Chatbot-ul a fost usor pacalit de client si chiar a batjocorit firma unde este „angajat”.
Multe companii au renuntat la suportul tehnic uman in favoarea chatbotilor. La un nivel inalt, pentru cei care vad doar niste cifre, decizia are sens: costuri reduse. Insa atat in experientele pe care le-am avut eu cu chatbotul eMag, cat si alii: chatbotii sunt inca destul de limitati.
Un client DPD care incerca sa afle detalii despre comanda sa, dupa ce a vazut ca nu obtine nici un raspuns satisfacator, i-a testat loialitatea fata de companie. Nu s-a terminat prea bine pentru DPD, raspunsurile bot-ului fiind de-a dreptul amuzante. A fost foarte usor de pacalit si chiar convins sa injure.
Le gasiti in postearea de mai jos:
Parcel delivery firm DPD have replaced their customer service chat with an AI robot thing. It’s utterly useless at answering any queries, and when asked, it happily produced a poem about how terrible they are as a company. It also swore at me. 😂 pic.twitter.com/vjWlrIP3wn
— Ashley Beauchamp (@ashbeauchamp) January 18, 2024
DPD a dat vina pe o actualizare, a dezactivat chatbot-ul, urmand ca acesta sa primeasca un soft mai nou.
[sursa]
Gabi Ene a zis
Poate asa renunta mai multi la roboti.Cel putin la emag este pur si simplu enervant sa vorbesti cu un robot nepregatit sa-ti ofere informatii necesare.Pentru ei nu mai este bataie de cap, au transferat-o catre consumator.Chiar nu mai avem nevoie de fiinte vii – cel putin pe linia de suport ?
Daniel a zis
Nu mai cumpăra de la eMAG :)) până se liniștesc! :))
Jedi1 a zis
@gABI
eMag-ul cu + si – sunt inca ok , eu am numai experiente bune cu ei , nu cu Depanero
iar dialogul este scurt cu robotul si te transfera la un operator