O problema care dateaza din vara anului 2019 a revenit in atentia publicului dupa ce unul din clientii Telekom afectati s-a plans jurnalistilor.
Clientul Telekom a declarat redactiei Libertatea ca a fost contactat in iunie 2019 de un reprezentant al companiei, care i-a facut o oferta de abonament de voce, impreuna cu un telefon nou. Desi acesta refuzase oferta, o luna mai tarziu pe factura Telekom i-a aparut costul noului abonament.
Nu exista nicio reactie. Ei imi dau niste facturi la ora actuala, de 300 si ceva de lei, din care eu platesc jumatate, serviciile pe care le primesc, iar ei nici nu m-au taiat, nici nu imi aplica penalitati.
Anul trecut, in Bucuresti s-au sesizat 41 de dosare penale privind infractiuni de inselaciune si/sau fals in inscrisuri sub semnatura privata, avand in vedere contracte false incheiate de Telekom si clienti. Acestia sustin ca Telekom le-ar fi falsificat semnatura.
18 sesizari au ajuns si la ANCOM, care mentioneaza ca o parte din cazuri au fost solutionate. In unele cazuri, oamenii au apelat si la Politie pentru rezolvarea cazurilor, dar lucrurile aparent se misca foarte incet. Libertatea a contactat Telekom pentru un raspuns oficial in aceasta situatie:
Telekom trateaza în mod profesionist orice situatie care poate ridica suspiciuni de frauda și investigheaza intern fiecare situatie semnalata de catre clienti sau de catre autoritati si, în functie de rezultatele investigatiilor, ia masurile necesare, în conformitate cu legislația în vigoare.
Mai multe informatii puteti citi aici.
Imediat dupa sarbatori, coada mare la Digi, intr-un oras mediu (Deva) pentru ca Telekom a modificat grila de programe si a „umblat” putin la abonamentele de voce…
Au o strategie foarte tampita. Sa fie oare legata de zvonurile de schimbare de proprietar ?
Ca de la un devean la altul, te salut! 🙂
Eu am rezolvat foarte simplu o problema asemanatoare, adica am fost contactat pentru o ferta cu telefon j5 2017 gold (asta a fost acum 2 ani )plus abonament de 25 lei. Primesc telefonul dar pe negru, ma duc la ei sa mi-l schimbe ca voiam sa fie pentru sotia. Dansii se dau „loviti” ca nu au pe stoc, ca pana la urma e tot telefon, etc. Eu nu. Sa mi-l schimbe ca asa mi-au promis. Pana la urma cer sa fie chemat directorul, vine o doamna, vede despre ce e vorba si mi-l schimba. Peste o luna constat ca abonamentul e 55 lei. Sun la ei sa vad care-i problema si la fel, dadeau din colt in colt. Astept vre-o 4 luni si vad ca nu se rezolva problema, ma duc la ei in office, intreb de o cerere de reziliere, o completez scrius acolo motivele, semnez, le-o inmanez si plec. Sa vezi apoi telefoane de la dansii: ca ne pare rau, ca uitati: va putem face o oferta. Eu: nu multumesc. m-am lamurit. Asa ca dupa 5 luni am inchis abonamentul si am ramas si cu telefonul.
Deci trebuie tratati ca atare
Apoi sa spui merci ca inca nu ti-au trimis imputare pt telefon…vezi ca aia de la EOS sau cum se cheama in general te cam cauta dupa un an… 🙂 Or fi ei hoti dar nu-s prosti ! In adevar telefonul nu l-ai platit decat partial …
Chiar ma intrebam de ce ma tot spameaza aplicatia lor sa imi fac abonament. Acum stiu ca uninstall e solutia.