Mai țineți minte ce vă scriam aici? Ei bine, dragii moșului, Hidroelectrica nu a terminat (nici acum) lucrul la portalul pentru clienți…
De data aceasta, noul termen de finalizare este 01.12.2022, dacă ar fi să îi credem. Altfel, eu mă tem că ziua aia fiind una de sărbătoare națională, nu va fi nimeni la sediu să apese butonul de conectare al site-ului. 🙂
Știu, sunt ieftini, sunt companie românească, sunt și (mai) eco, dar tot nu pot să remarc lentoarea cu care se mișcă și frustrarea pe care le-o provoacă unora care le sunt clienți sau care își doresc să devină unii.
E o companie romaneasca capusata politic … ce sa astepti de la ei ? jumate din cei de acolo habar nu au ce ar trebui sa faca. Raiul sinecurilor.
Din păcate au fost ținuți pe loc ,cu speranța,că o vor vinde pe bani de nimic …ca și celelalte companii de stat( Petrom..etc)
Sa speram că va rămâne la stat și vor aduce personal calificat să-și facă treabă ,ca la carte !! Și vor menține preturile !!
Tinand cont de unde au pornit ca si infrastructura de furnizor, au avansat destul de mult. Integrarea sistemulul propriu cu portalul de schimb furnizori si interfata distribuitorului este foarte dificila. Tranzactii unice pentru orice situatie in care s-ar putea afla clientul, procesarea mesajelor de eroare sunt doar doua dintre problemele care blocheaza bunul mers al programelor de gestiune clienti cat si al portalului.
Nu am zis ca nu vor sa faca sau ca nu au progresat, doar ca viteza lor e demna de o cursa intre melc si testoasa. Iar asta ne va afecta pe toti care sunt sau ne dorim sa fim clienti.
„ca si infrastructura…”, scoate-ti „ca siul” din vocabular… denota altceva decat cunoasterea gramaticii limbii romane!
La o firma privata in cateva luni se ajunge pe Luna.
La stat mai e de … stat oleaca pana se misca rotitele, se aproba bugetul, se face licitatie, se proiecteaza, se implementeaza …
Am vazut ca fac release-uri si noaptea, deci cineva chiar lucreaza (sau au automatizat asa ceva), deci nu m-as mira sa fie lansat pe 1 decembrie.
Eu m-as mira 🙂
1 decembrie, ora 3. N-au lansat nimic. Habar n-au ce au de facut. Nici macar nu s-au formalizat sa-si intrebe clientii despre ce ar trebui schimbat.
Regret ca m-am mutat la Hidroelectrica. Sa fi stiut la vremea respectiva ca guvernantii reglementeaza in felul asta pretul la energie nici nu mi-ar fi trecut prin cap. Eram la CEZ si stiam dinainte cat am de plata pentru ca dam indexul lunar. Acum, la hidro, nu mai stiu nimic; nu mai am nici un fel de control asupa indecsilor si a facturilor. Acum astept ca la loz in plic!
Intoarcete la Cez,nu avem nevoie de tine la Hidroelectriva !
Esti absolut penibil (si nu numai). De ce nu te-ai intors la CEZ, ca sa platesti de 5 ori mai mult? Cum dracu nu stii cit ai de plata, cind poti citi contorul si calcula ce ai de plata, cind vor veni facturile ? Pune sumele datorate intr-un depozit bancar in contul personal si nu te mai plinge ca nu ai nici un control. Nu ai aplicatie pentru mobil la HE ? Inapoi la CEZ, dar te costa comoditatea.
..nu neaparat .. Indexul ti l poti nota din momentul trimiterii luna de luna, stii cat ai consumat, cunosti si pretul si strangi banii intr un cont separat..iar cand vin facturile , ai si banii pt ele. Ce este asa greu de facut sau de inteles…asta e, merge mai greu la inceput ..greu este si pt ei ca s au trezit cu N contracte pe cap , toata lumea fugind de la Enel.
Sa avem putina intelegere si rabdare.☺
„…nu va fi nimeni la sediu să apese butonul de conectare al site-ului.” Nu asta e problema, ci ca nu vor fi in situatia de a apasa pe un buton pe 1 decembrie, pentru ca nu vor fi gata nici pe 1 decembrie, asa cum nu au fost nici pe 10, 15,17 noiembrie. Daca au depasit cu peste 3 saptamini primul termen estimat (2 saptamini de suspendare a activitatii de facturare: 27 oct.-10 nov.), este clar ca nu sint capabili sa-si imbunatateasca programele informatice.