Blizzard ne-a demonstrat de-a lungul timpului ca este un studio capabil sa realizeze jocuri excelente. N-au fost ele prea multe, dar toate au fost apreciate. Insa in ultimul timp, imbatati parca de succesul si castigurile aduse de World of Warcraft, parca au deviat putin de la subiect.
Si din aceasta cauza au chinuit putin RPG-ul Diablo III, si au lungit extrem de mult RTS-ul Starcraft II. Acesta, lansat in vara anului 2010, nu avea nevoie de prea multe pentru a ne face fericiti: o grafica adaptata si o continuare a povestii. Era suficient pentru a reactiva fanii primului titlu al seriei, si a castiga si noi jucatori.
Totusi Blizzard a dorit sa schimbe si dinamica jocului, cu noi unitati, unitand in acelasi timp de unele vechi si indragite, cu reguli noi. Rezultatul nu a fost unul deloc prost, dar a lasat un sentiment de nostalgie. Si acest trend, mult mai evident in multiplayer, va fi accentuat in cel de-al doilea si ultimul add-on, Legacy of the Void, cam mult timp asteptat de noi toti.
Si petru ca ne apropiem de cinci ani de la lansarea initiala a lui Starcraft II Wings of Liberty, fara sa fi jucat campania Protoss, Blizzard a considerat ca este momentul pentru al doilea add-on. Asa ca Legacy of the Void va intra in faza de dezvoltare beta pe data de 31 martie 2015.
Si se pregatesc sa intre in scena noi unitati, noi abilitati si noi reguli. Viteza jocului a fost schimbata, numarul de lucratori de la inceput a fost crescut, dar cantitatea de resurse disponibile a scazut. Mai multe puteti vedea in filmuletul de mai jos.