Lansat pe piață în luna februarie, headset-ul VR de la Apple nu a reușit să impresioneze, având nu doar vânzări dezamăgitoare, ci și o recepție negativă din partea consumatorilor. Potrivit estimărilor analiștilor, până în prezent au fost vândute sub 500.000 de unități, cu mult sub așteptările gigantului american. După cum poate bănuiți, principalul motiv pentru aceste cifre dezastruoase este prețul de pornire 3500 de dolari, considerat de mulți nejustificat de mare pentru un dispozitiv care este în esență un dev kit fără prea multe aplicații practice. Mai mult, inclusiv cei care au păstrat headset-ul nu par să fie impresionați de funcționalitățile acestuia, ajungând să-l folosească din ce în ce mai puțin, după cum arată și statisticile interne de la Apple. În plus, nici dezvoltatorii de aplicații și jocuri nu și-au manifestat interesul spre VisionOS, drept dovadă fiind selecția extrem de limitată de jocuri și aplicații.
Din acest motiv, headset-ul VR accesibil de la Apple a fost amânat până cel puțin în 2027, susțin unele surse din industrie, iar dacă interesul consumatorilor va continua să scadă sunt șanse foarte mari ca Apple să abandoneze definitiv VR-ul. Nici ceilalți jucători din industrie n-au avut prea mare succes cu astfel de dispozitive. Meta Quest 2, deși mult mai accesibil decât Vision Pro, tot nu a reușit să se vândă într-un număr prea mare de exemplare, motivele fiind, în mare, aceleași: numărul limitat de aplicații și jocuri, respectiv interesul redus al consumatorilor pentru VR.
Via Wccftech
Lasa un comentariu!