Blizzard a lansat mult asteptatul RPG Diablo III in urma cu doua saptamani. Si jocul s-a vandut excelent. Dar este clar ca multi dintre cei ce au platit 60 $ pentru el nu au constientizat cat de mult vor uri necesitatea unei conexiuni permanente la Internet pentru a juca inclusiv singleplayer-ul.
Astfel de sisteme de protectie au fost deja incercate de Ubisoft si EA Games, si in ambele situatii comunitatea a fortat studiourile sa renunte la astfel de practici. Insa Blizzard a crezut ca lor le va merge mai bine, bazandu-se pe calitatea jocurilor. Dar sa nu poti sa te joci daca ti-a picat net-ul, sau daca ai plecat de acasa cu laptop-ul, este destul de deranjant.
Sa nu mai vorbim despre supraincarcarea server-elor oficiale. Sau vulnerabilitatea acestora la atacurile hacker-ilor. Mai ales daca tocmai ai dat 60 $ pe un joc pe care l-ai asteptat atatia ani. Asa ca deja a fost pornita o petitie care cere celor de la Blizzard un patch ce sa permita singleplayer-ul offline. Aceasta poate fi semnata aici.
Pentru mine petitia asta suna mai mult a „dati-ne tot jocul sa-l putem crackui” 🙂
@Lush stai linistit ca oricum apar servere pirat, nu e asta o problema. Si server-ele pirat s-ar putea sa mearga mult mai bine decat cele de la Blizzard.
„Dar sa nu poti sa te joci daca ti-a picat net-ul, sau daca ai plecat de acasa cu laptop-ul, este destul de deranjant.”
Sau sa ai net si sa nu poti juca pentru ca server-ul este mai mult offline (in mentenanta) decat online.
Probabil ca exista aceste clauze in termenii de licenta inainte de a cumpara jocul, asa ca cine l-a cumparat a fost de acord cu aceste conditii.
Da, si eu cand am cumparat un joc, un program, am primit la magazin licenta sa o citesc si mi s-au explicat toate implicatiile ei ca sa nu am surprize ulterior!
Nu se vor juca prea multi playeri deoarece este mult mai distractiv online.
Nu vor exista servere private pentru ca codul sursa nu e public. Si chiar daca ar exista ar fi niste mizerii, vezi cele private de wow.
1. orice program poate fi dezasamblat si decodificat => poti sa iti dai seama din ce face programul din codul assembley (si asa se si face)
2. nu este nevoie de acces la codul sursa pentru a face un server copie. Trebuie doar sa urmaresti pachetele si sa iti dai seama de protocol; odata ce ai realizat acest lucru implementarea unui server ce utilizeaza acest protocol devine o chestiune de timp.
asta a fost si ideea de a nu se cracui jocul… dejeaba va dati cu curu de asfalt ca nu va merge petitia…
Nu v-a fi niciodata offline D3.
Si nici-un joc de acum in colo de la ei nu v-a mai fi offline.
Toate vor fii online-only (gen WoW,D3)
@Silver Poate nu stiai, dar skidrow a facut deja un emulator pentru diablo 3 (evident, trebuie reparate bug-uri), iar WoW are de mult timp servere private foarte functionale (freakz). niciun* incolo* va* etc.
@Dennis Stefan:
Site-ul ala a lui skidrow este fake.
Intra pe IRC-ul lor si verifica. (daca stii care-i ala)
Si nu l-a facut skidrow l-a facut echipa aia care tot lucreaza la el de cand beta. (Team Mooege)
Este o prostie, nu merge NIMIC pe el, uite un coment a unui roman de al nostru care l-a incercat :
„merge pana la primu q, cand nu se spawneaza mobii ,asta inseamna ca nu e scriptat.”
Tu trebuie sa intelegi ca nu exista NIMIC PE CLIENT, totul este pe server.
Deci totul v-a trebuit facut manual de echipa asta care se chinuie de 8 luni sa aiba macar primul quest functional (si au esuat)
Tu nu ai jucat niciodata pe retail nu, WoW ?
Tu stii ce joci tu acolo pe freakz/molten ?
Nu este WoW ce joci sa stii, e ceva … care , cum sa zic, care are grafica de WoW.
Si eu am zis la fel „hai domne ca-s la fel!”, nu, incearca retail , si nu o sa mai joci servere private.
Vreau sa ajung la idea : nicio copie nu-i originalul. (blizz)