Cât timp Gabriel încearcă să afle dacă merită să investească intr-o mașină second-hand sau într-un Logan nou (apropo, îl puteți sfătui aici), Uzinele Dacia anunță că își vor relua activitatea după Paște, în două etape.
Acum, oricât m-aș bucura ca directorii de acolo să ne citească blogul și să fi decis manevra, ca urmare a dilemei lui Gabi, se pare că mașinile românești sunt încă la căutare. Oarecum normal, dacă ne gândim că și precedenta criză economică, din 2008 – 2010, a crescut vânzările producătorului din Mioveni.
Revenind la știre, activitatea se va relua treptat, din 21 aprilie și din 4 mai, la departamentele de Mecanică, Șasiuri și Presaj. Vor fi prezenți aproximativ 450 de angajați, toți pe bază de voluntariat. Ceea ce, dacă mă întrebați pe mine, e o chestie bună, pentru că pot fi oameni care preferă sau trebuie să se păzească de infecții.
Este o veste bună, pentru că asta va duce la pornirea altor domenii de activitate, pe orizontală. Iar cum criza de medicală va fi clar urmată de una economică, deci și de una socială, astfel de situații nu pot fi decât dătătoare de speranță.
Apropo. știrea inițială, despre încetarea producției, o gasiți aici.
La voi la firme, cum stă treaba?
NU! Ca si inginer care lucreaza pentru grupul Dacia-Renault eu te sfatuiesc nu-ti lua Dacia. Nu stiu ce este primordial pentru tine la o masina, pentru mine este siguranta, iar Dacia nu exceleaza la acest aspect, oricate stele i-ar da baietii de la Euro NCAP, productia pentru piata autohtona este putin mai slaba calitativ pentru Romanica. Culmea este ca daca iti iei masina dintr-o tara din afara o poti lua si mai ieftina de multe ori, pentru ca de, romanasii au mai multi bani..