Netflix își continuă eforturile de integrare a inteligenței artificiale generative (genAI) în platforma sa, anunțând în cadrul unui eveniment de tehnologie și produs desfășurat pe 7 aprilie lansarea în versiune beta a unui nou instrument de căutare bazat pe ChatGPT, destinat utilizatorilor de iOS.
Noul motor de căutare le permite abonaților să găsească titluri folosind fraze conversaționale naturale, facilitând astfel accesul la conținutul dorit. Funcția este disponibilă momentan în regim de testare opțională, iar potrivit Bloomberg, a fost deja introdusă pentru un număr limitat de utilizatori din Noua Zeelandă și Australia.
Elizabeth Stone, CTO-ul Netflix, a explicat că platforma a început să utilizeze AI generativ nu doar pentru căutări, ci și pentru crearea de texte, imagini și videoclipuri, cu scopul de a îmbunătăți experiența de descoperire a conținutului.
Folosim de mult timp inteligența artificială pentru a personaliza sinopsisurile, imaginile și trailerele asociate fiecărui titlu. Generative AI ne permite acum să extindem aceste funcționalități în mai multe limbi și piețe, beneficiind atât abonații noștri, cât și creatorii de conținut, a declarat Stone.
Pe lângă acest instrument AI, Netflix va testa și un feed vertical pentru mobil, care va afișa clipuri din recomandările personalizate. Utilizatorii vor putea astfel să vizioneze instant conținutul, să-l adauge în lista de vizionare sau să-l distribuie prietenilor.
În plus, platforma va actualiza pagina principală a aplicației, promițând o interfață „mai simplă, mai intuitivă și care reflectă mai bine varietatea de conținut Netflix”, conform declarației oferite de Eunice Kim, Chief Product Officer. Cu o audiență globală de peste 700 de milioane de utilizatori, Netflix urmărește să răspundă unor gusturi din ce în ce mai diverse prin aceste inovații.
Lasa un comentariu!