V-am întrebat săptămâna trecută despre anvelopele pe care le folosiți pe mașină, acum că vine iarna.
Rezultatele sunt cele de mai jos, cu aproape 60% din răspunsuri spunând că nu au schimbat anvelopele cu unele de iarnă. Cred că întrebarea a venit prea devreme, iar peste încă o lună am vedea că numărul celor care au trecut la gumele de iarnă ar fi mult mai mare.
Este interesant că doar 14% procente au anvelope M+S all seasons, adică jumătate din cei care au deja anvelope de iarnă. Se pare că acest tip de cauciucuri nu au trecere pe la noi.
Nu uitați – este foarte important să folosiți anvelopele potrivite pentru fiecare sezon! Nu este ceva ce ține de modă, ci de siguranță în trafic.
Atenție: utilizarea unei anvelope de iarnă la temperaturi de peste 7 grade Celsius sau chiar 15-22 de grade cum este cazul acestor zile are un efect invers celui scontat. Aici cele All-season au avantajele lor, mai ales în aceste perioade cu temperaturi ciudate. Că nu cred că este uzual să tragi pe dreapta și să schimbi gumele după cum evoluează temperatura. Din păcate urmează să fac un drum la munte și sunt nevoit și eu să le schimb și acum îmi pare rău că nu am All-season.
dezavantajul la all-season e ca se uzeaza de doua ori mai repede
@flow, costa de 2 ori mai putin decat 2 seturi..plus montatul…deci mult mai ieftin! si mult mai eco!
Am montat gumele de iarna de 2 saptamani, cand era destul de frig. Acum ca s a incalzit le simt cumva prea moi, ba chiar am plecat de 2 ori cu scartz fara sa vreau. Probabil le tocesc putin zilele astea mai calduroase, dar asta e, macar nu mai stau cu grija schimbatului.
Temperaturi de 10-15 C cu + peste zi. Desigur noaptea e mai rece, dar tot nu scade de 1-2 grade si nu se prea circula la ore tarzii ca te ia garda, daca nu ai certificat :)) .
Asta pentru urmatoarele 2 saptamani. E deocamdata prematur sa pun gumele de iarna.
Ar fi interesant de vazut cati avem roti complete sau schimbam doar gumele.