I își menține poziția de lider pe piața telecomunicațiilor din România în ceea ce privește portabilitatea numerelor mobile, reușind să atragă 726.428 de utilizatori noi în rețea în perioada ianuarie – decembrie 2024.
Conform datelor publicate de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) în ianuarie 2025, DIGI a fost alegerea preferată pentru 56,64% dintre utilizatorii care și-au schimbat operatorul de telefonie mobilă anul trecut, dintr-un total de 1.282.507 de abonați.
Această performanță se datorează politicii tarifare transparente și accesibile, care oferă clienților predictibilitate și stabilitate în costuri. Pachetele de beneficii incluse în abonamente, precum date mobile și minute nelimitate în rețelele naționale fixe și mobile, tarife competitive în roaming și minute internaționale în SUA, Canada și UE, contribuie la atragerea unui număr semnificativ de utilizatori. De asemenea, oferta avantajoasă pentru achiziția de telefoane reprezintă un factor decisiv în procesul de portare, determinând tot mai mulți români să aleagă serviciile DIGI.
DIGI își continuă strategia de investiții în infrastructură și tehnologii de ultimă generație, cu scopul de a oferi clienților servicii de cea mai înaltă calitate, la prețuri competitive. La finalul lunii iunie 2024, rețeaua 4G și 5G a operatorului deservea peste 6 milioane de conexiuni mobile, iar conform datelor ANCOM, DIGI deținea o cotă de piață de 43,5% pe segmentul abonamentelor destinate persoanelor fizice.
În plus, raportul publicat de ANCOM în decembrie 2024 arată că DIGI oferă cea mai extinsă acoperire de voce mobilă din România, ajungând la 98,6% din populație. Serviciul 5G este activ în peste 500 de localități, ceea ce asigură utilizatorilor viteze de transfer mai mari, conexiuni stabile și latență redusă pentru o experiență optimă de navigare.
Prin eforturile constante de modernizare a infrastructurii și menținerea unor oferte avantajoase, DIGI își consolidează poziția de lider pe piața telecomunicațiilor din România, confirmându-și angajamentul de a oferi servicii accesibile și performante pentru toți utilizatorii.
Am fost fan digi ani intregi. Din pacate, incepand de anul acesta a trebuit sa ma portez. Reteaua a ramas aceeasi de acum 5-7 ani cand mergea bine, insa nr mare de clienti cu care a fost inundata o face sa fie ultra slaba la calitate.
Am fost la munte concediul asta. In aglomeratii nu se putea vorbi. Sotia cu orange nu avea probleme.
Deasemenea la acoperire stau mai slab tot ca orange, fac comparatie tot cu sotia.
M-am mutat si eu mai nou pe yoxo.
Prost, dar e ieftin.
La alții ai in prea multe situații probleme ai plătești mult mai mult pe abonament. Și nici mute baga nimeni in seama
Din pricina jobului (amplificare semnal in incintă de la Vodafone și zero semnal la digi) mi-am făcut cerere de portare.
Știam că nu mai am perioada contractuală și totuși am sunat la ei să-mi confirme. La o zi după cererea de portare primesc mesaj de amenințare de la digi cum ca mă aflu în perioada contractuală și ca voi plăti penalități și taxa de reziliere.
Sun frumos la numărul din mesaj: păi să știți cā nu aveți perioadă contractuală și mesajul e trimis automat.
OK… direct sesizare la ANCOM pentru practici neloiale.