Facebook vrea sa intre si pe piata de e-Commerce si sa introduca butonul de „Want” pentru produsele pe care ti le doresti. Deocamdata se pare ca sunt in discutii cu cativa retaileri din SUA dar cu siguranta vor aplica aceeasi tactica si in Europa daca va merge treaba.
Pana acum Like-ul a fost cea mai „vanduta” facilitate Facebook. Companiile cumpara Like-uri, in campaniile de promovare, cu toate ca acestea nu garanteaza nimic: nu garanteaza vanzari, nu garanteaza posibili clienti si nu garanteaza o imagine mai buna. Toate sunt doar teoretice.
Nici butonul de Want nu face ceva in plus. E tot un Like, doar ca e pentru produse.
Cand dai like apare in news feed la prieteni, ei vad, si sunt sanse destul de mari sa dea like/vizita la randul lor
in cazul de Want, presupun ca adaugi un produs, prietenii il vad , se inspira, il vor si ei. Probabil va fi un fal de wish list gen Amazon?
Deci nu e doar teorie, functioneaza publicitatea cu like cat de cat, din proprie experienta zic, eu ma uit la prieteni ce like-uri mai dau, asa mai descopar si eu cate o pagina, un blog
Da e un fel de wishlist;
Acesibila probabil de toata lumea.
Astfel producatorii vor face cascaval imens din reclama.
Dar pe faisbuc, reclama, mama ei….
Parca deja vad:
” LADY GAGA WANTS THIS : Iphone 6! ”
” MUUUAMAAA! Ma duc sa golesc cardu ca Lady Gaga vrea unu’ ca asta! „
Da’ butonul de dislike cand or sa-l faca ? Pt ca sunt mulkti care l-ar folosi ! Sunt tot felul de petarde pe facebook si ar trebui votate corect nu doar cu like uri…