Are fiică-mea un laptop mai ieftin, pe care i l-am comandat acum doi ani, de ziua ei, ca să se obișnuiască să folosească tehnologia asta. Bine, acum cu nebunia lui Salam, îl folosește din plin pentru școală.
Cu ocazia asta am descoperit două mari bube la el: nu merg deloc bine unele taste, iar unitatea optică există, dar nu prea… Adică, ea este unde trebuie să fie, dar nu este legată la placa de bază. Practic, când apeși pe buton să o deschizi, ea iese cu totul din locul ei!!!
În fine, partea cu DVD reader nefuncțional am rezolvat-o ușor – am descoperit că manualul de germană are și o versiune online, audio, deci poate asculta așa exercițiile. Problema cu tastatura este încă pending. Am găsit o tastatură bluetooth pe OLX, am dat comanda acum o săptămână și, de atunci, tot aștept. Și nu e vina vânzătorului – el mi-a arătat că a făcut comanda pentru ridicarea produsului, dar nu vine nimeni. Cică sunt ocupați până peste cap. Și îi cred, că acum toți comandăm online de toate – de la alcool sanitar, până la alcool alimentar (wink, wink!). Cu toate acestea, m-aș aștepta ca firmele de curierat, care chiar fac bani pe timp de pandemie, să te anunțe că nu pot procesa comenzile decât dacă sunt peste o anumită sumă minimă, sau dacă ești dispus să aștepți o săptămână.
OK, veți întreba de ce nu comand alt produs, de la un magazin on-line, de exemplu!?! Este și asta o soluție, dar nu rezolvă problema de fond – firmele de curierat nu fac față situației actuale și nici nu au obrazul să anunțe asta. Iar pe când lucrurile vor reveni la normal, iar se vor plânge că nu au destul personal, că nu au suport din partea statului, că au angajați care le fură și alte cele!
La final, am să vă las și vouă ocazia să ne povestiți dacă ați pățit și voi la fel, sau am fost eu singurul ghinionist.
am comandat cateva mici chestii de pe pc garage. dupa 5 zile au predat produsele curierului, iar acum astept sa ajunga la mine.
La fel am patit si eu.Am ramas surprins cum emag, care intarzia de obicei a livrat a doua zi , iar pc garage… Comanda a fost lansata la ambele magazine cu o diferenta de max 5 minute, livrare prin acelasi curier.Sa inteleg ca pc garage vinde mai mult spirt ?Eu am comandat componente pc, practic un sistem complet impartit intre cele doua magazine.
La mine n-a venit niciodata curierul cand am vandut ceva si am facut comanda, nici n-a sunat. De fiecare data m-am dus eu la el, pentru ca sta cu duba jos in fata cladirilor de birouri.
Hai sa fim seriosi, tu vrei sa vina la biroul tau……vai doamne
@Radu Matei serviciu de curierat „door to door” cam a ce iti suna? Da, trebuie sa vina sa il ia de la usa biroului si sa il livreze ca atare la adresa specificata.
In situația actuală este interzis curierilor să intre în case , apartamente, blocuri , firme etc …tocmai din cauza pandemiei , poate ai COVID sau poate a contactat curierul de la alt client
In Constanta se intampla de ani de zile sa intarzie curierul, Urgent Curier si Sameday sunt groaznici.
astia sunt groaznici peste tot, indiferent daca e criza sau nu
Sameday chiar nu inteleg de ce se mai ocupa cu livrari.Sunt groaznici si pe „timp de pace”.Mentionez permanent sa nu mi se livreze prin ei, dar fiind curierat emag, ti se baga pe gat.
Nu prea am avut probleme pe partea asta chiar deloc. Eu sunt de partea cealalta a baricadei – trimit colete aproape zilnic. Vine curierul si cobor eu ca sa fiu si eu ok. Insa nu este o problema pt el sa urce.
In schimb am facut o comanda pentru un prieten si curierul nu a sunat, in schimb cineva a batut la usa dar nu a raspuns. Am primit mail de la fancourier in care numarul de telefon era o ghilimea ( ‘ ) si nu am raspuns la telefon. Iar asta de 2 ori, pentru ca am incercat si a 2a zi. Deschis ticket – suna curierul dupa cateva minute – zic „lasati, am fost eu la sediu si am lasat plicul”
Poti sa imi trimiti un mail cu ce laptop ai, poate am o tastatura pe aici 🙂
Eu nu am de ce sa ma plang, am dat o comanda marti seara si joi la pranz produsele erau la mine pe birou. In schimb furnizorii (aia mai mici, e drept) au inceput sa dea rateuri: ba au stoc pe site dar nu au in realitate, ba le ia o saptamana sa proceseze comanda.
Aubsi firmele de curierat bubele lor, nimic de zis…Totusi zic ca le putem trece cu vederea scaparile in perioada asta…totusi sunt niste circumstante speciale, insostite cu siguranta de o creste semnificativă a volumului de livrari. Si eu am avut intarzieri la unele colete primite(mici…pt ca la noi in zona se foloseste in majoritatea cazurilor Fan Curier, si chiar isi fac treaba…), dar mai bine de jumatate au venit fara intarzieri semnificative….Pana una alta, eu ma bucur ca inca sunt dispusi sa isi faca treaba, si le multumesc de fiecare data…pentru ca se expun ei, ca sa nu ma expun eu….just my two cents…
Comanda de la EMag, produse livrate de FanCurier. Am urmarit awb-ul si coletul a fost doua zile in tranzit Bucuresti-Slatina (Olt), apoi doua zile in depozitul curierulul la Slatina. M-am dus si am ridicat personal coletul de la sediu.
Comenzile facute de la firma in contul Cargus, de regula se ridicau in aceeasi zi, pt comenzile facute pana in ora 13-14, acum se ridica in 2 zile (lucratoare) sau, cu o mica exceptie in 3 zile lucratoare.
Eu am primit comenzile relativ repede. Am avut cu urgent Cargus, sameday și fan curier. Am dat comandă azi de un încărcător pt laptop, a fost predat azi curierului in București, sa vedem când ajunge în Iași, in easybox ul celor de la eMag
Poate o sa ma injurati, dar eu mereu le las cate ceva din valoarea coletului (nu mult). Mai ales daca vad ca oamenii sunt ok si-si dau interesul. Nu e un job usor cum cred unii, iar oamenii dezinteresati nu rezista mult. Salariile lor nu sunt cine stie ce, iar cu cativa lei in plus nu ve-ti fi mai bogati. Avand “grija” de altii aveti de fapt grija de voi 😉
*veti
Și eu am comandat sambata de pe 2 site-uri dar în total de la 5 firme, huse de telefoane. Le am primit marți, respectiv miercuri. Chestia ca nu vine curierul sa ridice… Nu prea cred. Dacă se ocupa frecvent de distribuție online nu are numai coletul tău, deci nu cred ca ar sta sa aștepte curierul atâtea zile…
N-am avut probleme cu viteza ci cu modul de livrare, comanda fiind făcută la PC Garage, iar firma de curierat fiind Fan Courier. La primirea coletului, un scaun de gaming recomandat de curând pe acest site, am solicitat să fie trecută în AWB deteriorarea ambalajului prin penetrarea cu-n corp triunghiular cu dimensiunile de 7X7X9 cm (în secțiune) în partea de jos pe una dintre fețele acestuia
In plină pandemie, curierul a vrut să desfacă coletul pe trotuarul din fața blocului pentru a constata dacă este ceva deteriorat.
Am refuzat și abia după lungi discuții în contradictoriu (cred că au durat cam 20 de minute!) și după ce a sunat la sediu, a acceptat să facă mențiunea deteriorării coletului în AWB-ul acestuia, dar a scris ce a vrut el și nu ce i-am spus eu să scrie!!!
Norocul meu a fost că desigilând coletul în casă am constatat că nimic nu fusese deteriorat!
Totuși dacă ar fi fost și nu aș fi trecut în AWB-ul comenzii, cei de la PC Garage stipulează clar că nu mai este valabilă reclamația ulterioară, deci atenție la recepția coletelor!
Emag si PCGarage au livrat foarte bine intodeauna – chiar si de BF – si evident ca am inteles atunci – experiente proaste am avut cu DPD sau Cargus
Dar evident ca depinde de zona
Eu sunt FF multumit de Emag [ nu fac reclama ]
Comand la curier cand este suma mare sau la Oficiu Postal
Chiar nu inteleg – sa fiu eu mai norocos ?
Am început să înțeleg de un timp, deci toată vina e a noastră a romanilor neam frumos de altădată dar schimbat în rău, nu știu de ce nu înțeleg asta dar va dau un exemplu : eu locuiesc într-o comuna oraș al României ceva mai dezvoltat oameni muncitori, se știe asta în România, nu dau nume pt ca nu este relevant. Ei bine la mine vine curierul când comand orice, au fost și excepții dar am rezolvat în 10 minute cu un telefon la firma în care mi-am expus problema. Se pare ca le-am păsat! Sa rezolvat!
Am locuit și peste granițe și fără excepție sunt exemple rele și bune, deci încă o dată : e vina noastră a compatrioților de lângă noi, persoană cu persoană!