Alex v-a scris despre parerea lui cu privire la succesul OnePlus, lucru cu care sunt si eu de acord. Ba mai mult, m-a convins sa va povestesc cum a mers treaba asta. 🙂
Acum un an se lansa OnePlus 6, iar eu am fost printre norocosii care au reusit sa il comande inca din prima zi. Desi nu este telefonul perfect, este cel care indeplineste cele mai multe din criteriile pe care le caut eu la asa ceva: software cat mai curat, display mare, baterie cat sa ma tina o zi intreaga si cost nu prea ridicat. In plus, la momentul respectiv detineam un Nexus 6P, model care nu mai urma sa primeasca update la Developer Preview de Andoid O. Asa ca alegerea a fost simpla.
Dupa un an de utilizare, din pacate, bateria a inceput sa tina tot mai putin. Bine, eu sunt si un fel de power-user, cu multe aplicatii instalate, cu net pornit tot timpul cu bluetooth pornit prin masina etc. Ei bine, fiindca oricum am garantia inca valabila la telefon, m-am decis sa le scriu celor de la One plus, pentru a vedea daca pot sa-l trimit in service pentru o evaluare si schimbare de acumulator. Eram decis sa platesc pentru asta, daca ar fi considerat ca nu se impune interventia pe garantie.
Desi am avut unele mici emotii cu procesul, odata inceput, totul merge extrem de simplu. A trebuit sa deschid un tichet din contul meu de OnePlus, dupa care unul dintre operatorii lor a analizat situatia. Dupa doua zile am primit un e-mail prin care am fost anuntat ca pot trimite smartphone-ul catre ei pentru analiza. Am primit si un cod de la DHL, pentru a putea face comanda de curier. In aceeasi zi am sunat la call-center-ul DHL Romania, iar dupa 24 de ore cineva a venit dupa pachet. Tot ce am avut de facut a fost sa pun telefonul in cutie si sa il impachetez cumva astfel incat sa nu sufere vreun impact la transport.
Pe baza AWB-ului am urmarit parcursul pachetului, care a ajuns in ziua urmatoare in service center-ul din Polonia, unde a fost in pending for inspection pentru 24 de ore. Ulterior, pe contul meu de OnePlus am putut sa verific orice update si am observat ca mi-au acceptat cererea, au inlocuit bateria si mi-au trimis inapoi telefonul, cu acelasi curier. Practic, intr-o saptamana, fara sa platesc nimic, am avut o baterie noua si telefonul inapoi. Toate astea de la o firma din China, care nu are magazine fizice sau unitati de service in Romania. Ca si comparatie, in 2017 am trimis un Nexus 6P in service la Digi Mobil, din aceleasi motive. La ei, tot prin garantie, am avut de asteptat doua saptamani jumatate, in conditiile in care service-ul era asigurat de Depanero, in Bucuresti, iar telefonul l-am lasat intr-un shop, nu l-am trimis eu cu un curier.
Recunosc ca, la primirea telefonului, l-am inspectat vizual ceva vreme, pentru ca am mai citit despre utilizatori care au gasit zgarieturi sau alte defecte mecanice pe el. In plus, am instalat si o aplicatie care masoara capacitatea bateriei, ca sa fiu sigur ca s-a si efectuat procesul pe care ei l-au documentat. Pana la urma am descoperit ca telefonul era vizual ok, iar bateria avea 94%, fata de 75% cand l-am trimis. Stiu ca nu masoara exact capacitatea, asa ca pot doar sa spun ca acumulatorul a fost inlocuit, nu si ca este unul care ma va tine o viata intreaga! Dupa cateva zile m-am decis sa verific si IMEI-ul, pentru ca mai citisem undeva ca un alt user primise telefon diferit, sau cel putin cu IMEI diferit. Nimic schimbat la mine. Nu pot sa spun la final decat: chapeau, OnePlus!
Voi ati apelat la serviciile lor de service? Daca da, cum a fost? Dar la alte servicii de service pentru telefon?
PS: Daca folositi aceasta invitatie de la noi aveti 10 Euro reducere la accesorile OnePlus.
chapeau bas?
merge si varianta scurta
mda, scuze, nu stiu eu fineturi de-astea…
ei, fineturi!
Da, eu în 2018 cu 2 luni înainte de a expira garanția. La fel, am cerut contracost, dar au făcut gratuit. Nu pot pune captură de ecran aici.
Apelat la service-ul lor in 2 randuri.
Prima data cu un 3T trantit pe ciment, unde am platit recarosarea ca sa fie iar nou (capac spate, display, baterie, casca apeluri – doar 670 lei). Si a doua oara cu un 5T luat SH, dar la care am cerut fostului proprietar si contul OnePlus ca sa pot apela la garantie/service. 5T-ul avea pete pe capacul spate de la o husa nasoala, praf in casca apel, idem in mufa incarcare si gaurile de la difuzorul principal. Dupa o saptamana de teste am cerut interventie pe garantie si mi l-au facut ‘ca nou’, gratis, in 3 zile (ar fi ajuns in 2 zile, dar UPS-ul a uitat sa il dea jos din avion si a facut inca o tura pana in Germania).
Good job OnePlus! Din punct de vedere al garantiei/service-ului – nota 11.
Că sa fie și oficial, Răzvan m-am convins că e safe sa trimit telefonul in service.
Salutare!
Am vazut ca ai facut referire la un telefon SH si contul persoanei respective.
Sa inteleg ca daca esti al 2 lea proprietar, ai nevoie de contul primului proprietar?
Nu poti sa-ti „re-inregistrezi” in contul tau telefonul?
Si inca ceva, daca aveti idee, daca se cumpara un telefon SH, se poate verifica prin IMEI sau altfel pe site-ul OnePlus faptul ca telefonul este „original”?
Multumesc anticipat!
Acu ceva vreme camera lui OP3 nu mai făcea focus pe obiectul fotografiat. Am studiat problema și din câte spuneau utilizatorii era o problema generala. Având doar 1 luna disponibila rămasă din garanție am zis să acționez în consecință. Aceeași procedura descrisă mai sus și într-o săptămână am avut telefonul la ușă cu camera schimbată și gata de treabă . Așa că nu pot decât sa zic că temerile privind garanțiile pentru OP sunt neîntemeiate.
Personal prefer sa nu fie nevoie de service 🙂 si n-au fost niciodata probleme (nu vorbesc de op). Dar da, sunt uimit si nitel deranjat in acelasi timp, ca o firma chinezeasca se descurca atat de bine in situatiile de genul, iar noi demonstram din nou ca suntem niste ordinari. Poate ca au avut circumstante atenuante (gen timp indelungat pentru comanda pieselor, service aglomerat), dar ma asteptam macar sa-ti fi dat un telefon la schimb pana ti-l repara pe-ala. In fine… e totusi un pic frustrant sa “pierzi” in fata chinezilor. Dar, felicitari lor!
Dacă am fi fost o țară cât de cât poate, doar poate era frustrant (de ce ar trebui să fie „frustrant” că ei își fac treabă foarte bine nu-nțeleg dar în fine), dar noi, români prăpădiți, de ce am fi invidioși pe a doua cea mai puternică națiune din lume?
NBA daca ai fi fost in China si ai vedea cum traiesc oamenii acolo, poate ca te-ai mai gandi. Dar nu e vorba de invidie aici, e mai mult o ciuda pentru ca altii pot si tu nu (desi tu stii clar ca se poate). Asta nu se intmpla doar la Digi, se intampla peste tot in Romania, mai ales la stat. Oamenii nu-si dau interesul, fac ceea ce fac in virtutea inertiei, fara pic de empatie pentru aproape. Si aceleasi lucruri libse intampla si lor, si uite asa, cercul asta vicios… Acum, daca pe tine nu te deranjeaza anumite lucruri e ok (cel putin pana nu ti se intampla tie), suntem cu totii diferiti. Fiecare vrea altceva de la viata asta.
Vroiam sa mai intreb ceva: daca stai cu netul pornit tot timpul, cu wifi on, si bluetooth on tot timpul si in masina si acasa etc, esti considerat power user?
asa mi-a spus lumea, mai ales dupa ce au vazut cate aplicatii am pe telefon 🙂
Si eu prefer sa nu am nevoie de garantie, dar vad ca la ultimele doua telefoane am ajuns sa o folosesc. Iar cand dai destui bani pe asa ceva, ajungi sa apreciezi si ce servicii adiacente mai primesti. Cat despre romani, ca sa fiu sincer, la Digi am ajuns la o luna si o saptamana de asteptare, pentru o negatie ca sa primesc banii pe un telefon pe care nu il mai puteau repara. Dar, sa zicem ca am fost eu un caz special si nu e asta un comportament normal 🙂
Toate țările cu populați mari au oameni de-ăștia, și SUA, și Marea Britanie, și Spania și toți. Până la urmă chinezii sunt 1,3 miliarde (sper să nu mă înșel), în lumea de astăzi e imposibil să le oferi tuturor aceleași lucruri.
Totuși, la ei e și bogăție extremă în unele locuri, uită-te la metropole ca Hong Kong, Shanghai, Guangzhou, Shenzhen, Beijing. Noi n-avem așa ceva de exemplu.
Cu cât o țară are mai mulți locuitori, cu atât e mai greu să le oferi tuturor aceleași condiții. SUA și China reușesc oarecum, India aproape deloc de exemplu.
Ce ziceam eu n-are treabă cu Digi, vorbeam strict pe afirmația respectivă.
Aș avea o întrebare: ce aplicație de monitorizare a bateriei ai folosit?
Accubattery
„am așteptat doua saptamani jumatate”
Legea cu 15 zile nu se pune?
nu se pune, ca scria clar ca dureaza pana trimit ei telefonul, apoi pana pune un tehnician mana pe el etc…
Cum sa nu se puna?
Normal ca se pune, îți faci politica după lege ci nu invers. Doar ca ei cauta /vrăjeală si sa mai tragă de timp, chiar daca timpul legal a trecut. Si mie mi-a spus o tipa de la suport tehnic, ca timpul începe doar cand ajunge produsul la ei. Total greșit, timpul începe in momentul in care l-ai lăsat la magazin, ori service in caz contrar ca alegi sa il duci tu direct. După ce a auzit tipa ca sunt in domeniu, a încercat sa o dea pe ocolite si sa încheiem conversația. +Ca alta tipa imi spune ca la a3 a intrare in service se ofera negație, alta ca la a 4 a. Ori alta tipa „ca ei pot sa reparare telefoanele de cate ori vor ei si nu ofera negație” de parca ar fi firma ei. Într-un final negație. Duh
Probabil in cazul tau a fost trimitere curier de la ei, nu? Adică service-ul a trimis curierul, dar totuși, cand a ajuns produsul la ei, începe numărătoarea. Nu când pune mana tehnicianul, ori ca.. așteaptă piesele
Stai sa creasca si sa vanda mai mult fiindca atunci se va vedea cat suport de calitate acorda clientilor. Acum au foarte putini clienti raportat la Samsung/Huawei si poate chiar Xiaomi.
Am folosit OnePlus x, am spart ecranul, la noi era 570 doar ecranul fără depanare. Am trimis mail pentru post garanție, au trimis ei curier, au schimbat ecranul, au curățat telefonul, au făcut retur, totul pentru 480 de lei…
Salut. Mă puteți ajuta și pe mine exact cu procedura de trimitere în garanție? La ce număr ați sunat și ce limba au vorbit? Mulțumesc
Salut. Mă puteți ajuta cu procedura de trimitere în garanție? La ce număr ați sunat și ce limba au vorbit operatorii? Am probleme cu localizarea gps pe op6t
Intri in contul de oneplus pe browser si e extrem de simplu de acolo. E cumpărat direct de la ei telefonul?
Da,direct de pe site
Mi se pare complicat, prefer sa repar telefonul in maxim o ora la esd-rom.
Dece? E prinsa în garanție reparația acolo?
Op 5T. Nu mai incarca rapid. Schimbat mufa usb. Luni la ora 16.00 l-am lăsat la ups, joi la 10.00 l-am primit de la ups reparat
Si eu cred ca o sa am nevoie de service samsung pentru ca nu mai ma tine bateria decât jumate de zi
Si eu am avut nevoie de service pentru un OP2 cu 2 luni inainte de a iesi din garantie. L-am trimis luni la pranz dupa ce am completat formularul de pe site pentru schimbarea bateriei, marti a ajuns la ei si au schimbat bateria si mufa de incarcare iar joi deja era inapoi la mine. Nu mi-au schimbat cablul USB pentru ca este consumabil si beneficiaza doar de 6 luni garantie. Am fost foarte multumit de serviciile lor.
Cum ai procedat? În amănunt te rog? Au trimis ei curierul? Sau cum a decurs totul? Mulțumesc
Exact cum ti-au descris si colegii mai sus.
Intri in contul cu care ai cumparat telefonul de pe oneplus.com, te duci la ORDERS, apesi pe APPLY RMA la dispozitivul pe care vrei sa il trimiti in service, dupa selectezi categoria (REPAIR) si completezi formularul.
Ei iti vor trimite un curier(DHL) la locatia pe care o completezi, tu trebuind sa te ocupi de ambalarea securizata a dispozitivului. Tot procesul de curierat este gratuit.
Succes!
Cum influenteaza asa ceva capabilitatea water-resistent a telefonului?
Nici un telefon OP nu este oficial asta e resistant deci nu are cum sa influențeze.
Water resistant*
Eu am un oneplus 3t la care mi s-a stricat touch ul dupa mai multe impacturi a telefonului cu solul.Dupa cum ai descris la fel au procedat si la mine( adica a venit cineva de la fan curier sa imi ia tefonul si sa il duca in service iar dupa o saptamana mi l a adus inapoi fara sa platesc nimic.Oneplus is the BEST!!!
Bună seara, aș vrea să înlocuiesc un acumulator la Oneplus 3t, sugestii va rog. Să l trimit in Polonia mă costă peste 100 de euro transportul. Nu prea se merită. Mulțumesc !
Poti cauta o baterie pe aliexpress sau ebay si o montezi tu. Sau duci telefonul la un service local.
Mulțumesc…..
Daca telefonul oneplus este cumparat din Romania (pc garage), se poate trimite in service-ul din Polonia? Tu l-ai cumparat din Polonia, nu?
am cumparat din magazinul lor online ar trebui sa intrebi PC Garage
Buna! Eu intru in magazinul lor online si nu apare niciun telefon disponibil. Sa inteleg ca s-a schimbat intre timp?
Eu vad telefoanele de vanzare – 8T sau Nord.