Mai țineți minte povestea mea de luna trecută, cu acel curier de la Fan care mi-a blocat numărul? Ei bine, nu este (încă) gata!
Asta pentru că am avut o discuție cu managerul de zonă al șoferului, prin care mi-a explicat situația și și-a cerut scuze în numele celui care are un comportament demn de The Soup Nazi. Pentru cei care nu știu despre ce este vorba, vă las o mostră din Seinfeld:
Ei bine, după discuția cu managerul respectiv, a rămas să mă sune și șeferul, să îmi explice ce și cum și, zicea șeful lui, să își ceară scuze. Nu am să pun aici mesajele pe care mi le-a trimis, sunt personale, deși v-ar demonstra clar cu cine am de-a face, dar vă pot spune că m-a sunat să îmi spună că nu înțelege de ce l-a pus superiorul lui să discute cu mine și nici nu vede vreo problemă la comportamentul lui.
Prin urmare, am lăsat sesizarea mea către ANCOM să își urmeze cursul normal, iar fiecare comandă pe care o fac de atunci încoace a fost cu o altă firmă de curierat, chiar și cu unele mai scumpe, doar să nu plătesc comisionul impertinentului. Mai jos este ultima comandă de pastile de cafea, că mi s-a stricat espressorul mare și am revenit la cel vechi:
Vă țin la curent!
Foarte bine.
Si eu am renuntat la Fan Courier din motive de calitate a serviciilor: mi-au spart un touchscreen la un All-in-one si am ramas cu paguba.
Au fost printre primii si cei mai mari pe zona de curierat, dar s-au culcat pe o ureche (daca nu pe ambele) si au ramas in urma cu actualizarea la cerintele pietei.
Desi nu mai lucrez cu ei, ma lovesc uneori de ei.
Odata un client mi-a trimis un colet prin Fan Courier cu plata pe contul meu, desi nu mi-a zis nimic de plata transportului sau cu ce curier imi trimite (daca platesc macar sa imi aleg curierul) si m-am pomenit cu factura de plata. A durat aproape jumatate de an pana am reglat situatia, am primit chiar si o somatie de plata de la o firma de avocatura pentru vreo 50 de lei. S-au linistit si mi-au trimis factura de storno cand le-am cerut dovada ca mi-au livrat coletul mie (semnatura sau stampila firmei de pe AWB). Binenteles ca nu aveau pentru ca nu semnasem eu, ci un coleg, ca daca as fi fost eu refuzam primirea coletului.
Altadata am primit un colet la Fan Courier si pentru ca nu puteam sa ridic personal coletul am incerc sa deleg pe cineva. Am incercat sa le explic ca le trimit delegatie semnata cu semnatura digitala (recunoscuta la nivel european si nu numai), dar ce te intelegi cu dinozaurii. Adica daca eu sunt indreptatit sa ridic un colet, nu vad nici o problema daca vine altcineva sa il ridice, cu delegatia de rigoare. Cica sa vorbesc cu expeditorul sa se duca cu buletinu la un punct de colectare si sa faca o cerere pentru modificarea datelor destinatarului. Asa ca am renuntat si m-am dus personal a doua zi.
O alta intamplare, de data asta cu SameDay la o livrare de la PCGarage in care coletul mi-a venit rupt si storcit ca vai de mama lui. Am sunat la PCGarage sa vina sa il returnez, dar mi-au taiat-o scurt ca ei l-au livrat si s-a semnat de livrare … si pa si la revedere. Dupa cateva minute am sunat din nou si le-am spus ca nu mi-a fost livrat coletul. Dupa cateva verificari ei mi-au spus ca l-au livrat. Eu le-am raspuns ca nu m-a sunat nici un curier si nu am primit nimic si le-am cerut copie dupa AWB pe mail (stiam ca secretara semnase ca primaru). La mail le-am raspuns ca nu e semnatura mea si am insistat sa imi trimita coletul (erau vreo 2 laptopuri si cateva telefoane). In cateva minute m-a sunat curierul ca vine sa ridice coletul si eu i-am raspuns ca nu stiu nimic de nici un colet, ca nu mi-a livrat mie nici un colet. Cred ca a fost fiert ca o sa plateasca paguba.
Asta nu e nimic in comparatie ce am patit eu ( Razvan ) cu un colet trimis in Germania prin intermediul DPD. Achizitionasem un Apple Watch seria 5 44mm GPS si LTE de pe ebay la o licitatie. A venit venit frumos prin DHL si nefiind multumit de ceas am luat legatura cu vanzatorul si am stabilit sa fac retur. Intrucat aveam un amic in Germania am stabilit sa ii trimit lui ceasul si sa se duca el sa il duca vanzatorului. Nu vroiam sa trimit prin Posta Romana ca dura foarte mult si depaseam perioada de retur asa ca am cautat pe net si am vazut ca DPD facea livrarea in maxim 5 zile. Am programat ridicarea coletului cu awb tracking. Coletul ambalat frumos si cu ambalajul original de la Apple in el.Dupa cateva zile cand trebuie sa ajunga la colegul meu din Germania ma suna si zice : fii atent ca ceva nu e in regula. am primit mail ca mi-a fost livrat acum coletul dar eu nu am primit nimic. Am cautat un numar de telefon de la DPD Germany si a sunat repede amicul meu sa se intereseze. AIa au zis ca verifica si revin. Nu au revenit cu nimic. A doua zi se uita amicu meu in cutia postala si ce sa vezi? un plic nescris nimic cu ceasul si incarcatorul in el!!! Fara cutia originala, fara nimic. A sunat la ei si le-a spus ca asa ceva nu se poate, ca e tentativa de furt si unde e ambalajul fara de care nu poate face retur. Au zis iar ca verifica dar sa fim multumiti ca avem produsul!!! Nu imi imaginam asa ceva ca se intampla intr-o tara precum Germania.Culmea culmilor e ca livratorul din Germania era tot un roman. Ca sa vezi! Nu te fura strainul ci tot de al tau. Nici pana in ziua de azi nu am primit raspuns la situatie desi am facut 3 plangeri la DPD Germany si la DPD Romania.Asa ca eu nu am putut face returul si am ramas cu paguba. Ulterior am citit pe pagina de facebook DPD Germany zeci de plangeri de la persoane care patisera lucruri similare cu colete neprimite. De acum inainte trimit prin Posta Romana chit ca dureaza mai mult am siguranta ca nu le fura precum nesimtitii de la DPD.
Ieri era lagarul plangerii pe Dacii acum plangem de dispute personale care n-au nici macar o legatura cu ARENA IT. Ba, chiar vreti sa ramaneti cu 2 cititori?
Felicitari Cristi! Esti un exemplu pentru toti.