Olandezii de la Philips s-au gandit ei intr-o zi sa reinventeze televizorul. Bucata aia de plastic si circuite trebuie sa arate altfel. Trebuie sa fie mai simpla, mai aratoasa si mai discreta. Asa ca au facut televizorul acesta care intra in gama DesignLine.
Nu are suport ci doar se sprijina de perete si proiecteaza imaginile pe el. Cel putin asa spune Rod White, directorul companiei TP Vision, care a colaborat cu Philips pentru televizorul acesta. Tot el mai spune ca acest televizor trebuie sa fie dorit de toata lumea. Doar sa ni-l dorim, ca de cumparat nu stiu cine il va cumpara, avand in vedere pretul de 2300-3200 de euro.
In fine, Smart TV-ul de la Philips are 2 versiuni: una de 117 cm si alta de 140 cm. Eu ma intreb urmatoarele: cum bag mufele in el si unde sunt difuzoarele?
Nu prea ma intereseaza pe mine de televizoare. Nici nu ma uit la tv si nici nu as cumpara unul de o foarte buna calitate daca ma uit la el doar 1 ora pe zi. Am scris despre el pentru ca imi place unde s-a ajuns cu tehnlogia. Philips lucreaza din greu pentru a crea inovatii pentru noi. Vezi becurile OLED. Daca nu ati vazut „bucata de perete cu imagini” de la Sony, clik aici
Claudiu a zis
Numai sunt facute de Philips.Doar colaborare. Au vandut diviza video catre TP Vison si audio/multimedia catre Funai. Deci in spatele acestor LCD-uri se afla alta companie. A ramas doar brand-ul de Philips. Deci aveti grija, calitatea sigur va fi mai scazuta fata de ce produse facea Philips! Oricum, în spatele tuturor firmelor mari se afla un lanț de firme subsidiare care produc, asamblează, comercializează sau marketeaza produsul, sa nu mai vorbesc de faptul ca practic majoritatea componentelor folosite sunt de la zeci de producători diferiți care nu au nici o legătură cu firma sub care e barnduit produsul final. DAR proiectarea, dezvoltarea o face firma respectiva, in cazul nostru Philips. De aici rezulta si calitatea, mai ales ca Philips face produse foarte bune. Asa si chinezii fac TV-uri si poate folosesc aceleasi piese, dar cum a fost proiectat, dezvoltat produsul face diferenta!
marcel ilie a zis
Cercetarea, proiectarea, dezvoltarea a ramas in „curtea” Philips. In conditiile de piata actuale, cand multe branduri consacrate se chinuiesc sa „traiasca”, un astfel de partneriat Philips-TPV este unul benefic ambelor parti. Philips primeste gura de oxigen si isi continuua drumul iar TPV foloseste un brand mare, investind in acesta..
Eu cred in aceste produse. Imi doresc ca piata sa fie concurentiala nu numai in segmentul pret ci si in acela al inovatiei. Se pare ca Philips este in cursa si ii urez succes.
Claudiu a zis
Da e OK si cum zici tu! Si Philips chiar isi da interesu pe partea de inovatii , mereu vin cu ceva clar, palpabil nu ca alti doar de dragu marketingului. Am multe produse Philips si chiar sunt foarte OK si de durata..Si eu unu le doresc succes!!!
MSS a zis
Nu e util in fiecare casa… Poate vreau sa pun tv-ul intr-un birou
victor bacanu a zis
Sigur nu e!! Eu daca n-as avea copil mic mi-as lua unul. Este un produs nisat, e clar ca nu tinteste catre toti consumatorii. Nu cred ca e ok nici daca ai un animal de casa.. Oricum, tare jucaria, arata demential!
MARIAN a zis
Nu stiu ce sa zic eu am un tv led Philips am mers cat a fost in garantie si dupa ca-m o luna i-a cazut invertorul .Acum zace in cutie ,mi-am luat Thosiba .
Ghz a zis
@MARIAN
Se pare ca si Toshiba o cam dau in bara,am vazut zeci de modele prin magazinele de renume,niciun TV de la Sharp/Samsung/Toshiba nu m-a convins intr-adevar.
Crede-ma cand le ai unul langa altul,doar brand-uri ca Sony se remarca prin calitate,acolo vezi pixeli pixeli,nu 1:2 cum am vazut la unele Smart TV Samsung,la colturi.
Ce sa mai zic,apreciez 4k,IGZO si OLED ca tehnologii de ultima ora in materie de TV.