Despre vivo am mai discutat aici. De la ei am tot avut modele la test, fie ele de telefoane sau de căști și le-am putut observa traiectul de la momentul intrării pe piață. Sincer, nu le prevedeam o asemenea reușită (cel puțin la nivel de imagine), ținând cont că au ales să vină la noi în plină pandemie și că au prețuri relativ mari…
Cu toate acestea, brandul de smartphone-uri aflat pe locul 5 în lume , își continuă dezvoltarea în Europa şi va fi prezent în 21 de piețe până la sfârșitul anului 2022. În acest an, vivo va începe activitatea comercială în 11 piețe europene noi. Pe lângă Albania, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Grecia, Muntenegru, Macedonia de Nord și Portugalia, compania a ajuns în ultimele șase luni și pe piețele din Slovacia și Slovenia, urmând să ajungă și pe piața din Țările de Jos în decursul acestui an.
Strategia de dezvoltare a vivo în Europa se concentrează pe stabilitate și sustenabilitate. Dezvoltarea pe piețele europene este posibilă datorită încheierii unor parteneriate locale și europene pe termen lung, precum cel cu UEFA EURO 2020 și 2024, unde vivo este Global Smartphone and Partner al campionatului EURO. Aceste parteneriate, investiții strategice și relații sustenabile continuă să producă efecte pozitive. vivo este unul dintre brand-urile cu cea mai rapidă creștere în Europa și se află în top cinci cele mai apreciate brand-uri de telefonie mobilă în mai multe piețe europene.
Anul acesta, cred că vor miza mult pe vârful de lance X80 Pro – cel la a cărui lansare trebuia să fiu și eu prezent. Modelul prezentat acolo continuă colaborarea, vivo și ZEISS în domeniul tehnologiilor mobile.
Parteneriatul strategic dintre vivo și ZEISS a fost încheiat pe termen lung și se bazează pe capacitatea celor două companii de a înțelege nevoile consumatorilor în domeniul imagisticii mobile. Ambele companii își doresc să contribuie la viitorul fotografiei cu smartphone-ul, iar departamentul de R&D – Laboratorul de Imagistică vivo ZEISS oferă inovații în domeniul imagisticii mobile, prin design optic avansat, inclusiv prin dezvoltarea și testarea riguroasă a lentilelor, procese de simulare extinse pentru a asigura performanță excelentă, algoritmi și măsurători avansate pentru design optic, toate cu scopul de a reduce distorsiunile, umbrele, artefactele de culoare și pentru a le permite utilizatorilor să surprindă cadrul perfect.
Vivo se misca neasteptat de bine pe piata, desi la noi in tara nu stiu daca stau asa bine in topuri. Oricum varfurile lor de gama par interesante, desi, de acord, pretul este mare. Vedem peste cateva luni cand vreau sa schimb telefonul care vor fi preturile 😀