RDS si Digi Mobil vin cu totul felul de oferte, care de care mai tentante, pentru a aduce oameni noi in retea. Eu fac imediat un an de cand m-am portat si ma declar, in mare, mai mult decat multumit. Dar o sa revin probabil cu un articol pe tema asta. Sa ne intoarcem la oferta.
Aceasta este destinata celor care doresc sa incheie un contract nou pentru oricare din abonamentele Digi Optim sau Digi Complet pe o perioada de 24 de luni. In momentul semnarii contractului titularul va primi 2 vouchere si primele doua luni reducere 50% la abonament.
Voucherele pot fi date mai departe iar in momentul care cel care a primit voucherul incheie un nou contract cel care a dat voucherul mai primeste inca doua luni de abonament redus cu 50%. Evident, persoana care foloseste voucherul are la randu-i reducere 50% in primele 2 luni si inca 2 vouchere pe care sa le dea mai departe.
Se poate ajunge astfel la o reducere de 50% pentru 6 luni de abonament. Oferta e valabila pana in 31 august 2015.
Nu au deloc idei rele de marketing, in felul acesta isi vor asigura clientii pe urmatorii 2 ani. Sa vedem daca marile companii vor avea inspiratia sa vina la timp cu o contra-oferta.
Pacat ca au relatii de colaborare numai cu Vodafone, adica foloseste antenele celor de la Vodafone, in rest nu au nici un pact incheiat cu Orange si nici cu Telecom, acum o saptamana am incercat sa sun si nu am putut din Sacelu de pe Digi. I-am sunat din alta retea si au zis ca daca nu prind reteaua Vodafone nu o sa am semnal pentru a vorbi.Sunt super cu aceste oferte de abonamente, dar daca ar mai avea semnal si prin alte locuri din tara, si ghisee de plata sau de a face abonamente, eu am mers 30 de km pentru a face abonament.
Viteza maxima pe mobil este 21.6Mbps. Deci cei care au LTE disponibil nu il pot folosi..
Ofertele sunt bune, insa RC lasa de dorit, calitatea serviciilor la fel.
Marea lor problema e acoperirea. Degeaba au relatii de colaborare cu Vodafone, fiindca in 95% din cazuri, eu am semnal de la Digi, insa doar 1-2 linii (in cladiri si in afara orasului). Cred ca va dati seama ce calitate are convorbirea. Eu sunt multumit se serviciile lor, exceptand telefonia mobila. Poate pe viitor isi vor imbunatati infrastructura.
Nu sunt prea multumit dar nici prea suparat – am doua abonamente la RDS si pentru cat dai primesti destul, insa cine vrea calitate/firma merge la Voda/Orange. De banditii de la Tlkm putem sa uitam. RDS mai are probleme cu semnalul (trebuie sa dai restart la tel ca sa se reconecteze) dar per ansamblu este din ce in ce mai bine. Probabil ca peste 2 ani cand or sa reuseasca sa acopere aproape tot cu 3G poate or sa inceapa sa se gandeasca si la LTE, pana atunci cine vrea LTE si/sau calitate merge la Voda/Horange. Sigur insa ca la pret RDS bate tot, insa eu as prefera sa dau mai mult, sa zicem cu pana la 30%, pentru un plus de calitate. Din pacate la ceilalti pretul se duce la mai mult decat dublu asa ca raman la RDS, cu toate neajunsurile:
– retea exclusiv pe 3G (pe 900 şi 2100Mhz)
– semnal cu probleme si restarturi la telefon (cam greu de acceptat dar asta este – reintră greu din RN în RDS.. > 20min sau necesita restart)
si cu toate plusurile limitate:
– de la 06.07.2015 roaming de date limitat la GPRS/2G/3G cu gratuit 300 MB/luna – pana la 31 august 2015 si apoi gratuit 200 MB/luna, pana la 31 decembrie 2015 (insa trebuie activata optiunea din telefon „Date Mobile in roaming”, ceea ce implica ceva costuri daca iesi din tara sau esti aproape de granita si nu o dezactivezi)
– viteza care merge cu maxim 10MBps – adica nici prost dar nici bine – (la limita)
Ai tu probleme cu telefonul tau, la mine trece pe roaming si invers automat in cateva secunde cand gaseste semnal. In legatura cu roamingul international de care pomenesti iarasi nu e adevarat, ai posibilitatea sa-l activezi sau sa-l dezactivezi cand vrei tu cu un singur click in DIGICARE, nu intra automat decat daca ai roamingul international activat.
Poate doar eu am probleme (mai ales pe A1) dar stai ca mai au si altii: http://mortu.eu/roaming-national-rcs-rds-vodafone.html
Ma fac ca nu observ marketingul cu „un singur click” in contul Digi Care (daca ai creat), insa prin USSD – apel la *111# nu se poate activa/dezactiva doar serviciul de date in roaming international.
Desigur ca nu este un capat de tara dar sunt neajunsuri si limitari care trebuie avute in vedere.