Orange Romania, operatorul de telefonie cu cel mai mare numar de clienti din Romania, vrea acum sa vanda produse online mai bine. Nu de multa vreme aveau un magazin online care parea facut pe genunchi insa acum au inceput sa lucreze la el pentru a-l transforma intr-un adevarat „Orange Online Shop”.
Pana aici nimic anormal dar, au preluat ideea de la alte magazine online si, au cerut si ei parerea oamenilor ce se dau pe internet. Daca cineva gaseste un bug sau aduce o idee de imbunatatire poate castiga un laptop. Din juriu fac parte oameni care stiu cu ce se mananca online-ul sau business-ul, dupa caz: Ionut Oprea, Radu Ionescu, Razvan Exarhu, Robert Anghel, Victor Kapra.
Personal, premiul mi se pare modic avand in vedere calibrul companiei care face campania. In plus, aproape oricine stie ca o idee buna poate valora milioane. Daca ai o idee noua si buna poti deveni usor cel mai tare in domeniul tau. Iar cum ideeile bune s-au cam resuflat deja e cam greu sa vii cu ceva nou. In acest caz, un laptop, si doar atat, mi se pare putin.
La magazinul online mai este muult de lucru iar feedback-ul nu intarzie sa apara. Cum volumul de idei e extrem de mare, ma indoiesc ca vor avea rabdare sa le citeasca, sa le analizeze si, eventual, sa le implementeze pe toate pana la finele concursului: adica peste 6 zile de acum.
In final, initiativa este buna dar nu stiu care sunt interesele. Pana acum nu au trecut pe online iar acum, in plina criza, investesc intr-un magazin online in care imbunatatirile vin de la vizitatori. Mie-mi suna a disperare, dar poate ma insel. De ce sa mai platim oameni in magazine? De ce sa ne vanda partenerii marfa? De ce sa nu vindem mai ieftin si mai mult? totul pe online?
Si eu prefer sa cumpar online cu conditia ca magazinul sa fie organizat mai bine ca unul din oras.
Sa zicem ca la banii lor, ca e criza ca nu e, nu cred ca au de suferit din cauza costului acestui magazin. Adevarul este ca magazinul online vechi era foarte ,, sucks” , saracacios , aiurea samd. Era si cazul sa il schimbe. Sa speram ca va iesi ceva mai frumos si mult mai bine organizat. Pana in momentul de fata, beta sa-i zicem, este destul de ok, iar cu mici retusuri cred ca va ajunge unde trebuie.
1. am comandat un telefon si m-au purtat cu vorba ca de fapt trebuia sa vina de prin tara, de nu stiu unde…20 de zile. In final mi-au anulat factura fara sa-mi dea vreo explicatie si fara sa-mi raspunda la telefon. Abia in momentul in care am sunat de pe alt numar am reusit sa vorbesc cu ei. Concluzie: vand ceva ce nu au sau cineva se face ca munceste.
2. daca va uitati pe site veti vedea ca sunt modele de telefoane la vanzare, insa cand incepi sa dai click-uri va apare „momentan nu este in stoc. Iar acel model sau modele stau asa si mai mult de 30 de zile. Concluzie: ori cineva e …..ori se face ca munceste.
@io Ma asteptam sa apara si astfel de feedback. La Orange sunt destul de multe probleme de rezolvat.