Dante International, compania ce include eMAG România, diviziile din eMAG Ungaria și Bulgaria și platforma Fashion Days, a fost sancționată de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) cu amenzi totale de 439.500 lei, aplicate în perioada 1 ianuarie – 1 septembrie 2024.
Sancțiunile au fost impuse ca urmare a reclamațiilor clienților și a controalelor ANPC, care au identificat probleme frecvente, precum întârzieri la livrarea produselor, nerestituirea sumelor în termenul legal și nerespectarea condițiilor de garanție. Totodată, documentele oficiale subliniază că au existat și reclamații neîntemeiate, fără constatarea unor încălcări.
Dante International a raportat în 2023 o cifră de afaceri de 7,72 miliarde de lei, în creștere cu 8% față de anul precedent, deși profitul net a scăzut cu 3,8%, ajungând la 119,06 milioane de lei.
Hutanu Gheorghe a zis
80 000 de euro e păr la ceas, la cate măgarii face EMAG-ul, astea- s amenzi de ,,protocol” ,ANPC-ul știe cum s o dea la pace
Ionut a zis
Ce măgarii face că nu înțeleg, nu vă mai faceți bine heitarilor
Ral a zis
Ce măgăriile face invidioșilor?Eu cu ei am economisit mult timp si bani.Comentati sa va aflați în treaba!
Client produse IT a zis
Alt angajat cel.ro? dacă nu era emag și altex in Romania o beleam grav cu magazine de cartier care se baga în faliment sa scape de garanții și taxe la stat sau care se vând și noul proprietar uita de garanții
Ady a zis
Sau prostit cu livrarea… pt Consola PS5 am așteptat 3 zile până să o livreze
Paun Costin Marian a zis
Mai scump a fost „protocolul” pentru iertare :))
Ion a zis
Ai sa fim liniștiți ca urmează black fraidaw atunci sa vezi cite magarii se fac la altex și emag de asa a început am făcut poza la un produs și saptamina asta ia pus 100 lei sa vezi ce hoții.
Justitiarul online a zis
Am urmarit un laptop care tot anu a fost la 5400 lei ba 4500 la reducere si acuma inainte de blackfriday la pus la 7500 o sa urmeze si celebra reducere de la 7500lei la 5999lei. Si prostii pun botu
Cata geo a zis
Fac multe măgarii si erorii. De exemplu am gasit niste anvelope, la un pret livrare de emag . Le-am pus în cărucior urmând ca a doua zi sa le comanda ca sa constat a doua zi ca acele anvelope nu mai erau gândite si livrare de emag , automat pretul livrării a crescut dar si pretul produsului a crescut . Deci plătea cam cu un milion multe în plus față de ziua precedentă. Am asteptat si dupa doua zile a revenit la același preț si acelasi vânzător insa nu la mine în coș ci pe aplicatie trebuia pus din nou in cos . Le-am comandat si in loc de vreo 3 zile cat au spus el ca este termenul de livrare,nu au venit nici după 10 zile. Am reclamat prin serviciul din aplicatie, mai sunat diferite persoane de la emag,ca sa astept ca trebuie sa ajunga etc. Într-un final ma sunat o cucoană hotărâtă si mi-a trimis banii în cont asa cum am si platit. Astea pentru că am plătit suma integrală în avans . Eu dupa toate astea, m-am dus frumos pe site-ul vânzătorului de anvelope oficial si am făcut o comanda telegonica la aceleasi anvelope cu ridicare personală iar anvelopele fiind chiar cu aproape 100 de lei Mai ieftine decat pretulul initial , cel fără majorare si cu posibilitatea de ridicare exact a doua zi dimineata . Ba mai mult,m-a pus sa aleg intre punctele de ridicare , semn că anvelopele erau foarte populare , nu erau chiar o raritate . Deci chiar daca un produs este vândut de un anume producător sau importator , emag baga adaos . Multe întârzieri si nereguli ce se intampla sunt din cauza ca emag cauta profitul inaintea calitatii . Eu am pățit mai multe chestii de acest gen iar acesta s fost foar un exemplu .
Alexius a zis
Tu nu stii cum functioneaza site-urile astea gen emag, amazon, ebay de te miri ca pun adaos la produse vandute de firme producatoare. Si faptul ca bagi in coș asta nu inseamna ca ti-a rezervat produsele pe termen nedefinit ci doar o zi maxim, daca o fi si aia. Ai incercat tu sa faci ceva dar nu ti-a iesit prea bine.