Se pare ca, pe langa problemele uriase de securitate pe care Yahoo le are, mai nou sterge sau „pierde” si emailurile utilizatorilor. Cu totul! Le puteti recupera in maxim 7 zile de la pierderea lor.
In ultima vreme Yahoo a avut o gramada de probleme de securitate, soldate cu conturi sparte si parole scapate pe internet. Chiar ei recunosc asta si te roaga sa-ti securizezi contul aproape de fiecare data cand dai prin casuta de email.
Mai nou se pare ca sterg si emailuri. Nu stiu daca e din greseala, daca e bug, daca e hack sau daca e in cunostiinta de cauza, pentru a elibera servere, insa treaba asta se intampla.
Ieri mi-a zis mama mea ca a intrat pe mail sa vada ce mai e pe acolo. Supriza ei a fost ca mai are doar cateva mailuri, de anul acesta, in rest toate email-urile de ani de zile nu mai sunt acolo.
Initial am crezut ca e o eroare, dupa care am facut cateva cautari si am vazut ca nu e singura cu aceasta problema. Mai gasiti un exemplu aici sau altele daca faceti niste cautari.

Ce e si mai trist e ca Yahoo stie de treaba asta, ca au o pagina dedicata pentru recuperarea de emailuri. Partea proasta e ca se pot recupara doar daca ai sesizat in maxim 7 zile. Daca nu, adio!
Deci, inca mai aveti email la Yahoo? Ca in articolul in care va recomandam sa renuntati la el erau unii care ziceau ca noi suntem fraieri.
Am inceput sa migrez cu totul spre gmail.
Si cum le poti salva pe calculatorul personal?
Speranta sta in Verizon sa readuca acest serviciu la standardele normale. Personal nu imi place gmail sub nici o forma desi am cont din primele zile si nici nu am gasit un alt serviciu care sa fie pe placul meu
Cred că mai lucrează doar un singur programator la ei.
Si ala e in preaviz.
Lol!
Uite cum te poate induce în eroare un titlu fără diacritice. Trebuie să citești ca să-ți dai seama ce vrea să spună titlul: „va pierde” sau „vă pierde”. Pentru că „va pierde” e de-a dreptul alarmant, în schimb „vă pierde”… e apă de ploaie având în vedere cazul în discuție.
Răspunsul mi se pare pregătit în avans, dat de cineva care a citit sumar și i-a oferit ce i s-a părut mai relevant. Spun asta pentru că i-a spus punctual (strict) cum funcționează facilitatea de restaurare a mesajelor. Nu a întrebat nimic despre condițiile în care s-ar fi întâmplat ștergerea mesajelor, lucru important – că poate și-a lăsat omul PC-ul pornit și neblocat, iar cineva i le-a șters intenționat sau din greșeală.
Chiar și cu răspunsul ăla în doi peri, măcar a primit un răspuns în mai puțin de 24 de ore. Când am contactat Google (de două ori) pentru o problemă tehnică – pe canalele lor de asistență tehnică – nu mi-a răspuns nimeni. Deci să să mai zic? Ghinion. Și e vorba de două corporații diferite.
E irelevant ce părere avem despre ele și e irelevant și faptul că Yahoo a avut probleme în multiple rânduri. Utilizatori cu probleme se găsesc în toate „curțile” și oricât ne-am dori să nu o pățim, uneori se înâmplă, iar uneori se întâmplă chiar și să nu ne ajute nimeni. Google n-a ieșit în evidență ca Yahoo din motive de securitate. Dar nici nu am Google la suflet din moment ce li s-a fâlfâit și nu mi-au răspuns și nu m-au ajutat deloc cu problema raportată în două rânduri diferite.
E adevarat, am patit-o. Am pirdut toate e-mailurile pana la 1 feb. Daca inca mai aveti cont la yahoo, folositi un client local si descarcati-le (ex Mozilla Thunderbird, e gratis). Spor!