luna de atunci si nu am primit nimic din partea celor de la anpc… si nici nu cred ca o sa primesc ceva din partea lor.
Robi a zis
Mihai.. Cu softul de la polaroid merge mai bine?…. Am si eu un tabby si tocai era sa dau cu ea de perete… se tot stinge , se restarteaza, are un lag infernal. Am dat resetare din fabrica si degeaba. Un produs de proasta calitate, iar dupa ce am citit pe aici nici nu ma gandesc so duc la service ca numa draci imi fac.
Mihai a zis
Din pacate si cu softul de la polaroid se bocheaza… Un alt aspect de luat in calcul este ca nu ai play cu softul asta…
Incearca sa ii dai factory reset… Chestia asta merge in general + aplicatii putine instalate
Alternativa: bluestacks pe care il gasesti free to download si poti rula muuuulte aplicatii comparativ cu tableta…
Succes