Vanzarile telefoanelor Microsoft Lumia continua sa nu impresioneze. Intr-atat, incat Microsoft vrea sa subtieze iar randurile diviziei de telefoane mobile. Si asta desi a concediat masiv imediat dupa preluarea de la Nokia. Nu a specificat exact ce numar are in vedere, insa a precizat ca majoritatea sunt din sectorul de marketing.
Deci cercetarea, dezvoltarea si productia nu vor avea de suferit. Pe de alta parte, Apple ne-a demonstrat cat de important este marketing-ul in ziua de azi. Dar multe companii refuza sa invete, si sa se bazeze doar pe produsele lor pentru a face o vanzare…
Silver a zis
Pei da, sincer acum, M$ nu face reclama cum trebuie la telefoane;
Si cred ca ii da afara ca sa ‘stranga teava’ ca este totusi o problema la ei acolo cu marketingul, ulterior sa angajeze noi oameni mai competenti.
Din pacate nu ii vad prea bine pe cei de la M$ cu telefoanele lor daca nu schimba ceva radical sau sa adauge ‘chiestii noi’ in fiecare an ca Apple/Google
<- posesor de Lumia foarte multumit.
bogdan a zis
Hai mai MS tocmai acum cand ai cel mai bun OS din galaxie ! Peste cel Klingonian si cel Romulan – chiar acum faci concedieri ? Dar de fapt e logic – W 10 si toate care il inglobeaza sunt asa de bune ca se vind singure incat nu mai e nev de divizie de marketing…
Marius M a zis
S-au obisnuit cu performanta lui windows update, e normat ca departamentul de marketing care se chinuie sa convinga nu poate sa tina pasul. Daca ar putea sa-i oblige pe oameni pe strada sa treaca la tel lumia ar da si ei acelasi randament.
Emil Alexandru a zis
De curiozitate cu ce are apple marketingul mai bun decât microsoft?
Andrei a zis
Cred ca ar fi spre binele lor ca daca tot ii da afara pe astia actuali sa angajeze altii mai capabili. Asta daca nu vor sa intre in cadere libera, ca si Twitterul de altfel, ca alt exemplu nu mi-a venit in minte.
s3ns3lol a zis
http://www.theverge.com/2016/1/28/10864034/windows-phone-is-dead
pai nu mai au nevoie caci nu au ce promova