Deocamdata nu este o veste oficiala, informatia venind din interior, insa se pare ca RDS va mari vitezele de upload si download pentru majoritatea abonamentelor sale la internetul fix, adica Digi Net Fiberlink.
Schimbarile sunt urmatoarele:
- Digi Net Fiberlink 100 – creste viteza la download si upload la 100 Mbps pe extern (pana acum era 30 Mbps)
- Digi Net Fiberlink 200 – creste viteza de download la 300 Mbps (intern si extern) si cea de upload la 100 Mbps (intern si extern)
- Digi Net Fiberlink 500 – creste viteza de upload la 200 Mbps (intern si extern). Download-ul ramane la 500 Mbps.
- Digi Net Fiberlink 1000 – la fel ca la Fiberlink 500
Schimbarile ar fi deja in vigoare si nu trebuie sa faceti nimic. Voi testa si voi reveni cu un update. La fel, voi reveni cand apare anuntul oficial.
UPDATE: Da, schimbarile sunt deja active.

Deja s-au procesat noile abonamente vitezele fiind marite de cca 1 saptamana.
da confirm ca s-au modificat deja la fiberlink 200 pe care-l am viteza de download e aproape 300 ..ma rog 270 😀 si upload aprox 100 mai exact 97
si cu cat donloadezi la 1000?
E necesara semnarea vreunui act aditional la contract sau se face automat?
Citez: „Schimbarile ar fi deja in vigoare si nu trebuie sa faceti nimic.”
[…]Digi Net Fiberlink 1000 – la fel ca la Fiberlink 500[…]
Sa inteleg ca viteza de download la 1000 e 500 Mbps, parca ar fi trebuit sa fie 1000
In mod special, pentru tine va creste de la 1000 la 500 oferta traznet, nu?
Schimbarea e aceeasi.
pai nu era deja 100mbps la download pe extern?
http://www.speedtest.net/my-result/4336960815
merge de rupe…. 100Mbps dus intors pana la viena cu abonamentu cel mai mic… 😀
Modificarile au intrat in vigoare. La fiberlink 1000 eu iau de pe torrent cu 120 mb(viteza max atinsa), iar upload-ul nou este de max 23 mb.
in alba nici vorba 🙂 rcs se misca ca moartea in alte orase 🙁 ce sa mai vorbim de zonele rurale,te apuca greata 🙂 18 mbps down,asta-i viteza?
Eu am Fiberlink 500, si viteza de upload e de 200mbps de cateva luni…
Chiar ma miram cum naibi, fiindca-n contract scria ca e de 30mbps
La mine nu s-a schimbat nimic, tot 20 mbps am 🙁 viteza de download find de 2,2 mb maxim.
Bucuresti, Militari:
viteza marita de la 200Mbps la 300Mbps ( down); 30Mbps la 110Mbps (up)
Terminati mai cu reclama mincinoasa ! In acest moment, ora 22:10 in 05.05.2015 testul de download pe pagina oficiala RDS-RCS imi arata 0,6Mbps si apare spre ul acestuia „Test Timed Out (Please try again later )” si voi vorbiti de cresteri ?!
Ai o problema inseamna ca.
Cheama o echipa tehnica sa faca verificarile de rigoare.
Ca sa beneficiezi de peste 100 mbps ai nevoie de placa gigabit la calculator/laptop si router gigabit, daca folosesti mai multe dispozitive…. Pe wireless nicio sansa sa vezi vreo imbunatatire 🙂
Normal ca am un laptop Lenovo bunicel cu retea 10/100/1000 si nu intelkeg de ce sa vina echipa de mentenanta la mine acasa ? Ca nu fac nimic decat sa se uite ca curca in lemne si sa ma puna sa semnez o foaie ca sa poata sa-mi ia banii pe mentenanta. Cum dracu’ se intampla ca imediat dupa ce pleaca echipa, brusc, reteaua devein functionala si am download cu 90 Mbps si upload cu 95 Mbps ? Si nu au facut nimic in PC sau in router/ Nu iti miroase a rahat ? Mie da !
Acum un sfert de oara am suntan la RDS, Relatii client si brusc uite ca pot accesa internetul desi ma chinui de 3 zile sa intru pe Yahoo.mail si sa trimit un scan la Campulung. Niste magari care nu stiu decat sa iti ia banii dar astea 3 zile de net ioc cine mi le plateste /!
Neacșu ești praf si frustrat maxim îmi e greu sa cred ca ai reclamat problema acum 3 zile si nu a venit nimeni, știi cumva procedurile rcs rds de te dai deștept, eu când am reclamat in 24 maxim 36 ore aveam totul up si funcțional. Curca cere asistenta la curca in craci :)))
N-ai inteles nimic iar limbajul te descalifica cum ca ai fi nefrustrat :).
Am numar si data de inregistrare asa ca nu vorbi daca nu sti despre ce este vorba.
Insa nu mi se pare normal ca serverul lor sa piarda datele mele de conectare si sa fie nevoie sa sun eu la ei ca sa imi mearga netul. Presupun ca ai auzit de comenzi automate ( fisiere tip bat ) si scripturi :). E de bun simt : ce, eu le dau banii la sfarsitul perioadei de facturare cu picatura ? De ce sa le platesc abonamentul pe toata luna daca 3 zile a fost mort ? E ca la curve mon cher : platesti si primesti. Chiar daca te uit ! 🙂
Nu e vorba aici de o problema efectiv ca s-a rupt un cablu, o mufa de conectica sau altceva de pe traseu, e vorba de managementul lor intern si daca ti se pare normal sa astepti 24 ore pana la 36 ore sa rezolve o chestie asa de simpla e treaba ta, pari genul usor de manipulat si de dus cu zaharelu’, din marea masa a platitorilor de abonamente de orice fel, doar sa fie trendy-flendy.
Eu unul nu am avut probleme.de cand am netul.am 500mb si merge foarte bine.de curand m au sunat sa imi puna noul modem ptr fibra optica.La tehnic nu cred ca stiu numarul in afara de cand au sunat ei.E bun dar la relatiile cu clienti cam stau rau de tot.ar trebui sa schimbe putin.
E și comunicat de presă pe site-ul RCS.