eMAG a anuntat ieri ca au dat drumul unui nou program in Marketplace. Se numeste „Deschide Romania” si are rolul a de promova micile afaceri romanesti. Astfel, in eMAG Marketplace vor intra peste 400 de producatori noi, toti romani.
Programul ii va ajuta pe micii producatori, ONG-urile si PFA-urile care produc in Romania. Investitia se ridica la peste 1 milion de lei, iar estimarile eMAG Marketplace pentru urmatorii 5 ani sunt de 100 de milioane de lei (vanzari).
Pentru micii antreprenori români înscrierea în eMAG Marketplace reprezintă oportunitatea de a accesa milioane de potențiali clienți, iar pentru aceștia din urmă, cumpărarea produselor românești pe care și le doresc, simplu și rapid, indiferent de locul din țară în care ele sunt fabricate. Ei vor sprijini astfel micii producători și tradițiile meșteșugărești. O cerere crescută va aduce și noi locuri de muncă, iar astfel impactul acestui proiect în cadrul comunităților va fi unul de durată, declară Florin Filote, Director eMAG Marketplace.
Pe langa promovare, producatorii locali vor avea parte de comisioane mai mici cu 50% fata de cele standard, iar ONG-urile vor beneficia de comision 0%. Toate produsele care fac parte din acest program vor fi semnalate pe site si in aplicatie cu logo-ul „Deshide Romania”. Doar in primul an vor fi listate 50.000 de produse noi care vor genera vanzari de 14 milioane de lei. In platforma eMAG Marketplace sunt deja in jur de 5000 de produse.
Din comunicatul de presa aflam si cine se poate inscrie in program: in „Deschide România” se pot înscrie și beneficia de avantajele programului, indiferent de domeniul de activitate și cu excepția industriei alimentare, mici producători, ONG-uri cu activități de producție din care se autofinanțează și PFA-uri care realizează produse meșteșugărești
Produse din programul „Deschide Romania” –> Click AICI
Felicitari, macar se gandeste cineva si la micul producator.
Ma bucur ca se uita si in ograda celor de la Alibaba. Bravo!