Exact, ati citit bine, alte inca 10 marci auto au motoare diesel care emit mai multe gaze decat ar trebui. Cu alte cuvinte, Volkswagen a fost doar scanteia care a aprins flacara, problema fiind, probabil, la majoritatea masinilor.
Au fost analizate sute de masini cu Euro 5 si Euro 6 si foarte putine aveau emisiile identice in teste cu cele din lumea reala. Majoritatea emiteau mai mult monoxid de azot decat ar fi fost normal.
Cele 10 marci cu probleme, depistate pana acum, sunt: Mercedes-Benz, Honda, Mazda, Mitsubishi, Renault, Nissan, Citroen, Fiat, Volvo si Jeep. Mai multe despre acest subiect puteti citi pe The Guardian, care a urmarit indeaproape problema.
La noi puteti citi mai multe pe eticheta dieselgate.
george a zis
Vad ca in Guardoan era vorba doar de Mercedes,Honda, Mazda.. Nu Renault, nu Fiat, nu Nissan. Ia nu mai induceti oameni in eroare
Darius J. a zis
Tu ai citit tot sau doar te-ai trezit comentand?
Alexandru Adrian German a zis
Ma indoiesc ca e vreuna care chiar respecta – poate cele electrice?!
Ioan a zis
Ok. Un lucru e să ai softuri instalate pe mașină care măsluiesc testele și o cu totul altă problemă ee faptul că în lumea reală majoritatea mașinilor emit mai multe noxe. Asta se știe. Modul de testare trebuie regândit, însă asta e în primul rând problema autorităților competente în domeniu.
Gabi a zis
Tot scandalul asta este o tampenie, poate intr-un univers perfect tot ce da bine intr-un laborator se poate aplica si in realitate. Nici o problema motorele diesel pot merge si cu ulei sau gaz nu doar cu motorina. Cuplu mare + rpm mai mic fac motorele diesel ideale pentru industrie dar nu pentru distractie . O tentatica Audi R8 motor diesel 325 km/h a incercat marea cu degetu dar nu a tinut distractia.
Red a zis
Ah, toată chestia asta e legată de motoare diesel? Pff, atunci nu e nimic neobișnuit.
seniordady a zis
Interesant, nu vad nici o masina din grupul GM, sau astia nu fac masini diesel?