Vorbim astăzi, în episodul cu numărul 14 din podcast și numărul 24 din seria de articole cu știri despre mașini electrice, despre Tesla, Polestar, rata de adopția a mașinilor electrice și altele.
Podcastul îl găsiți atât în format video pe YouTube cât și pe toate platformele majore de streaming, plecând de la această pagină dedicată.
- Dan relatează prima lui experiență cu service-ul mobil Tesla. „Mecanicul” a venit, a reparat, a plecat. Fără prea mare birocrație sau timp pierdut. Uite un alt motiv pentru care Tesla este unde este. [Mai multe]
- Rata de adopție a mașinior electrice în 2020 s-a dublat, ajungând la 7.9%. Scăderea vânzărilor în randul fosilelor a ajutat mult la creșterea ratei de adopție pentru EVs. [Mai multe]
- Și pentru că vorbeam despre vânzări dar și despre Tesla, se pare că aceștia domină de la mare distanță piața globală de mașini electrice în 2020. Ba mai mult, vânzările lor sunt în continuare puternice chiar și pe pandemie. [Mai multe]
- Primele Polestar 2 au ajuns în Europa, așa că deja puteți urmări și o grămadă de review-uri. Mașina e foarte frumoasă și nici performanțele nu-s deloc de lepădat. Din păcate, cred că nu vor face față producției, mai ales că în multe țări a fost deja vândută toată cota pe anul 2020. [Mai multe]
- Mercedes spune că noul EQS (electric) va avea o autonomie de peste 700 km cu o singură încărcare, măsurată în ciclu WLTP. EQS va fi S-Class-ul electric și fi prezentat oficial anul acesta, urmând ca lansarea pe piață să se facă anul viitor. [Mai multe]
- Se pare că începe și producția de probă pentru Tesla Model Y Long Range tracțiune spate. Prețul de plecare ar putea fi de 48000$ în SUA. Cu doar 2000$ mai puțin decât pentru varianta cu tracțiune integrală.
- Elon Musk a spus că este dispus să vândă baterii, motoare și chiar și licențe pentru Autopilot oricui dorește. Scopul final fiind de a face bine planetei. [De aici]