Nu voi vorbi in numele intregii echipe ci in nume personal. Dupa cateva experiente triste cu Quickmobile incepand de prin 2013, astazi am avut o surpriza placuta din partea lor. Si am decis sa ii felicit in mod public in speranta ca poate lucrurile se vor mentine astfel si in viitor, iar alte magazine vor proceda la fel.
Pe scurt am dat comanda de un iPhone saptamana trecuta pe 17. Mi s-a spus din start ca va fi nevoie sa astept 7 zile pentru livrare si am acceptat. Astazi revin cu un mesaj catre ei ca sa cer informatii despre comanda.
Raspunsul a fost cam asa:
Produsul din comanda vine din depozitul nostru extern iar livrarea se face intr-un termen estimativ de 7 zile lucratoare. Din informatiile primite, intampinam probleme in livrarea lotului de marfa si produsul o sa ajunga la d-voastra doar la inceputul saptamanii urmatoare. Ne cerem scuze de neplacerea creata de intarziere. In cazul in care nu sunteti dispus sa mai asteptati, aveti posibilitatea de a anula comanda direct din contul d-voastra.
Mi-a picat fisa si am anulat comanda. Dupa nici 5 minute am fost sunat de un angajat care si-a cerut scuze pentru mesajul anterior deoarece produsul a ajuns la ei astazi, 24 iulie si ca tot astazi va pleca spre mine cu prioritate.
Pe langa scuzele de rigoare am primit o oferta pentru extra garantie 1 an la telefon, prioritate in service, reparatie in 24 de ore, inlocuire in termen de x zile s.a.m.d. Lapte si miere pe scurt. Si asta doar pentru ca am fost informat gresit si am anulat comanda.
Nu stiu ce parere aveti voi, insa mi s-a parut ca au avut bun simt, si-au asumat greseala si au incercat sa isi spele pacatele intr-un mod elegant. Nu am mai patit asa la nici un alt magazin. Nu mai zic ca iPhone-ul pe care l-am comandat avea si cel mai mic pret din Ro.
Cam asta a fost. Sper ca lucrurile se vor schimba in bine la Quickmobile si ca problemele de garantie despre care am tot auzit si m-am lovit eu cat si amicii/prietenii mei vor disparea. Link AICI daca vreti sa cumparati ceva.
Ca sa-ti vanda ceva toti ajung sa fie lapte si miere la un moment dat, insa la garantie este buba. Acum dupa atatia ani de experiente placute la garantie/retur la un anumit magazin, ce sanse crezi ca au sa ma convinga altii? Sunt dispus sa dau si 10-15% in plus doar ca sa iau de la ei, si cu asta ma opresc.
Nu stiu de ce ii lauzi tu, dar asta este problema ta. Eu am pățit-o cu ei in felul urmator. Am facut o comanda de pe eMAG de un IPhone, care era livrat de catre cei de la QuickMobile. Toate bune si frumoase. Tel. a ajuns la mine in cele din urma, prin Fan Curier. Pachetul era sigilat la fel si cutia unde se afla telefonul, adica cu tipla. Am desfăcut tipla de pe cutie, am scos tel. , dupa care am introdus cartela mea se telefon ca sa verific daca functioneaza si toate alea. Stupoare mare cand am verificat garanția lui internationala, si anume nu mai avea deloc, deci acel tel. a mai fost folosit undeva in afara. Asa ca l-am returnat inapoi. Asa ca, nu mai vreau sa aud de QuickMobile niciodata. Inainte am cumparat de la Altex un IPhone 6 si avea acea garanție internațională de un an. Deci, cei de la Quick Mobile umbla cu parul in ochi, adica vand tel. fara garantie, care au fost folosite. Chipurile, ei zic ca oferă ei garanție si service la ei dar contracost. Pai unde s-a mai pomenit asa ceva la tel. facute de Apple? Asa ca, mare băgare de seama cu astia de la QuickMobile.
ori a avut tipla ori nu. nu cred ca telefonul a fost folosit 1 an sa ii expire garantia internationala.trebuia sa aiba urme de uzura dupa un an..
poate pur si simplu ei vor sa cumpere mai ieftin si vor garantie doar in romania. nu si in germania. si astfel poate primesc un discount de x euro.
apple zice asa : telefon, 2 ani garantie locala, 1 an garantie internationala, 500 euro.
daca vrei doar garantie locala, 450 de euro. astfel ca quickmobile au cel mai bun pret. in plus intentionezi sa migrezi din ro ? altfel nu vad de ce te-ar interesa garantia internationala.
Au mai multe cereri decat telefoane si ii prioritizeaza pe cei care nu mai pot asteapta. Daca nu anulai comanda aveai de asteptat.
La cate iPhone -uri vand, era normal sa se tina scai de tine sa iei si tu unul, ca, altfel, stocurile lancezesc…
Comandat telefon de la ei. Spuneau ca vine in 7 zile. Ii sun dupa 7 zile lucratoare (miercuri). imi zic ca vine cel tarziu luni. II sun luni si imi spun ca nu a ajuns in ultimul transport si nu imi pot da un termen (comanda era deja platita cu cardl). Am anulat comanda si la revedere.
Vrajeala curata…
Vrajeala de marketing ! Daca nu anulai mai aveai de asteptat. Astfel au prins un client care nu a avut rabdare lasandu-l pe altul mai rabdator sa astepte cu toate ca era la rand. Quickmobile, phui !
Comandat produs și achitat online, livrare in 7 zile sau mai rapid daca achiți online (cel puțin așa zic pe site). După o săptămână jumătate mă anunță că încă nu pot livra, mă atunță pt că am întrebat eu, că după ei mai mult că sigur stăteam și o lună și ei n-ar fi zis nimic. Deci bănuiesc că o să primesc abia în a treia săptămână de la livrare. Își cer scuze cu un voucher cadou de 50 de lei pe care îl poti folosi daca mai cumperi ceva de 250 de lei:))), asta da cadou! :)) O rușine!