Nu ca as fi eu Mafalda, dar v-am povestit aici si aici despre problemele Google si ceea ce anticipez eu. Ei bine, noua descoperire a presei in legatura cu grupurile care foloseau YouTube pentru a raspandi video-uri cu tenta de pedofilie, nu face decat sa adanceasca o situatie deloc roza. In caz ca nu stiati, una dintre cele mai importante surse de venituri ale Big G sunt reclamele. Daca adaugam la informatia aceasta si faptul ca este o companie listata la bursa, putem repede vedea ca orice problema de imagine va aduce cu sine scaderi de venituri din ambele surse – din piata de advertising si de la investitori.
Patru mari giganti – Nestle, Epic, Disney si McDonald’s (ultimele doua neconfirmate oficial, insa) – au suspendat orice forma de reclama pe platforma de video-sharing. Toate acestea sunt firme care isi bazeaza mare parte din venituri pe generatia tanara (apropo, Fortnite este unul din titlurile de succes ale Epic, care este in mare parte jucat de tineri si adolescenti), iar miscarea mi se pare logica.
Momentan nu a devenit decat o problema de imagine, insa astfel de scapari de securitate pot afecta rezultatele financiare ale companiei din Montain View pe termen mediu si lung. Partea buna este ca inca mai este timp pana la publicarea rezultatelor fiscale pe trimestrul in curs, iar Google pare sa nu resimta inca lovitura.
Daca voi ati fi cei care ati detine o firma care isi face reclama prin intermediul YouTube, ati proceda la fel ca si cele de mai sus?
Nu are legătură cu subiectul, dar are legătură cu Youtube, de ieri este disponibilă în România aplicația Youtube Kids, pentru cei care au nevoie de un conținut filtrat.
Voi incerca sa sa scriu ceva dupa ce testează pruncii
Sunt multe chestii de care nimeni nu stie..sunt controlate din spate.