Pe 20 septembrie 2024, intre ora 15 si 18, in toate cele trei locatii Tesla din Romania, va avea loc un eveniment cu reduceri la masinile de stoc.
Desi nu am vreo informatie oficiala, la cum stiu ca s-a intamplat in trecut cu masinile de pe stoc (si eu tot pe stoc am luat Model Y), ma astept sa fie niste reduceri bune, de cateva mii de euro.
Cum ziceam, evenimentul va avea loc in Timisoara, Cluj Napoca si Bucuresti iar pentru detalii si inscriere puteti verifica pagina oficiala.
Stau cu „voucherul in buzunar” si ma uit virtual la el ca la bancnota de 2 lei 🙂
Diversitate si stocuri mici si … preturi mari.
Incep sa inteleg de ce vanzarile de masini au intrat in declin … pentru efectiv nu ai ce sa cumperi.
Am trecut de faza cu culoarea, dar cand nu poti sa alegi tipul de echipare (si aici nu ma refer la optionale) sau 2WD/4WD, atunci iti bagi picioarele in oferta saraca (in modele) si scumpa (la bani).
Mai vedem si la anu.
Am fost ieri si am facut un test drive.
Din pacate nu a fost nici o reducere, cel putin eu nu am vazut la Tesla Model 3 SR, doar reduceri minuscule la masini demo cu peste 10.000 km.
Doar au oferit un wall connector gratuit la achiziția unei masini.
Dezamagit de metoda de marketing folosita pentru atragerea clientilor, aproape ca imi pare rău ca mi-am pierdut timpul 2 ore dus intors intr-un trafic supra-aglomerat din zona de Nord.
Revenind la test drive: masina e ok, dar nu isi merita pretul, daca ar fi cu 10.000 Euro mai jos …
Materialele din interior au un aspect ieftin, pielea pare un vininil ieftin, cum era pe vremuri.
Nu mi-a placut nici senzatia data de franarea regenerativa, mult prea agresiva (si care nu se poate regla sau dezactiva). Efectiv am avut un usor disconfort (rau de masina) din pozitia de sofer fara sa abuzez de masina, dimpotriva am mers usor pentru ca nici nu aveam cum altfel, tinand cont de conditiile de trafic din zona.
Apreciez insa suspensiile foarte bune care iti dau senzatia ca esti pe perne de aer.
Punand cap la cap toate informatiile:
– pretul prea mare
– sistem inchis (ca la Apple), nu poti instala nimic sau utiliza un Android/Apple Car sau mirroring telefon
– calitatea mica (nu inteleg de ce i se zice interior Premium?)
– lipsa dotarile (lipsa senzori sau radar, lipsa vizualizare 360)
– lipsa transparenta (nu am regasit pe site informatii detaliate despre dimensiuni, greutate, capacitate baterie, dotari, etc)
– nu am gasit nimic despre pretul la abonamentul Conectivitate Premium si din ce informatii am gasit, am tras concluzia ca fara Premium nu poti face nimic decat sa navighezi
Am testat ieri si MG4 si am ajuns la o concluzie si mai proasta:
– materiale si mai slab calitativ
– pretul mult prea mare fata de ce ofera
– suspensii prea rigide
Desi MG4 Exclusive Long Range e cu 3.000 Euro mai ieftina decat Model 3 SR, autonomia este asemanatoare 520km fata de 513km, dar e totusi o masin mult prea mica si cu o calitate si dotari mult inferioara chiar si fata de Model 3 SR, chiar daca are unele optiuni in plus (Android Auto, camere 360, V2L), dar o eficienta scazuta si multe lipsuri: incalzire si ventilare in scaune, etc
Raman la prima iubire: Huyndai Ioniq 5 sau 6, dar din pacate nu se regasesc in stoc … asa ca o sa zic pas la Rabla Plus anul asta … vedem ce (nu) o sa fie la anu 🙂