Lenovo este o companie care in ciuda expansiunii din ultimii ani, a achizitiilor si a diversificarii activitatii, lucreaza cu marje de profit destul de mici. Ceea ce se reflecta si in rezultatele financiare din cel de-al doilea sfert al acestui an 2015.
Pe scurt, desi se lauda cu incasari de 10.7 miliarde $, in crestere cu 3% fata de aceeasi perioada a anului trecut 2014, profitul este undeva sub 1% din cifra de afaceri: 105 milioane $. Deloc neglijabil in comparatie cu alte firme din domeniu, dar mic pentru valoarea companiei, si in scadere cu 51% fata de cel de-al doilea trimestru din 2014.
In aceasta perioada Lenovo a ocupat primul loc la vanzari globale de PC-uri, cu o cota de piata de 20.6%, si a treia pozitie pe piata din SUA cu 13%. Si ca pe viitor lucrurile sa stea mai bine, urmeaza o restructurare. Divizia Mobile Business Group va vedea o simplificare a modului de lucru, cu mai putine telefoane, mai clare si mai bine individualizate, exploatand punctele forte de la modelele Lenovo si Motorola. Si aproximativ 3200 de angajati neimplicati in productie (5% din total) vor ramane fara loc de munca, in speranta ca asa vor fi scutite 1.35 milioane $ pe an.