Iată că deși prețul oficial pentru Dacia Spring nu a fost anunțat, acesta a ajuns pe internet. Scăpat sau nu, acesta probabil va fi costul pentru prima Dacie electrică și în România.
Despre Dacia Spring am vorbit la lansare, am scris despre partea de încărcare, și probabil că voi mai vorbi în nenumărate rânduri, pentru că e automobilul care va schimba istoria mașinilor electrice în Europa.
Ei bine, prețul „zvonit” pentru prima Dacia electrică era undeva între 15000 și 20000 euro fără subvenții, dar prețul oficial nu era încă cunoscut. Asta până acum! Se pare că pe site-ul Dacia din Ungaria a apărut prețul oficial pentru Dacia Spring: 6.5 milioane de forinți, adică 17820 euro fară subvenții. Trebuie ținut cont și de faptul că în Ungaria TVA-ul este de 27%, deci în România prețul pentru Spring cu TVA inclus ar fi undeva la 16700 euro.
Dacă se păstrează aceeași subvenție de 45000 lei în România și anul următor, atunci prețul pentru Dacia Spring ar putea fi de 8910 Euro prin Rabla Plus. Dacă mai aduci și o rablă, atunci mai scazi încă 6500 lei din acesta și ajungi la 7580 euro. Un preț extraordinar.
Din păcate, se pare că în Ungaria mașina s-a putut precomanda deja, fiind puse la dispoziție 100 de bucăți la mai puțin de 300 euro per rezervare. Nu și în România. 🙁
[Sursa: Dacia.hu via EV Owners WA Group]
George a zis
Ar fi un preț foarte dar cred ca vor subvenționat cel mult jumătate din valoarea mașinii.
Darius a zis
Preturile calculate de mine sunt cu jumătate din valoarea masinii
Raul a zis
Asa este, dar chiar si asa ar fi un pret bun. Temerea mea este ca va trebui sa asteptam dupa ea ca dupa modelul 1300, adica ani de zile.
Darius a zis
Probabil stocul pentru un an se va epuiza in cateva zile.
Radu a zis
Deja mi se pare best buy!
O masima de oras electrica la 8900 e foarte bun. La 7600 deja parca e un vis!
Ceva zvonuri cand ar aparea la precomanda si in romania?
Ramane desigur problema incarcarii pentru cei care locuiesc la bloc 🙁
Adrian a zis
Toată lumea e data pe spate dde preț, dar dacă se tine cont de specificațiii, sărăcia asta e de fapt în categoria trotinetelor electrice!
În aceeași zi au prezentat și un Megane electric, ia faceți o comparație a specificațiilor, autonomie, capacitate baterie, putere motor, viteza maxima și o sa vedeți de ce e asta trotineta. Atâta dai, atâta face…
Nu mai vorbesc de design, arata mai rău decât un sandero de acum doua generații…
Radu a zis
Paaai nu ar trebui sa comparam in functie de clasa masinii?
Am zis ca este best buy ca masina de oras unde stau bara la bara si sutele de cai sunt inutili. Si cat stau bara la bara ar fi grozav sa nu produc (si nici sa inhalez) noxe. Tot ca masima de oras autonomia ei este suficienta. Asa vad eu lucrurile.
Cei care cauta masina electrica pentru orice altceva in afara de deplasare in oras, ar fi mai potrivit sa nu mearga pe masinuta asta
Red a zis
Masina e facuta in China, nu in Romania, nici macar in Europa. Va fi o zi friguroasa in Iad cand am sa iau produse din China de buna-voie.
Hitler a zis
Red, ai capil rosu de prostie ție dacă îți dă neamțul un rahat puturos îl dai cu spray și îl mănânci că de e din Germania.