Se pare ca Microsoft nu mai este trendsetter-ul de alta data, si nu isi mai permite sa nu asculte de viitorii potentiali clienti. Asa ca, pana la urma a decis sa permita DirectX 11.1 si pe sistemul de operare Windows 7. Si nu va veni in exclusivitate pe Windows 8, cum era initial indicat.
Insa sub Win7 nu vor fi active chiar toate componentele acestui limbaj. Insa suficiente pentru a nu prea putea fi facuta diferenta. Si ca sa primim DirectX 11.1 pe Windows 7 (si Windows Server 2008 intre altele), va trebui sa avem preinstalat primul Service Pack. Un lucru cat se poate de normal, si aproape general valabil.
Despre Vista insa nu stim nimic nou, si momentan va rata update-ul la DirectX 11.1.
Claudiu a zis
Trebuia sa razgandeasca. Au vazut ca au sarit multi in capu lor dupa ce au spus ca dx11.1 va fi exclusiv win8. Deci se poate, astfel cred ca se blama foarte mult win8, pt ca era ceva fortat.
Marius a zis
asta au zis de la inceput ca va fi si pe win 7 dar va lipsi partea de 3D parca
MSS a zis
Daca nu o sa fie DX11.1 pentru Vista nu vad asa mare tragedie. 😀
Claudiu a zis
Ce Vista. Cine mai foloseste Vista, pt vista chiar nu are rost dx11.1, si in nici un caz MS nu-l va lansa.Pe site la MS, Vista nici numai este amintit.Mai bine este XP-ul 🙂
alin a zis
dar se observa macar diferentele intre dx si dx 11 in jocuri?
si acest update apare la windows update sau?
Ghz a zis
Cel putin Sapphire Radeon HD7750 1GB DDR5 si ati rezolvat cu noul relase:D.
Marius a zis
Cine stie ce va aduce in plus dx11.1 fata de 11. oricum tr placa video dx11.1.
Eu aveam placa video din prima editie de dx11 si tot jucam jicuri dx9, chiar ultimul CODBO2 este dx9
Silver a zis
@ Marius
Shader tracing and compiler enhancements
Direct3D device sharing
Check support of new Direct3D 11.1 features and formats
Use HLSL minimum precision
Specify user clip planes in HLSL on feature level 9 and higher
Create larger constant buffers than a shader can access
Use logical operations in a render target
Force the sample count to create a rasterizer state
Process video resources with shaders
Extended support for shared Texture2D resources
Change subresources with new copy options
Discard resources and resource views
Support a larger number of UAVs
Bind a subrange of a constant buffer to a shader
Retrieve the subrange of a constant buffer that is bound to a shader
Clear all or part of a resource view
Map SRVs of dynamic buffers with NO_OVERWRITE
Use UAVs at every pipeline stage
Extended support for WARP devices
Use Direct3D in Session 0 processes
TL:DR:
nimic interesant decat suport 3d nativ.
Source :
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/hh404562(v=vs.85).aspx