Ba dimpotriva, am pierdut aproape tot ceea ce se poate numi incredere atunci cand vine vorba despre „piata” eMAG, unde oricine isi poate vinde produsele, dupa o experienta nu prea placuta de dinainte de Craciun.
Povestea
Am vrut sa trimitem un cadou bunicii mele care sta intr-un sat din judetul Arad. Unde ma uit prima data cand vine vorba despre cumparat ceva online? Pe eMAG, fireste, de unde fac cumparaturi de ani buni de zile si unde n-am avut niciodata probleme, sau cel putin nu unele notabile.
Ei bine, am gasit un cos cadou frumos, cu un vin, ceva dulce si ceva decoratiuni, frumos ambalat si la un pret decent. Doar ca nu era vandut de eMAG, cum probabil ati ghicit, ci de GiftExpress, un magazin de cadouri din Timisoara.
Nu mi-am facut probleme, am comandat, am pus adresa, numele si numarul de telefon al bunicii mele si am platit, evident, cu cardul. Asta a fost luni, pe 19 decembrie.
Am sunat la GiftExpress si o doamna foarte amabila mi-a spus ca a vazut comanda si ca va fi trimisa miercuri si, mai mult ca sigur, pana vineri cel tarziu e la destinatar.
Miercuri am sunat din nou, comanda era trimisa. Foarte bine.
Joi am verificat AWB-ul pe site-ul Cargus si aici a inceput panica. Coletul ajunsese la destinatar insa numele lui nu era al bunicii mele iar satul de destinatie nu era in judetul Arad, ci in judetul Bihor.
Primul lucru a fost sa sun la GiftExpress, unde aceeasi doamna care-mi raspunsese in ziua comenzii mi-a spus acum foarte amabil ca nu ma prea poate ajuta cu nimic. Totul e aglomerat, e nebunie, eMAG ii obliga sa lucreze cu Cargus, desi ei ar fi lucrat cu Fan Curier si sunt doar probleme din cauza asta. Poate sa sun eu la Cargus, sau la eMAG sau sa fac eu ceva, sau poate am gresit eu adresa atunci cand am facut comanda, ideea e ca ea nu ma poate ajuta. Iar daca ar fi vorba sa-mi primesc banii inapoi abia prin februarie daca s-ar intampla asta.
I-am spus clar: eu nu vreau banii inapoi, vreau sa ajunga cadoul la bunica mea. Nu vreau sa sun eu la Cargus, nu eu am livrat coletul. Mi s-a spus ca vor incerca sa vada ce pot face.
Am sunat si la eMAG, unde primul lucru care mi-a fost spus a fost sa sun la GiftExpress. Dupa ce i-am spus operatorului toata povestea si ca la fel, GiftExpress a incercat sa ma expedieze la eMAG, acesta a parut ca vrea sa ma ajute. Am stat in asteptare vreo 20 de minute (dupa ce mai vorbisem inca 20 de minute la GiftExpress) si doamna de la eMAG a vorbit cu acestia. M-au asigurat ca vor face tot ce pot ei si ca a doua zi voi fi clar sunat inapoi pentru rezolvarea problemei. De altfel, mi-au spus ca ei nu ii obliga sa lucreze cu Cargus, pot lucra si cu Fan Curier daca vor. Deci cineva minte.
Le-am spus ca eu vreau sa stiu ca a ajuns coletul la destinatie – nu la altcineva in alt judet, sa fiu neaparat sunat inapoi a doua zi si ca vreau sa se noteze o sesizare pentru GiftExpress iar ca in caz contrar, voi depune o plangere la ANPC.
Rezolvarea
Dupa vreo 50 de minute de stat la telefon vad ca ma suna bunica-mea, sa ne multumeasca pentru cadou. Nu stiu de ce, nu stiu cum, dar a ajuns la ea. Ori satul din judetul Arad tine de acel punct de distributie din Bihor ori a fost o eroare in sistemul de tracking. Nu mai conta, se rezolvase.
Am decis sa nu sun inapoi sa ii anunt ca e totul ok, pentru ca ei nu s-au angajat sa ma ajute cu nimic dupa ce s-au vazut cu banii in cont- si nu e vorba de bani, repet. Am asteptat sa vad daca ma suna cineva, fie de la eMAG – unde depusesem o sesizare, fie de la GiftExpress – de la care mi-ar fi placut sa aud: „sigur domnule, trimitem noi alt pachet cu Fan Curier, ca asa ne place noua, si dupa aceea reparam noi problema cu Cargus, nu e treaba dumneavoastra, in plus noi suntem o firma respectabila si nu stam in banii acestia”.
Dar n-a fost sa fie, nu m-a sunat nimeni nici pana in zi de azi :).
Cum s-ar putea imbunatati situatia
Zilele trecute mi-a venit un e-mail prin care eram invitat sa las un review produsului cumparat de pe GiftExpress. Am zis: asta e sansa mea sa-mi arat tristetea. Am lasat review-ul de mai jos, dar acesta n-a fost aprobat, pentru ca am dat detalii despre livrare.
As vrea sa pot lasa cumva review-uri vanzatorilor atunci, daca nu pot lasa la produs, sa stie lumea cu cine au de a face. As vrea sa conteze sesizarile facute impotriva vanzatorilor din Marketplace. Mi-ar placea ca eMAG sa faca o selectie mai atenta a celor ce vand pe site-ul lor si sa se implice mai mult in finalizarea cu succes a comenzii – cu tot cu livrare. Pana la urma, omul de rand o sa stie ca a luat ceva de pe eMAG si si-au batut joc de el.
eMAG vrea sa ajunga la fel ca Amazon, insa daca pe Amazon cumperi ceva si nu-ti mai ajunge niciodata iti returneaza ei banii si isi regleaza singuri conturile cu vanzatorul, nu te pun pe tine sa-l suni si sa-l urmaresti pe acesta.
Altfel, e trist ca in 2016, cand cei mari cresc tot mai mult, magazinele online mici inca nu dau doi bani pe client. Poate asa vor creste si ele.
Daniel Chiriluta a zis
Imi pare rau de povestea ta dar sa stii ca situatie similara am avut si eu. Am comandat um cadou care trebuia sa ajunga Joi inainte de Cracun, pt ca asa spuneau pe site, m-am luat dupa aceasta promisiune a lor comandand ca apoi sa vreau sa iau cadoul sa-l fac cadou la cineva. Ei bine a intarziat destul de mult ca a trebuit sa fac drumuri prin alte orase sa recuperez coletul.
Eu inteleg ca e perioada aglomerata de sarbatori dar daca se stie asta atunci sa puna si ei o perioada mai mare de livrare ca sa stii cum sa iei zilele in calcul.
Razvann a zis
Din pacate,in Romania,nu este recomandabil sa platesti cu cardul atunci cand comanzi online.Intamplari similare au trait multi cunoscuti de ai mei si chiar mult mai rau cu repede mobile,de exemplu si altele chiar pe marketplace emag.ro.Romanii cand se vad cu sacii in caruta nu-i mai intereseaza sau incearca sa te pacaleasca.Plata ramburs la comenzile online este sfântă in Romania.Toti se poarta excelent cu tine (sau macar incearca)pana sa-ti ia banii.
Schiopu Ionut a zis
eu as dori ca atunci cand postez un comment negativ la adresa lor si am dreptate sa-l posteze …dar nu lor le plac doar cele pozitive …ceea ce ar insemna ca review-urile nu sunt concludente daca sunt aprobade doar cele pozitive nu???
Marius a zis
Acum vreo 2 ani dupa ce am postat un review negativ la un produs vandut de emag, si care era si postat pe pagina produsului, m-au sunat sa ma intrebe de ce sunt asa nemultumit si de ce am scris la review, si mi-au cerut acordul daca pot elimina acel comentariu.
Ei vor sa fie totul roz
Silviu a zis
Lucrez prin marketplace si atunci cand vine o comanda noua iti genereaza automat AWB doar prin cargus cu datele persoanei care a facut comanda. Cred ca ai primit un alt nr de AWB sau cei de la cargus au avut o eroare.
marius m a zis
Buna, Silviu… si eu lucrez cu marketplace si comenzile pe care le avem le generam automat awb in care nu are cum sa gresim, mod sigur ca awb dat a fost alta. Daca tot nu era convins trebuea sa ii ceara awb emis sa ii trimita prin email si acolo se va convigea.
Ionuț ochisor a zis
Deci nu
suntem singurii! Eu am pățit cu baby kids prin emag. Am cumpărat un premergător era în stoc iar seara ma suna sa i zică ca nu poate sa îmi trimită ca nu îl mai au în stoc. Dupa multe minute de contrarie la telefon nu am rezolvat nimik
Asa ca zic sa îmi încerc norocul după contul soției produsul nefiind în stoc. Am comandat și după o săptămână a venit premergătorul. Iar comanda mea abia pe 8 ianuarie mau sunat sa îmi zică ca e în stoc și dacă mai vreau.
Gabriel a zis
O problema am avut si eu cu o zi inainte de Black Friday. Voi da cu copy-paste de pe Facebook ca sa nu ma mai complic.
17.11.2016 – Decid sa plasez o comanda la eMAG pentru un televizor si un robot de bucatarie. Aleg produsele, le adaug in cos si vreau sa platesc cu cardul BCR in rate. Televizorul este vandut de eMAG, iar robotul de bucatarie este vandut de Incato Grazam.
In momentul in care aleg plata in rate cu cardul BCR, introduc datele personale si purced mai departe. In loc sa imi pot alege numarul de rate, primesc mesaj ca tranzactia a fost efectuata cu succes. Pai cum, stai? Decid sa sun la eMAG:
-Buna ziua, am plasat o comanda si am ales plata in rate, doar ca nu am putut alege numarul de rate, iar banii mi-au fost luati de pe card. Cum procedam?
-Buna ziua, din pacate nu avem acces la comanda dvs din cauza unor lucrari la structura site-ului. Ne pregatim intens pentru la noapte si va rog sa reveniti in 30 de minute, maxim o ora, pentru a remedia problema.
Intre timp decid sa intru pe contul meu eMAG sa vad daca comanda a fost preluata. Toate bune si frumoase, ambele produse, televizorul si robotul de bucatarie, sunt in comanda si aceasta asteapta sa fie preluata.
Intre timp ma decid sa renunt la plata in rate, eh, asta este, luna viitoare trebuie sa pun 1700 de lei pe card. Ma descurc eu. Nu mai sun la eMAG pentru problema asta. Treaca de la mine. Poate nu am vazut eu acel selector pentru numarul de rate.
Dupa 2 ore verific din nou stadiul comenzii. Aflu cu stupoare ca robotul de bucatarie s-a evaporat din comanda. WTF!? Acum 2 ore erau doua produse PLATITE si asteptau sa fie impachetate si trimise, iar acum aflu ca robotul de bucatarie a fost complet sters din comanda, ca si cum nu ar fi fost niciodata comandat. Suma de plata apare ca fiind 1399 lei (adica televizorul). Mi se pare absolut ciudat, din moment ce de pe card imi dispar 1700 de lei (adica 1399 lei + 299 lei robotul de bucatarie).
Unde este robotul meu de bucatarie? De ce nu mai apare in comanda mea, pe contul meu? Cum a putut sa dispara subit? Ma decid sa sun la eMAG.
-Alo, buna ziua, am o problema. Am plasat o comanda pentru un televizor Philips si un robot de bucatarie tot Philips. Numarul comenzii este xxxxxx. Am platit cu cardul, insa observ ca robotul de bucatarie nu mai este in comanda, s-a evaporat de parca nici nu ar fi existat. Ce se intampla? Banii mi-au fost deja sustrasi de pe card.
-Buna ziua, da observ ca in comanda apare doar televizorul. Puteti sa imi spuneti ce model era robotul de bucatarie?
-Sigur, este modelul xxx.
-Se pare ca nu este vandut de noi ci de un alt magazin aflat in Marketplace. Trebuie sa sunati la ei.
Ok, sun la ei, desi nu cred ca acestia stiu despre ce este vorba. Caut nr lor pe eMAG, caci site se pare ca nu au, si sun. Le explic si lor aceasta problema si ma roaga sa revin peste o ora, ca ei inca nu au primit nici o comanda de la eMAG pe numele meu.
In acest timp mai sun o data la eMAG, poate ma voi lamuri cu aceasta problema. De ce mi s-au sustras 1700 de lei de pe card in conditiile in care robotul de bucatarie NU mai apare in comanda mea. Si de ce nu mai apare? Cum de nu apare in istoricul meu de comenzi? Cum de nu apare in contul meu? De parca cineva a sters acel robot din comanda mea dupa ce am efectuat plata, fara sa lase nici o dovada.
-Alo, buna ziua, Popescu Popescu este numele meu, cu ce va pot ajuta?
-Alo, buna ziua, pai sa vedeti ca am si eu o problema bla bla bla ca mai sus. Nu aflu nimic nou, doar ma redirectioneaza catre Incanto Grazam, cei care vand robotul de bucatarie. Deja incep sa ma enervez, ca problema sigur este la ei. Ridic putin tonul si cer o rezolvare cat mai rapida a problemei. Le explic ca mi s-au sustras niste bani de pe card pentru 2 produse, iar un produs a disparut. Pe ce s-au dus banii mei? Ce am platit?
Nu aflu nimic concret, doar vorbe. Reveniti mai tarziu ca trebuie sa verificam.
Sun la Incanto, baietii de acolo imi spun ca la ei nu a ajuns nici o comanda de la eMAG pe numele meu si nici nu gasesc comanda cu nr xxxx. Mi-au zis sa le dau un email ca sa imi arate dovada sub forma de print screen ca ei nu au nici o vina. Dupa ce i-am spus adresa mea de email conversatia s-a intrerupt, iar Incanto Grazam nu mai pot fi contactati nici cum. Unicul lor numar de telefon nu mai poate fi accesat. Ciudat….Evident, pe mail nu am primit nimic.
In acest moment am deschis o reclamatie la eMAG si astept raspuns. Cica in jur de 24 de ore. Nu am primit nimic. Azi am primit televizorul, nu si robotul de bucatarie. Banii nu mai exista pe card, iar eu m-am ales cu un singur produs in valoare de 1399 lei.
In Profitshare apare clar si robotul de bucatarie, s-a luat comision din valoarea acestuia. Deci am dovada. Si inca o dovada sub forma de poza facuta cu telefonul la numarul de comanda din contul meu, chiar la ora plasarii comenzii, in care se observa doua produse (doar preturile acestora), adica fix suma televizorului si suma robotului de bucatarie. Nu am facut poza la tot monitorul ca nu aveam de ce. Ma interesa doar numarul comenzii.
Urmeaza sa scot extrasul de cont de la banca si sa ma duc frumusel la eMAG. Am si dovezile respective si sper sa rezolv problema, caci vorbim despre frauda, furt.
Intre timp am rezolvat dupa o saptamana, dar nu singur. Nu am vrut sa ma folosesc de relatiile avute la eMAG pentru ca am vrut sa fiu respectat ca un client oarecare. Dar nu am reusit si a trebuit sa pun problema altfel.
Cristian Vali a zis
Mda, eu evit marketplace din capul locului. Mereu filtrez vândut de Emag.
ANV a zis
Same here.
Ice Alinutza a zis
E numai vina ta! 😀 Ar trebui să te gândești mai bine și pentru Crăciunul 2017 să comanzi cadoul de acum! Numai așa vei avea siguranța că va fi primit înainte de termen și chiar dacă va ajunge prin august poți informa destinatarul cărui eveniment i se adresează acesta! 😀
I.O.F a zis
Eu am comandat produse vandute direct de eMAG si cam aceeasi e situatia. Am comandat 4 anvelope de iarna, care trebuiau livrate de Fan Courier. Nu stiu cum s-au invartit, dar la curier au ajuns doar 3 anvelope si de aici a inceput spectacolul. Mai bine de 10 telefoane si la fel de multe mail-uri pentru gasirea celei de-a 4-a anvelope.Dupa aproximativ 1 saptamana, eMAG a acceptat sa anuleze comanda. Inca o saptamana pana au ajuns toate anvelopele inapoi in depozitul eMAG (nu stiu daca pana la urma au fost 4 la curier sau doar 3) si inca 2 saptamani si jumatate apoi pentru a primi banii inapoi.
La fiecare telefon dat eram transferat de la unul la altul (curier – eMAG), fiecare fiind mai putin vinovat ca celalalt. De fiecare data domnul/doamna de la eMAG promitea ca revine cu un telefon si de fiecare data ajungeam sa sun eu inca o data.
Asa ca am ajuns sa fiu foarte dezamagit de eMAG, de la care cumparam cu orice ocazie.
Andrei a zis
Eh, te-ai panicat si tu degeaba, sa fim seriosi.
bogdan a zis
NU ai dreptate ! Cadoul a ajuns in timp util intr-o perioada f incarcata cand si in Germania spre exemplu firmele de Curierat pot ajunge cu intarziere ! Practic pt o notare necorespunzatoare pe site Cargus ai dat n telefoane in loc sa verifici si la Cargus sau mai simplu sa astepti sa ajunga coletul ! Nu-ti dau deloc dreptate !
Darius J. a zis
Nu ne mai putem intoarce in timp sa te rog sa suni tu la Cargus inainte de Craciunsa vezi cat stai la telefon sa nu iti raspunda nimeni. 🙂
Ovi a zis
In mod normal cei de la GiftExpress trebuiau sa verifice. Darius a dat bani la GiftExpress, nu la Cargus, nu el a expediat coletul, si nu el era destinatarul. In plus, e si respectul fata de client, care in cazul de fata a fost zero (ti-am luat banii, nu ma mai intereseaza de coletul tau, descurca-te). Din doua telefoane (unul la Cargus sa verifice si unul la Darius sa explice ce s-a intamplat) doamna de la GiftExpress ar fi rezolvat. Asa a pierdut mai multi clienti. Eu sigur nu mai cumpar de la GiftExpress…
Clinet Fidel a zis
ovi, ovi, ovi…oricum n ai cumparat in viata ta de la firma respectiva, asa ca nu te mai da cocos.
DARIUS J – esti genul de client care face azi comanda si plateste cu cardul si vrea sa primeasca produsul IERI. Deci eu am inteles ca ai facut o comanda, ai platit cu cardul, firma ti a expediat o, a doua zi trebuia sa o primesti si exact asa s a intamplat…intrebarea mea este de ce ai mai scris articolul asta? sa vedem ca esti genul de client disperat, nesimtit si neintelegator? daca primeai comanda la ora 10 dimineata ai mai fi scris vre un articol despre emag sau firma aia?
marian a zis
Eu am comandat de Black friday de la Elefant.ro un ceas si dupa nenumărate sesizari pe mail si telefonice, nici in ziua de azi nu am am primit produsul. Nu recomand ELEFANT.ro sunt cei mai neseriosi din piata, te mint la telefon cu nerusinare, daca ii întrebi mai multe detalii isi baga placa lor ca au facut o sesizare si ca in câteva zile se rezolva, de fiecare data la fel. Niste MINCINOSI. probabil ca au facut acele reduceri fără acoperire doar ca sa aibe trafic pe site sa vândă si produse la pret normal cu adaos gras. puteam sa cumpăr de la altui mai seriosi, de aceea trebuie sa se stie calitatea DEPLORABILA A SERVICIILOR companiei din spatele acestui site ELEFANT.RO
Gabi a zis
Va plangeti de Emag.Eu am comandat un joc pe uPlay pe data de 24.dec.2016, banii au fost trimisi instant prin PayPal, iar jocul nu l-am primit nici acum.Am trimis n dovezi iar la cateva zile raspunde un mofturos de la UBI Soft ca problema este in lucru si cere scuze.Pe 27 ian 2017 PayPal nu ma mai poate ajuta, deci raman la mila UBI Soft.Mizerii se intampla peste tot, iar clientul e luat in bataie de joc. La Emag ultima comanda mi-a venit imprastiata in n coletele.Intreaga comanda a fost livrata in decurs de 5 zile, mizerie, pentru ca Emag vinde acum produse din nu stiu cate magazine, fiecare trimite cu cine si cand vrea.Cred ca a fost ultima comanda la ei.
Turock Lolopoco a zis
Când plasezi coșul cu produsele (emag), iar unele produse nu sunt vândute de ei, ci de parteneri, te avertizează în legătură cu asta: că vei primi pachet separat, etc.
Presupun că nici măcar nu te-a interesat ce scrie „pe ecran” și ai finalizat repede comanda.
Acum te plângi de niște lucruri absolut firești dpdv logistic (plus că ai fost și atenționat de acest lucru).
Bogdan Cristian a zis
Dupa ce am citit comentariile voastre (sincer mi-a luat 10 minute :)) ) vin si eu cu o problema , ca e tipic romaneste sa „ma plang” si. La sfarsitul lui septembrie am facut o comanda la Cel.ro destul de consistenta acesta avea ca scop in a imi reface PC-ul . Am comandat monitor, Carcasa , placa de baza, memorie Ram si procesor . Ok, toate bune si frumoase , am chiar lasat review-uri la ei pe site (sub numele de Bogdan). Multumit mai ales ca pentru placa de baza (AsRock Fatality Gaming K4 ) a fost adusa de la un dealer din afara ca nu o mai aveau pe stoc si am asteptat 4 zile dupa ea (destul de bine dintre doar 2 au fost lucratoare vinerii si lunii ) . Insa marea problema a constat in alt sens. AM subliniat ca dupa 1 luna de zile de la primirea comenzii nu am primit si „Intel Gamming Bundle” care din fericire era la oferta cu procesorul insa care a disparut dupa 1 saptamana care mi-am primit comanda . Am sunat si o doamna ma instiintat ca trebuie sa fac o reclamatie la ei pe site. Nu am facut ca am fost ocupat in timpul acela , am depus plangerea mai tarziu insa nici acum nu am primit raspuns . Bine , voi o sa spuneti ca „ce mah chiar iti pasa de un amarat de Bundle ” , da imi pasa pentru ca de aceea am facut achiziile de la ei pentru ca atunci in alte magazine nu aveau oferta si nici pretul atat de mic .Am ramas cu un gust amar pentru ca lucrez de mult cu Cel.ro si niciodata nu am avut probleme de gen . Oricum m-am lamurit cu ei cred ca o sa ma mut pe EVOmag , da voi o sa spuneti ca sunt mai rau ca Cel.ro insa nu este asa(din punctul de vedere al meu deoarece unchiul meu comanda de la ei de ceva anii si nu am avut probleme nici macar la retur sau garantie ) doar curierul este de tot rahatul , am comandat de la ei o sursa ( Zalman 600TX 80 plus s.a.m.d ) singurul inconvenient a fost Cargusul care nici nu au tinut legatura cu mine si nici produsul nu a fost adus 100% , noroc cu evomag ca eu pus o bucata de cartoon pe box-ul original al produsului totusi si asa era „busit” int coltul stang de jos direct PE BOX-UL ORGINAL , serios Cargus, cum ati reusit nu imi dau seama .
Turock Lolopoco a zis
Comanda a ajuns la timp și la adresa corectă: UNDE ESTE PROBLEMA?
Este clar că a fost o eroare de sistem la site-ul Cargus sau, pur și simplu ai primit un AWB greșit.
Acum hai să ne văităm și să aruncăm cu noroi în magazinul x, magazinul y și în curierii z.
Genul de oameni mereu nemulțumiți
Gabi a zis
Vad ca tu esti multumit de toate, tind sa cred ca asa faci si-n viata, preferi sa fii bataie de joc, decat sa-ti ceri drepturile.Ceva specific votantului roman.APP toate produsele erau livrate Emag, stiu ce vreau, stiu sa citesc. Comand la ei de ani buni, ultima comanda (explodata in pachetele) m-a scos din sarite.Ex: Pasta AG Arctic(punguta separata), vine prima zi cu alte produse, Kit memorii (punguta separata), Placa baza separata cu toate ca nu era sigilata si se puteau pune si memoriile in aceeasi cutie… samd.
glm a zis
@Gabi, poate ca @Turock Lolopoco lucreaza la emag…
Turock Lolopoco a zis
@glm, lucrez la CIA
glm a zis
Mda, never-ever plata cu cardul la afiliatii emag si ocolirea cat se poate a acestora. Mi-ar lua prea mult sa va explic ce experienta aiurea am avut cu acestia. Anyway, emag=guilty.
Silver a zis
Cateva reguli:
1. Never ever pay cu cardu.
2. Selecteaza „VANDUT DE EMAG”
3. ????
4. Enjoy
Si eu am patit la fel cu niste tricouri (da, stiu, cine isi cumpara tricouri de pe eMAG)
Am asteptat vre-o 4 zile ceva de genu si in cele din urma mi-a ajuns comanda, dar gresita;
Am sunat la producator (tot timisoara parca) si mi-a spus ca vine cineva sa mi-le ridice si sa-mi dea alte tricouri;
A venit, le-a luat, n-am mai auzit de ei vre-o 2 saptamani;
Am sunat ~ ca nu se stie cand o sa ajunga etc;
Dar primesc un sms de la ei cum ca trebuie sa fac o comanda NOUA de la eMAG si cu aceea comanda o sa imi fie livrate tricourile care trebuiau livrate de la bun inceput;
Deci 150ron minim comanda sau 25ron transport da ?
Am sunat la eMAG si i-am explicat femeii acolo problema, si ghici ce, A 2-A ZI prin curier urgent ajunge comanda 🙂
Si primesc SMS ca a fost o ne-intelegere, au gresit comenziile era vorba de alt XXXXYYYYXXXYYYZZZZ
(si eu in SMS aveam numele meu clar acolo scris corect cum ca trebuie sa fac alta comanda lol)
ValsiS a zis
Am cumparat produse in ultimii ani de peste 30 000 de lei de la emag….
intr-un final m-am convins, sunt scumpi si deja au inceput sa nu isi mai respecte clientii, am patit ceva similar, numai ca la mine cuptorul pe care il cumparasem, a ajuns dupa 15 zile … desi initial au zis ca 2.
Fan Curier si Cargus la fel, in 2013 – 2014, erau firme pe care te puteai baza, acum…. niste incapabili si cu un dispret fata de cumparatar cum nu am mai vazut
Valentin a zis
Eu am comandat o imprimanta canon de la emag si nu am primit cablu usb in cutie. Abia dupa ce am facut reclamatie mi-au trimis si cablul.
IANU a zis
Dupa ce am citit toate comentariile sa trecem la treaba:
1, In primul rand te0ai apucat sa dai telefoane de nebun si ai tinut lumea la telefon pentru o eroare de sistem de la CARGUS
Te-ai gandit vreodata ca in disperarea ta nejustificata, in acel moment cand tu vorbeai cu operatorul cineva chiar avea nevoie sa un sfat sau de o lamurire? Nu!! Tu erai mult prea disperat sa stai sa verifici AVB-uri. Ai ideie cate AVB-uri sunt eronate zilnic? Cate AVB-uri sunt livrate si pe site apar expeditie in livrare???? Iti spun eu ca nu!
2. In perioada sarbatorilor este haos peste tot. Au fost colete ridicate de curier in data de 21 si livrate in 28. Ce vina am eu ca si vanzator ca atunci a ajuns coletul? De ce trebuie tu ca si client sa imi tocesti mie nerzii cu cezi de telefoane de genul in loc sa iti astepti coletul.
3. Pentru domnii care cumpara anumite produse si se trezesc ca deodata numai exista. In depozite marfa se rataceste, sunt angajati noi, se muta locul la marfa, sunt N motive. V-ati gandit vreodata ce este in spatele unui astfel de magazin?
Am avut client care a facut comanda DUMUNICA dimineata, suna si ma intreaba : Daca el nu are produsul pana diseara el numai ridica coletul! WTF, retardatule este duminica, unde mortii matii sa iti ajunga intr-o zi, apoi imi lasa comentariu, ca l-am obligat sa cumpar.
PS. Nu lucrez la EMAG, nu fac parte din Market!
Darius J. a zis
1. Nu lucrezi la eMAG dar ai un magazin si esti dintre cei care cred ca de fapt clientii sunt cei care ar trebui sa se aplece in fata vanzatorilor, nu invers. Iti dau o veste proasta: balta e plina de peste, daca o sa-ti bati joc de clienti vor cumpara din alta parte.
2. Mi se pare penibil sa iei apararea curierilor. Daca nu pot duce n-ar trebui sa le ia. Iar faza cu „se pierd colete” mi se pare de cea mai joasa speta. Parca faceam misto de Posta Romana ca ei pierd colete, acum brusc e normal, nu?
3. Da, sunt convins ca exista si clienti idioti, cum a fost cel care a facut comanda duminica la tine, insa trebuie sa te cobori la nivelul lui si sa-i explici ca nu poate primi luni coletul. Asta e tot ceea ce trebuie sa faci, nu sa-l injuri pe bloguri.
glm a zis
@Darius J. : Foarte corect!
Ice Alinutza a zis
@IANU: O „superbitate” de comentariu!!! 😀 Bănuiesc că a fost o satiră la adresa situației și nu ai vorbit „pe bune” pentru că altfel e grav pentru tine! 😀
Ca o paranteză, pe lângă altele similare, „mă-ta are cratimă”! 🙂
Silver a zis
Okay IANU
Eu m-am oprit imediat cand ai dat de inteles ca „erau altii mai importati decat tine care aveau nevoie de ajutor”
Se vede de la o posta ca esti patronas™.
Nu se face asa treaba patroane, el avea ca si tine ca si mine toate drepturile sa sune si sa ii tina la telefon cat vrea @#$% lui, pentru ca sunt BANI LUI.
De asta ii platesti, ca sa te serveasca, sau ai uitat de ce le iei banii la clienti ?
Nu trebuie sa existe scuza, ca x ca y, ai luat bani… livreaza daca nu ~banii inapoi.
Nu ne intereseaza de asa numitii „angajati noi” care ratacesc marfa
~ Plateste-l cum trebuie sa vezi ca nu o mai rataceste si iti stie tot inventarul, dar daca ii dai minim pe economie … nah….
Totul porneste de-la si se opreste la lacomia patronasiilor, care vor mai mult ~ mai ieftin ~ mai mult.
Asa ca nu venii tu aici sa ne dai noua lectii cum alti au mai multe drepturi decat noi, ca noi iti platim tie mertzan-ul™
Razvann a zis
Ianu este mostra vie a beizadelelor de bani gata.A primit o afacere de la tacsu,ca sa numai rupa cafenele din Dorobanti in doua si acum ne arata el noua cat este de analfabet.In opinia domniei sale,unii clienti sunt mai egal ca altii iar motto-ul lui nu este ,,Clientul nostru stapanul nostru,,Nuuuu!Deviza lui este ,,clientul trebui f…t ca sa se inmulteasca!
IANU a zis
CE-mi plac glumele mele…. este normal sa am o colaborare cat mai buna cu curierii, deoarece ei imi livreaza marfa nu clientul, Vreau ca coletele mele sa imi fie ridicate zilnic si sa plece de la mine in ziua comenzii, la ora 17 eu vreau masina sa fie la usa, ei pentru asta mare BOSS iti zic eu ca trebuie sa ii lingi in ureche pe curieri! si da intradevar cand este o problema, eu dau telefoanele la curier sa rezolv problema sa vad cu exactitate unde se afla coletul pentru a-mi informa clientul….
Au fost cazuri cand sa pierdut colete la curieri, ce vrei sa fac? Sa ma duc sa-i bat, sa ne judecam prin tribunale sau ce??? Dar tu ca si client vad ca nu prea iti comvine si sa-ri ca ars ca se pierde un colet… in fine este prea greu sa iti explic ca peste tot se lucreaza cu oameni!
Si daca iti imeginezi ca i=am raspuns asa clientului se pare ca ai inteles tot din acel mesaj Si clienti ca aia credema ca sunt zilnic, si nu am nevoie sa mi se aplece nimeni in fata mea, din contra, fa si tu ceea ce fac eu, ramai pe pieta cu o concurenta acerba indiferent pe ce segment nisa esti apoi vorbim!
Restul nu are rost sa va raspund, imi pierd timpul cu voi!
Cei care sunt in domeniu si cunosc situatiile inteleg foarte bine mesajul meu, restul… va urez cumparaturi minunate.
Silver a zis
Concurenta acerba?
Pei ce sa-ti fac daca vrei sa faci 100% profit, cumperi la 500ron si vinzi la 1200ron ….
Sau vinzi cu 5ron mai putin decat eMAG, dar adaugi transport 25ron;
Garantie sau factura ~ n-avem…. mai uiti sa „bati” si bonu’ cateodata, ce naiba… ca la romanika™
Ca na, tre’ sa manance si gura ta.
[…] Cei care sunt in domeniu si cunosc situatiile inteleg foarte bine mesajul meu, […]
Exact… vezi mai sus…
Concurenta acerba intradevar.
Clinet Fidel a zis
silver, argintiule – te crezi in anii ’90? totul se trimite prin curier, banii intra in cont asa ca esti obligat sa bati bon. saracule, munceste si tu si cand vezi un bulangiu ca si bate jocde treaba ta sa nu i rupi capul? daca tu lucrezi la stat si freci menta toata ziua ai timp de stat la telefoane toata ziua. omul nu are, mai are N disperati la telefon ca voi, care va simtiti, Razvann, ice alinuta si foarte multi nesimtiti
Corneliu B a zis
Salutare tuturor. Interesante comentarii totusi unele putin deplasate. Ca si owner de magazin online si partener si in marketplace vreau sa clarific si eu cateva chestiuni cu dumneavoastra. De fapt sa ofer cateva informatii si opinia mea personala.
Pentru ca totul a inceput de la povestea lui Darius sa pornim de la aspectele mentionate de el.
1. A avut tot dreptul sa isi doreasca sa ajunga la timp coletul si sa faca verificarile tehnologice normale pentru anul 2016 :D, adica awb traking … call center … support… Nu vad nimic anormal in asta.
2. Exista mereu probleme tehnice intre legatura marketplace si platformele magazinelor partenere. Din acest punct de vedere eMag nu ne ajuta intotdeauna cum ne-am dori. Dar o putem face noi pentru costuri destul de maricele si sa ajungem la eliminarea acestor neconcordante sau pierderi informatice datorate sistemelor API si a modulelor nefinisate de interconectare a platformelor noastre.
3. Problemele cu curieratul in Romania exista din 3 mari motive: a. clientul nu ofera date complete de livrare(comerciantul nu sesizeaza/corecteaza acest fapt printr-un contact inainte de expediere), b. softurile, scannerele si sistemele de sortare ale firmelor de curierat inca lasa de dorit, iar in perioade aglomerate sunt suprasaturate. c. curierii nu suna inainte de livrare, clienti nu raspund cand sunt sunati, de multe ori nu sunt gasiti la adresa si plimba curierul dupa ei, nu au banii pregatiti sa plateasca…etc motive care decaleaza mereu termenii/timpii de livrare afectand mai multe livrari pentru o singura problema. Sa nu mai vorbim de salariile mici ale curierilor care nu le ofera nici o motivatie sa faca ceva profesionist si raman mai mereu acei curieri care fac de nevoie si nu de bunavoie acest serviciu. Mereu ne vom bate de factorul uman si de cei 7 ani de acasa…etc
4. Emag-ul nu mai face clar fata la valul de magazine implementate. Acum 2 ani cand am intrat acolo erau 450 de magazine si te purica la sange ca sa fii compatibil cu criteriile lor, riguroase pe atunci. Acum sunt peste 2350 de magazine, se inregistreaza pe banda firme noi. Echipa lor se mareste, dar nu suficient pentru a deservi cu brio toate aceste entitati noi care le reprezinta oarecum brandul lor. Ne vin sesizari dupa 7 zile, „probleme” pe care noi le-am rezolvat deja cu 5 zile in urma. Cerem sa ne fie noua rezolvate anumite probleme…asteptam dupa caz pana la 10 zile.
5. Nu putem nega, este o sursa foarte buna de comenzi si speram sa rezolve problemele de ordin tehnic si suport, isi dau silinta si gasesc anumite modalitati noi sa faciliteze aceste lucruri ceea ce este imbucurator atat pentru noi cat si pentru clientii nostri. Si eu am avut personal experiente negative destule pe sfarsit de an atat cu emag marketplace cat si cu emag. Colete de BF livrate in peste 2 saptamani… De sarbatori la fel… Trebuie totusi ca oameni, sa intelegem si sa avem rabdare uneori cu sistemul, mai ales atunci cand nu „arde” nimic. Atata stres cat e in ziua de azi uneori poate afecta chiar si rabdarea celor mai de treaba oameni deci sa gandim de doua ori pana sa aruncam cu piatra.
6. Pe final daca esti un client, indiferent de unde cumperi online vezi mai intai ce se spune despre acel produs sau serviciu, citeste bine descrierea lui sa vezi daca e ceea ce iti doresti, nu e frumos sa faci retur pe motiv ca nu era ceea ce ti-ai dorit. (pai daca tu cu manuta ta l-ai pus in cos…si mai e si exact cu descrierea de pe site). Cel putin in cazul nostru Plata online a clientilor nostri le ofera prioritate si cadouri, in nici un caz tratarea neglijenta a comenzilor lor. Nu vedeti Romania si produsele Made in Romania prin prisma a nustiu ce experiente din trecut sau povesti auzite. Catalogand toate firmele si magazinele la fel din acest punct de vedere aduci un prejudiciu imaginii tarii noastre si in loc sa ajuti pe cei ce vor sa faca ceva bun ii tragi si pe ei in jos impreuna cu toata lumea. e inceput de an de ce nu am gandi mai pozitiv. Inainte sa lasam un review negativ pe toate site-urile hai sa ne documentam putin si mai intai sa vedem daca nu am gresit noi prin abordarea pe care o avem, de cele mai multe ori rezolvarea poate fi la un email sau telefon distanta. Nu amenintati cu ANPC-ul decat atunci cand chiar sunteti siguri ca ati fost nedreptatiti si firma prestatoare nu face nici un efort sa va ajute(in 99% din cazuri rezolvarea o au firmele nu ANPC-ul).
Cumparari placute si fara experiente negative in 2017!
7. Ai un magazin online unde vinzi produsele proprii sau faci doar comert cu produsele altora, poate esti si in marketplace, nu incerca sa te imbogatesti peste noapte. Ofera calitate si respect(chiar si cand nu-l merita) clientilor tai. Incearca mereu sa cresti pozitiv nivelul de experienta al clientilor prin automatizarea/modernizarea/eficientizarea magazinului online pe care il detii. Fa reclame realiste pentru a scadea numarul de nemultumiri datorate inducerii in eroare a clientilor. Cu siguranta fiecare roman adevarat poate sa mai adauge lucruri bune pe care sa le faca pentru afacerea lui si pentru clientii lui in noul an. Mult succes si vanzari cat mai multe fara evenimente neplacute !
Ma repet, ce am scris mai sus este opinia mea personala si nu vreau sa fie nimeni suparat sau jignit.
Salutare tuturor!
Darius J. a zis
Uitati oameni buni, asa se scrie un comentariu daca esti patron de afacere, nu ca Ianu. Asta e atitudinea potrivita. 🙂
Ice Alinutza a zis
@ Corneliu B. și Darius J: Subscriu!
Razvann a zis
Statistic 70% din reclamatii sunt rezolvate in favoare clientului.Ce spui tu este dezinformare ordinara.Este foarte normal sa returnezi o comanda daca constati ca nu iti indeplineste nevoile.Mai ales ca pe site-uri nu sunt trecute chiar cele mai exacte specificatii.Nu ai de unde sa stii pana nu incerci produsul.Este de prost gust cea ce ai afirmat tu.Pe client nu-l intereseaza si nu trebuie sa il intereseźe problemele indigeste ale lanturilor de distributie.Egal ca curierul este stricat la stomac sau softul nu face fata.Pur si simplu este nesimtire postarea ta si nu sunt de acord cu Darius J. ca asa trebuie sa comenteze un patron.Este acelasi comentariu in esenta ca al lui Ianu,dar impachetat frumos.Si o afirmatie care o sa contrarieze:Cea mai mare jignire la adresa unui client se numeste CALL CENTER!Si ma repet:In Romania nu trebui platit la comenzi online decat ramburs.Asta daca vrei sa ai grije de nervii si banii tai.Aaaa…si ca magaria sa fie dusa pana la capat,clientii care platesc cu cardul,spui tu,ca au prioritate.Adica voi platiti in avans ca noi vom vedea cand sau daca iti vom onora comanda.Tu reprezinti Quick Mobile.
Corneliu B a zis
Domnu Razvan ma bucur ca Darius a postat mesajul dvs. desi unii forumisti/blogheri nu l-ar fi postat. Sunt cateva motive, cel mai important este acela de a nu jigni prin ceea ce scrii si ati exprima in mod corect propriile pareri. In primul rand ati citit pe sarite mesajul meu din cate se vede in raspunsul dvs.
Nu obisnuiesc sa raspund la replici nejustificate dar voi face o exceptie pentru a clarifica cateva lucruri.
1. Am scris in 99% rezolvarea la problemele/reclamatiile clientului o au firmele nu justitia. Dvs. ati inteles ca eu am dezinformat spunand ca in 99% din cazuri ANAF da dreptate firmelor, ceea ce e total neadevarat.
2. Ce intelegeti prin „nu iti indeplineste nevoile” si la ce situatie am facut eu referire este cu totul altceva.
„nu e frumos sa faci retur pe motiv ca nu era ceea ce ti-ai dorit. (pai daca tu cu manuta ta l-ai pus in cos…si mai e si exact cu descrierea de pe site), repet si mai este si exact cu descrierea de pe site, deci nu vorbim de dezinformarea clientilor prin descrieri scurte si necomplete, fara detalii…. Sunt total de acord ca sa ne fie returnat un produs atat timp cat din partea noastra nu am facut tot posibilul ca acel client sa poata stii exact ce produs comanda si la ce se asteapta din partea lui. Ex. vi se pare normal sa desigilati si sa returnati un produs pe motiv ca ati fi vrut culoarea neagra, in situatia in care la confirmarea telefonica ati confirmat alb, pe site poza e alba, in descriere e mentionat ca produsul are culoarea alba….etc. (la acest gen de retururi cam fara logica ma refer)(in plus chiar si acestea sunt acceptate daca macar se vorbeste civilizat).
3. Ma refeream la Call Center nu la unul platit extern care nu stie ce inseamna produsul tau, ma refeream la echipa de suport/logistica/comenzi…care sta in spatele magazinului si care te poate ajuta foarte concret cu orice problema ai avea. (subscriu dar in mod frumos totusi fara sa ma simpt jignit, call center nu e tocmai un mod perfect de a oferi suport clientilor sau de a rezolva situatiile care apar, persoanele din spatele liniilor nefiind perfect informate sau in masura sa ajute indiferent de situatie clientul)
4. Serios? faptul ca bonusam clientii care platesc cu cardul si le oferim un cadou, iar procesarea merge mai repede, comanda fiind confirmata prin plata, dvs o denumiti „mag…” Ori nu inteleg eu limba romana, ori dvs aveti ceva cu toata lumea si nimic nu e bine.
ps. Nu reprezint Quick Mobile, sper cand vom ajunge la fel de mari ca si ei sa avem aceleasi principii bune de acum.
Salutare.
Silver a zis
http://vignette2.wikia.nocookie.net/playstationallstarsbattleroyale/images/7/7f/-i-saw-what-you-did-there.jpg/revision/latest?cb=20121001170155
Diplomatie 101.
La fel cu zice si Razvan:
[…] Este acelasi comentariu in esenta ca al lui Ianu,dar impachetat frumos.[…]
Palaria jos insa ca gandesti asa, si nu ca „Ianu” de mai sus, macar esti diplomat si educat.
Razvann a zis
Nu raspunzi la comentarii nejustificate,dar iei peste picior pe toate lumea.Ai impresia ca toti sunt imbecili si nu inteleg cea ce debitezi tu?Nu ameninta cu ANPC,serios?Esti vreun mafiot de dai ordine? Nu prietene,trebuie sa te faci preş in fata clientului,deoarece el iti da sa mananci.Incredibil ce tupeu?
Ice Alinutza a zis
@Claudiu B: Viața m-a învățat că singurul adevăr universal valabil este „adevărul prostului”! Pe acesta n-ai cum să-l contrazici! Așa că eforturile tale se vor izbi, în anumite cazuri, mereu „de un zid invizibil”. 🙂
Referitor la returnarea unui produs sunt, zic eu, câteva aspecte și anume:
– dacă fac comerț online accept prevederile legilor în vigoare – printre care și chestia cu „returnare în 10 zile fără explicații”. Personal am făcut acest lucru o singură dată la PC Garagedar și din respect am oferit și „explicații”! Totul a decurs fără probleme si de atunci am mai cumpărat și alte produse de la ei (nu zic că nu au și lipsuri dar nu m-am lovit eu de ele ulterior).
– oricât de bine ai descrie „un produs” pe un site sunt lucruri care „nu se simt” sau „aspecte care nu sunt atinse” cum ar fi: nuanță culoare, gust, textură material vizuală sau la pipăit, lipsă de compatibilitate (chiar dacă anterior ai căutat să te informezi cu privire la acest aspect) etc. și acestea pot influența decizia finală (o fotografie și o descriere chiar foarte bună este una iar când ai produsul în mână este alta).
– sunt de acord că unii consumatori „bolnavi” comandă în neștire doar de dragul de a comanda ceva după care se prevalează de lege și returnează produsul; dar cred că pentru aceștia, fiecare magazin online își poate face o bază de date iar respectivii să fie informați că din cauza unui comportament inadecvat și abuziv nu vor mai fi serviți pe viitor… abuzul trebuie pedepsit indiferent de ce parte îl săvârșește: vânzător sau cumpărător.
Succes!
Razvann a zis
Nu stiu ce ai vrut sa spui cu adevarul prostului,dar individul,te asigur ca manipuleaza si bate campii.Dupa opinia lui legi sunt parerile lui.
Ice Alinutza a zis
@ Razvan: Sunt mai „liniștit” acum că „m-ai asigurat” tu despre ce trebuie să „pricep” eu! Mulțumesc!
Razvann a zis
Nu am vrut sa sune asa,nu sunt in masura sa iti spun eu ce sa crezi.Imi merit ironia,dar am fost deranjat de individ.
Ice Alinutza a zis
@ Razvan: Citez: „…Imi merit ironia…” terminat citatul. Cineva care poate sesiza și mai ales recunoaște așa ceva este, în opinia mea, cineva „superior” multor conaționali! Si MU glumesc când afirm așa ceva! Si eu nu am fost mereu de acord cu „Claudiu B” și am și postat acest lucru. Nici eu, nici el și nici tu nu deținem adevărul „absolut” dar de dialogat și a ne expune „părerile” într-un mod civilizat și cât mai la obiect o putem face fiecare dintre noi. Am apreciat opiniile lui „Claudiu B.” versus exprimarea grobiană a lui „IANU”. I-am atras atenția lui „Claudiu B.” unde cred eu că greșește… posibil să nu fi epuizat subiectul dar dialogul a fost unul „normal” fără injurii… Vizavi de ANPC eu l-am înțeles, și el ca și tine aveți dreptate fiecare în felul lui și prin prisma experiențelor trăite! Depinde din ce „unghi” privești problema! 🙂 Uneori și eu sunt „foarte impulsiv” în exprimare și regret după aceea…
Clinet Fidel a zis
N ai cum sa te pui cu Razvann, adevarul prostului, intotdeauna are dreptate, orice relatie vanzator – client trebuie sa fie echitabila. nici unu pres. asa e la tine in familie, ma-ta e presul lu tac-tu?
Razvann a zis
Deja bati campii la greu.Lipsa bunului simt si respectul se poate manifesta si prin manipulare,asa cum incerci tu,nu doar prin cuvinte direct jignitoare.Da,sa postezi cea ce ai postat tu este lipsa de respect,egal ca vorbesti politicos si la persoana a doua.Legea spune clar ca produsul poate fi returnat in termenul legal fara nici o explicatie.Ai inceput sa crezi ca parerile tale sunt si legi?Iti confirm inca odata ca 70% dintre reclamatiile clientilor,persoane fizice sunt solutionate impotriva vanzatorului.Da,este o magarie si cred ca se si pregateste o lege pe problema asta.In 8 din 10 cazuri echipa de suport/logistica este mai slab informata decat cumparatorul(vezi emag?etc…).Eu am o problema cu toti care isi bat joc de tine pe banii si nervii mei si nu inteleg ca clientul trebui sa fie prima prioritate.
Corneliu B a zis
Una zic eu si alta intelegi tu Razvan, si asta am observat de la inceput. Ca sa iti dai seama cu cine discuti despre aceste chestii afla ca noi le oferim clientilor 5 zile in plus pe langa termenul prevazut de lege ca sa returneze produsele. Nu vorbeam de motivul returului ca un factor decisiv in acceptarea stornarii sau nu. Vorbeam de ce ar fi de dorit si de faptul ca atunci cand suntem clienti si atunci cand suntem vanzatori trebuie sa avem respect si bun simt, ceea ce din cuvintele pe care le rostesti lipseste cu totalitate. Ai o forma de rautate inexplicabila, am crezut ca doar ai inteles gresit prima mea postare si poate explicand mai clar lucrurile iti vei da seama cu cine vb. Avem zeci de mii de clienti multumiti si stii de ce? Pentru ca ii tratam la fel de bine si pe cei care au principiile tale si pe cei care au bun simt si vorbesc frumos chiar si atunci cand doresc sa returneze un produs doar pentru ca nu e ceea ce isi doresc. A treia oara iti spun clar, ce spui tu si ce am zis eu legat de solutionarea problemelor e cu totul diferit. Eu spun ca si daca suni la ANPC si porti acei domni pe drumuri si daca suni frumos si ceri o solutionare vanzatorului tot firma iti va rezolva problema nu ANPC. La asta ma refeream ca 99% din cazuri le rezolva firmele. Mai motamo de atat nu am cum explica.
@Ice Alinutza – ai dreptate nu se va putea 100% descrie, arata, expune un produs ca sa fie exact cu cel pe care il dorim noi. Si e total normal ca sa putem schimba acel produs sau sa-l returnam. De preferat pentru respectul nostru ca sa n-ul trimitem inapoi utilizat sau stricat pe motiv ca nu ne place. Eu faceam referinta la cei care fac un obicei asa cum spune-ai si tu din a se juca cu aceasta lege in defavoarea vanzatorilor. Legat de o baza de date e destul de greu de facut pentru ca isi schimba telefonul numele, adresa…si o face din nou. De preferat e sa incercam sa fim oameni cu totii si sa ne autoeducam acolo unde e nevoie. Am un deosebit respect pentru clientii mei si educ echipa sa-i serveasca si respecte dar nu ma voi face niciodata un „pres” pentru ca prin serviciile si produsele pe care le ofer nu imi bat joc de clientii mei ci dimpotriva ii respect si fac tot posibilul sa fie multumiti.
Daca tu vrei sa cumperi produse de calitate si sa te serveasca bine „presurile” Razvan nu ai decat sa le cauti.
Nu mai era cazul sa scriu la persoana a doua pentru ca din cate se vede Razvan nu se prea respecta pe el insusi macar. Poate deja face parte din lista neagra a vreunui magazin 🙂
Trist oricum sa ajungem la asemenea discutii avand in vedere de la ce am pornit.
Imi cer scuze pentru ceilalti cititori, daca stiam ca voi intalni pe cineva pornit pe cearta si carcoteala nu postam nimic. Mi-am facut timp sa citesc discutiile de mai sus si pe acest motiv am considerat ca era bine sa las o postare. Sper ca nu am deranjat pe nimeni, inafara de Razvan care ne-a aratat acest fapt.
Mai mult de atat Razvan nu te cunosc, nu ma cunosti, poate esti un om deosebit in viata reala, sa nu crezi ca am ceva cu tine personal raspunsurile si replicile au fost strict legate de postarile si atitudinea ta de aici.
O zi frumoasa tuturor.
Clinet Fidel a zis
Corneliu B. – n ai cu cine. asta e tara in care traim, lasa l sa faca matanii si sa pupe moaste.
spor la pupat razvannel
Darius a zis
Cel mai sigur problema a fost din cauza firmei de curierat, se intampla des.
Ivx a zis
Ce sa zic…am citit multe păreri. E clar ca trebuie inca multe de invatat reparat si aplicate niste reglementari care sa ușureze viata atat a magazinelor on line cat si beneficiarilor adica a clienților.
Lucrez in domeniu de ani buni. Si da magazinele si partenerii emag nu sunt perfecți dar va asigur ca toti fac eforturi sa îndrepte lucrurile. Pentru ca este in interesul lor. Si in plus mereu sunt dezavantajate. Daca sunt probleme reale exista n locuri unde se pot face reclamatii plecand de la protectia consumatorului pana la un proces civil. In schimb legea permite sa faci comenzi on line si sa le refuzi ca asa vrei desi comanda a plecat deja din depozit. Din motive ca am plecat din tara. Ca vroiam comanda a doua zi. Ca de fapt am comandat in 2 locuri si am luat o pe cea care a venit prima. Ca curierul nu livrează cand vreau eu…ca el e sclav si eu platesc. Ca banii sunt la mine si eu fac ce vreau si trebuie sa faceti cum vreau
Ca are deschidere colet si ne anunta peste o saptamana ca ceva lipseste sau ceva e spart. Ca vreau sa fac retur dar nu i se pare corect sa plateasca returul.Si astea sunt asa ceva de ordin normal. Circa 30 la suta din comenzile on line sunt refuzate pe motiv ca m am razgandit dar am uitat sa anunt. Si asa pune la lucru o gramada de oameni ca sa zica la tel ca nu mai vrea sau nici macar sa raspunda la telefon. Din pacate restul platesc prin preturi mai mari care acopera nesimtirea altora.