Incetul cu incetul tehnologia Ray Tracing de la Nvidia incepe sa se dezvolte. Drept dovada ca Unreal Engine 4 va folosit Ray Tracing, dar si DXR. Este vorba momentan de un preview pe care il puteti descarca si voi daca vreti sa vedeti cum arata aceasta tehnologia in actiune si evident daca vreti si voi sa va jucati cu ea.
In varianta 4.22 Preview puteti gasi urmatoarele feature-uri:
- Rect area lights
- Soft shadows
- Reflections
- Reflected shadows
- Ambient occlusion
- Real time global illumination
- Translucency
- Clearcoat
- IBL
- Sky
- Texture LOD
- Denoiser: shadows, reflections, ao
- Path Tracert
Epic Games tine sa mentioneze ca Unreal Engine 4.22 Preview nu este o varianta gata sa intre in productie si ca vor urma update-uri.
viitorul va fi DXR!
Ne concentram pe estetica si nu mai avem continut. Fiecare reflexie e o realizare fabuloasa. Fiecare fir de praf e 3D. Si? Nu m-a interesat asta niciodata.
Am avansat atat de mult încât sa ne întoarcem la 30 de fps-uri
e departe de realitate inca.