Campania publicitara “Intel inside†are ca principal efect cresterea vanzarilor de PC-uri, si nu neaaparat de procesoare Intel. Asta pentru ca oamenii sesizeaza cat de bun ar fi un nou CPU, insa nu retin toate denumirile si amanuntele din reclama. Si se duc la magazin sa-si ia un PC nou.
Insa ajunsi acolo, se orienteaza dupa pret si eventual indicatiile vanzatorului, si nu stiu sa faca diferenta intre un sistem Intel inside si unul AMD. Oficialii AMD spun ca au crescut de la o cota de piata de 5% pana la 50% in segmentul de PC-uri retail (sisteme gata asamblate) in SUA, fara sa cheltuiasca un cent pe publicitate.
Ei le multumesc celor de la Intel, si ii roaga sa faca si mai multe reclame, pentru ca au numai de castigat. Tot ce trebuie sa faca AMD este sa aiba grija de retail-eri, ca magazinele sa fie mereu aprovizionate cu sistemele lor.
raluca a zis
asta-i vrajeala de la AMD. Ei nu baga banii in reclame si asta e scuza lor. penibil