Sigur ati vazut si voi eroarea de pret la LG G4 (era la 224 lei) care a avut loc inca de sambata noapte pana duminica dimineata, noi am semnalat-o intr-un articol. Astazi a venit si raspunsul oficial de la QM, evident e cel asteptat: toate comenzile au fost anulate.
Din cauza unei erori a sistemului, prețul afișat în magazinul online pentru smartphone-ul LG a fost, timp de câteva ore, de 224,90 de lei. Din păcate, datorită diferenței mari de preț, QuickMobile nu poate onora comenzile. Printre cei 3.000 de clienți care au comandat telefonul sunt și persoane care au plasat comenzi pentru 10 unități sau mai multe.
…
Ne cerem scuze pentru eroare și dorim să ne revanșăm față de cei care au comandat telefonul cu preț greșit oferindu-le câte un voucher în valoare de 50 de lei, care poate fi folosit la achiziția oricărui produs din oferta QuickMobile
Intreg comunicatul de presa il gasiti AICI
Era de asteptat pentru ca pierderea ar fi fost de peste 1 milion de euro, daca ar fi fost sa onoreze comenzile. Parerea mea: a fost eroare umana. Miscare de marketin? Nu prea cred, ca oamenii nu sunt prea bucurosi. Si nu vreau sa o aud pe aia cu „bad publicity is still publicity”.
Iar acum despre reactiile oamenilor:
Si astea sunt asa, la prima vedere. Adica n-am dat scroll ca sa compun o lista cu mai multe comentarii. Majoritatea sunt asa: sa-i dam in judecata, sa comandam o gramada de produse si sa refuzam livrarea (si cineva s-ar putea sa fi facut asta, daca se adevereste revin cu un update/articol, ca sa vedeti in ce lume traim) sau sa-i injuram pe unde putem. Cel cu Panda trist a fost cel mai amuzant si normal raspuns.
Si nu le tin partea celor de la QuickMobile, mai ales ca stiu de ce sunt in stare cateodata, insa nici cu astfel de iesiri nu pot sa fiu de acord.
In fine, verificati-va email-ul, ca daca ati comandat LG G4 la 224 lei atunci aveti deja si un voucher de 50 lei. Puteti sa luati ce vreti cu el, chiar si un card SD.
Nu stiu, mai era ceva de zis?
Exista o lege, data de statul roman & co, care interzice vanzarea produselor sub pretul de achizitie, doar in cazuri speciale in care companiile respective au anuntat acest lucru iar statul romanul & co stie de aceste situatii in prealabil, se poate vinde sub pretul de achizitie.
si care e pretul de achizitie. presupun ca au adaus 500% fiind firma care desface produse de lux.
In situatia de fata cand quickmobile,a scimbat pretul de 2 ori am vazut in imaginile de comanda ale fraierilor ce au comandat)
Imi dau seama ca cineva era la o tastatura si incerca sa nu inchida severul de web!!!
Dar publicitatea negativa ,exact cu o zi inainte cand cel mai mare rival din piata de vanzari online ,emag.ro avea deja anuntata o campanie de reduceri ,ma face sa cred ca acest eveniment a fost creat ptr a avea si cota din vanzarilee de sarbatorii ,mai ales ca sa transformat intr-o inselaciune iti poti da seama !!!
Din doua motive stocul nu era afisat deloc,cei care au facut comenzii si au platit cu cardul deja banu lea fost (retras )blocat si mai vad banii peste 30 de zile (probabil in februarie).
Dar mai rau ca deja uni au inteles ca au loat teapa(al doile magazin de vanzari online din romania) face aceasi schema precum cel.ro ,emag.ro ,dc-shop.ro si multi altii !!!
Sincer as merge la proces cu eii ,apoi chiar ias baga in faliment iar asa zisi patroni si directori le-as retrage dreptul de a mai detine functi. Sau firme de vanzari ,comert etc .plus puscarie cat cuprinde !!!
Poti cita legea? Anul trecut nu era in vigoare? Emag.ro si QM nu stiau oare?
Era de asteptat…
Eu mi am luat o baterie externa moca 😀
Romanul tot taran ramane.Daca era magazinul vostru si va jucati pe banii vostrii a-ti fi facut la fel, insa la noi asa e, hai sa profitam de o eroare ca de suntem tarani si dupa dam vina pe magazin ca nu a onorat comanda, ba mai mult sa te si razbuni magazin.Daca era la pretul normal si ziceau ca nu poat onora comenzile dintr-un motiv anume nu mai interesa pe nimeni.Marketing, in nici un caz, nu ajuta pe nimeni reclama negativa.In loc sa fie multumita lumea ca au primit 50 lei moca se caca pe ei, de asta nu suport eu taranul roman.Puteti sa imi dati dislike, sa ma injurati si sa faceti ce vrei, daca voi credeti ca insigarea la razbunare pentru o greseala e buna atunci sa va luati de manuta cu ei.
PS:Daca voi, ca angajat, faceati asta si firma zicea „bine, onoram comenzile ca este uman, insa lucrezi restul anului pe nimic, iar daca nu, iti luam casa” va zic eu ca nu mai manca nimeni cacat in comentarii cu „quick mobile suge, hai sa ne razbunam”
o parere la rece de la un internaut
@anonim
Tu ca firma cu afaceri de 45 mil euro nu investești în site-ul pe care îl deții, nu ai om care supraveghează acel site, nu am fost o eroare, deoarece prețul a rămas timp de 9 ore și 40 de minute. Pe site-ul lor scrie ca în fiecare weekend au reduceri masive, eu ca și client de unde să știu că e o eroare.
Și de câte ori am greșit am plătit nu te iartă nimeni. Când ai o afacere te supui unor riscuri, multe afaceri au dat faliment din cauza prostiei sau a proastei gestionari. Eu ca și consumator de ce să fiu fraierit? Vrei să știi câte plângeri sunt la ANPC din cauza patronilor țărani așa cum ai scris mai sus ca romanii sunt țărani. Îți mai trimit articole cum cei de la QuickMobile au trimis telefoane la mai multe site-uri și firme pentru a le testa și a scrie despre ele apoi când au înapoiat oamenii telefoanele le-au zis să le plătească sau i-au șantajat să scrie articole reclamă pe site-ul lor. Unei astfel de firme vrei să îi plâng de milă care face doar smecherii. Și schema cu preturile probabil este tot un marketing gândite de ei pt publicitate și prin voucherele moca cum spui tu nu sunt moca pentru ca ai ft puține lucruri la banii aceia și asa multi nu vor utiliza voucherele sau vor comanda sume mai mari și cu așa zisa reducere de 50 de lei tot sunt pe profit pentru ca adaosul la unele produse este de 100 %
Mai întâi informează-te și apoi vb sau probabil lucrezi la QuickMobile și acuma încercați sa mușamalizati să ieșiți basma curata. Ne vedem la proces.
Nu știu de ce nu lasă programatorii să bage un filtru ca atunci când ceva fătucă introduce un preț cu peste 10% mai mic decât media pe 12 luni să-i ceară o confirmare suplimentară: Tu chiar vrei să pui preț de 200 de lei la ceva care a fost 2000 de lei tot anul?
Probabil a fost nevoie ca sa se loveasca cu capul ca sa considere utila aceasta facilitate.
Fiindca marketing. Sau fiindca romani.
Eu nu am primit voucher cadou
Quickmobile da țeapa am platit online cu cardul si nu am primit decât un email gol fara scris si fara atașament.
sa nu mai zic cati utilizatori au fost blocati pe pagina oficiala de facebook a lor fiindca au fost mai aprinsi in exprimare insa fara a folosi cuvinte obscene
ce vina avem noi ca pun ei preturi eronate? sa isi asume greseala angajatii!!! iar o dovada ca ISI RECUNOSC GRESEALA este acordarea acelui voucher…adicatelea de ce ar mai oferi acel voucher, daca ar fi curati ca lacrima? 😉
fraieri or fi cei care au dat comanda si au confirmarea pe email de nu se vor duce in instanta…
Vorbiti cu un avocat si apoi ziceti-o pe aia cu instanta 🙂 in Romania nu exista asa ceva. Bucurati-va de aia 50 de lei. E bine si asa decat nimic.
Suntem 80 de persoane care îi vom acționa în instanță. O greșeală menținută 9 ore pe site 🙂 să fim serioși și mai ales că ne-au trimis și confirmarea pe mail, multi au plătit cu cardul.
@d
subscriu si imi pare rau ca nu am dat si eu c-da macar iesea de o baterie externa, oricum eu zic ca au gasit o solutie onorabila
Consider, ca reclama mascata si manipularea de orice fel a clientului, prin mijloace negative este distructiva pentru comertul online. Procedura folosita de QM , se incadreaza la „politici neloiale”, si este pedepsita prin lege.
Neonorarea unei comenzi, poate atrage raspundere directa, si se poate reclama la OPC si ulterior se poate inainta o plangere in instanta (tribunal). Eu voi reclama, in cazul neonorarii comenzii sau nerezolvarii pe cale amiabila la OPC. Am cumandat o singura bucata “la reducere” (nu am incercat sa insel magazinul online, ci am urmarit o reducere de Craciun), mai mult am mai achizitionat de la QuickMobile si am fost un client serios; astept rezolvarea amiabila avand in vedere situatia de fata (sunt un client intelegator.).
PS. Pe mail, am primit si eu „tichetul” cu 50 lei reducere, dar l-am refuzat. Am solicitat precizari legale. Am mai multa rabdare decat altii.
Eu nu am primit voucher ul pe email. ce pot face?
@ Adrian
Nu ești singurul sunt mai multe persoane care nu ai primit nici măcar voucherele, singura soluție le trimiți lor un e-mail la care probabil nu vor răspunde cum nici la telefon nu răspund. După care cu mail-ul trimis și cu mail-urile de confirmare a comenzii mergi și depui plângere la ANPC sau dacă nu ai timp și ți mai comod intri direct pe site la ANPC și depui plângerea online. O sa au nevoie de datele de la QuickMobile ca să te scutesc de cautat:
SC Electro Distribution SRL
Nr. reg: J24/1536/2004
CUI: RO16823860
Bulevardul Bucuresti, nr. 118, 430013
Baia Mare, Maramures
Pentru cine nu stie s-au ieri a cazut din pom, asta e o forma de marketing jegos ce se practica de multa vreme in Romania in mediul online pentru a atrage trafic pe site e exact acelas lucru pe care il face emag periodic cand din senin preturile scad brusc la 1 leu. Cine mai crede in chesti de genul asta e naiv.
E posibil sa fie si cum spui tu dar emag cu bune si rele au onorat comenzile alea la 1 leu…deci, aici e o mica mare diferenta nu-i asa?
Situatia se repeta si astazi! Teapa! Am comandat telefon Samsung Galaxy S7 dual insotit de alt produs, am fost informat de statusul comenzii si ca livrarea se va face la sfarsitul lunii, iar astazi am primi un e-mail in care mi s-a comunicat faptul ca aceasta nu poate fi onorata intrucat la momentul efectuarii comenzii stocul a fost epuizat, atat telefonul cat si celalalt produs, insa celalalt produs l-am comandat dupa aceasta comanda singur si este livrabil. Teaaaaaapaaaaa! Sunt convins ca toate produsele aflate pe stoc sunt livrate in ordinea bunului lor plac si nu in ordinea primirii comenzilor. Teapa!