Mazda nu mizeaza pe electric. Noile SUV-uri Mazda vor debuta cu motoare termice atat in SUA cat si in Europa.
Noile SUV-uri sunt CX-50, CX-60, CX-70, CX-80 si CX-90. S-ar putea sa nu le vedem pe toate in Europa. Vor fi echipate cu motoare Skyactiv X si D, adica benzina si motorina, vor exista si variante plug-in hybrid dar si variante mild hybrid la 48V.
Mazda ramane printre putinii jucatori care inca ofera motoare de cilindree mare. Personal am fost sa conduc o Mazda 3 cu motorul Skyactiv G 2.0 benzina de 122 de cai si am ramas placut impresionat. Un motor aspirat natural care se tureaza pana la 8000RPM pe o caroserie usoara este o senzatie foarte misto chiar daca sunt doar 122 de cai.
Dureaza 6-8 luni pana imi va fi livrata Mazda 3 si o sa revin cu un review atunci.
Motorul de 122 de cai este Skyactiv-G. Skyactiv-X are 181 de cai.
Hmm sa fi condus autorul o masina de 181 de cai, sa fi crezut ca are numa 122 si sa fie placut impresionat?!
X-ul: 186CP la versiunea din 2021+
G-ul: 2 variante 122CP sau 150CP (care cred ca e un soft update)
Chiar ti-ai luat masina, ca e o diferenta intre X si G? 🙂
Cred ca autorul nu stie ce masina a comandat
Am condus G nu X, am gresit eu.
Important e ca ti-a placut!
Totusi 8 luni termen de livrare la Mazda?? E cerere atat de mare? Nu mi se pare ca strazile sunt pline de Mazda, desi clar sunt mai multe decat in alti ani.
mda, interesant aspiratul. sa-i pui omv100+!
dar motorina, pe bune? mai intarata tarania in deceniul asta?