FC Barcelona și Human Mobile Devices (HMD) au încheiat un parteneriat pe trei ani, poziționând HMD ca partener global și furnizor oficial de telefonie mobilă al clubului.
Colaborarea a fost anunțată printr-un videoclip creativ, în care frizerul Saul Peregrina a ras pe ceafa unui fan atât emblema FC Barcelona, cât și logo-ul HMD, simbolizând unitatea dintre tradiția clubului și inovația adusă de noul partener.
Lansarea parteneriatului coincide cu debutul noului smartphone HMD Skyline în nuanța Blue Topaz, un dispozitiv de ultimă generație destinat creatorilor de conținut, care se remarcă prin reparabilitatea acasă și funcția Detox Mode, ce permite gestionarea notificărilor în timpul activităților importante.
Lars Silberbauer, Global Chief Marketing Officer la HMD, și Juli Guiu, Vicepreședintele Departamentului de Marketing al FC Barcelona, au subliniat valorile comune ale celor două branduri, punând accent pe creativitate, tehnologie și sustenabilitate. HMD va avea o prezență semnificativă pe stadioanele și platformele digitale ale FC Barcelona, implicând fanii în proiecte inovatoare care vor redefini relația dintre tehnologie și sport.
Lasa un comentariu!