Dacia este pe val la inceput de an. In primul trimestru din 2023, Q1, inmatricularile de vehicule noi a atins un prag foarte mare. S-au inmatriculat 36.966 de masini, cu 27& mai multe fata de Q1 2022.
In primele trei luni din 2023, Dacia conduce cu 13.563 de masini inmatriculate, cat urmatoarele sase branduri la un loc (Renault, Hyundai, Toyota, Skoda si VW).
La capitolul masini second hand inmatriculate pentru prima oara in Romania, acestea au fost in numar de 28.040 unitati, in scadere cu 10% fata de anul trecut.
Clasament:
- DACIA =13.563 unitati
- RENAULT = 3.175 unitati
- HYUNDAI = 2.457 unitati
- TOYOTA = 2.150 unitati
- SKODA = 2.218 unitati
- VOLKSWAGEN = 1.965 unitatii
- FORD = 1.669 unitati
- MERCEDES = 1.340 unitati
- BMW = 1.244 unitati
- SUZUKI = 939 unitati
Sursa: G4Media
Iar Dacia-Renault ca grup are vânzări de mașini noi mai mari decât toate celelalte 8 branduri la un loc, de la locul 3 la locul 10 inclusiv. 🙂
Ce înapoiați, adică 10 mașini Dacia fac, ca valoare cât 3 mașini mai bune și se consideră motiv de mândrie, nu domnule, se vând pentru că sunt ieftine nu că sunt bune, în Ro si în alte părți sunt cumpărate de cei cu venituri sub medie, rușine!
Măi băiatule, aberații mai mari de atât rar văd într-un comentariu.
Raportat la gama lor de preț sunt mașini nu bune ci foarte bune.
Sunt cumpărate în țări vecine din Europa mult peste nivelul de dezvoltare al României, caz în care veniturile celor care cumpără modele Dacia sunt mult peste cele mergi spre românilor.
Dacă o grămadă de cetățeni europeni cu venituri mult peste ale românilor cumpără modele Dacia, în mod logic și la mintea cocoșului că nu le cumpără doar pentru că sunt ieftine ci și pentru faptul că le satisfac nevoile la un nivel calitativ mult peste cea ce cred unii ca tine despre ele.
Unii ca tine care bat câmpii cu grație încercând să ne facă să credem că albul e negru.
Nu, mașinile Dacia nu sunt doar ieftine în acest moment ci și de calitate raportat la prețul mediu cerut pe ele și mai ales fiabile.