Un studiu realizat de Prora prin iVox Research relevă că 73,74% dintre români nu au încredere în recomandările de produse făcute de influenceri.
În schimb, majoritatea (55,62%) preferă să vadă peste 10 recenzii înainte de a face o achiziție online. Aproape 42% dintre români doresc transport gratuit pentru comenzi mai mari de 100 lei, iar 30% consideră că livrarea ar trebui să fie fără costuri indiferent de valoare.
Cât despre comunicarea promoțiilor, 32,85% dintre respondenți preferă să primească un mail pe săptămână, iar 22,77% vor maximum un email lunar.
Studiul, care analizează comportamentul de cumpărare online al consumatorilor, a fost realizat pe un eșantion național de 1.043 de respondenți și este reprezentativ pentru utilizatorii de internet din România.
Mă bucură rezultatele astea, pentru că validează cumva munca noastră, cei care testăm produse pentru a vi le recomanda (sau a nu le recomanda), în detrimentul celor care sunt plătiți doar să le prezinte. Și, apropo, că tot apare discuția prin comentarii, majoritatea review-urilor de aici au fost realzate fără plată de niciun fel.
Razvann a zis
Ce e ala influencer ?
Cristian Răducă a zis
Nu stiu, Johnutzule. 🙂
Gabi Ene a zis
Foarte bine fac, decat sa sustina un manelist „influencer” care-i albeste popoul lui Putin.Oricine stie sa intoarca o clatita este acum influencer si au destui idioti care-i sustin.
Raoul Centea a zis
Review si unboxing , caut pe net informatii despre produs [ scris de ziaristi care au testat produsul ] .