Dupa ultima ecranizare Pinocchio, Peter Pan & Wendy, feedback-ul negativ la trailerul pentru The Little Mermaid si „oboseala” la care a ajuns franciza Marvel nici nu ma mira.
Disney+, serviciul de streaming al gigantului Disney nu are cea mai buna perioada cand vine vorba de numarul de abonati, dar directorul executiv Bob Iger a declarat ca nu e nici un motiv de ingrijorare incat per total gigantul a avut un trimestru cu 13% mai profitabil comparat cu aceiasi perioada a anului trecut.
Momentan, in SUA sunt oferite doua tipuri de abonamente – unul cu reclame pentru 8$ pe luna si unul fara reclame cu 11$ pe luna. Acelasi director executiv considera ca abonamentul fara reclame este la ora actuala prea ieftin si ca trebuie majorat ca sa reflecte calitatea materialelor prezente.
De asemenea, pana la finalul anului, pe piata din SUA, platformele Disney+ si Hulu vor fi unite, dar vor continua sa fie disponibile si separat. Ramane de vazut daca aceasta miscare va avea vreun beneficiu pentru utilizatori.
[sursa]
Go woke go broke!
Am ramas fideli variantei Pinocchio din 1940 ca sa nu mai trebuiasca sa explic fetitei ca Zana Albastra nu a disparut ci s-a facut rebranding dupa noile standarde.
Lumea s-a cam saturat de prostiile astea, se poate vedea dupa boicotul la adresa Budweiser dupa ce l-au angajat pe Dylan Mulvaney ca sa le promoveze berea.