Stiu ca avem cititori nemultumiti de serviciile Allview, insa stim foarte bine ca nimeni nu este perfect. Mereu este loc de mai bine, iar Allview se dezvolta usor-usor. Pentru modelul P8 Energy Pro, brasovenii ofera extra garantie si servicii mai complexe.
Astfel, respectivul model primeste 3 ani garantie in loc de 2, iar in primii 2 ani, daca tu cauzezi o stricaciune telefonului, acestia ti-l vor remedia, indiferent despre ce este vorba. Dar doar o singura data. Ar trebui sa fii foarte ghinionist sa iti strici telefonul de doua ori.
In plus, daca iti trimiti telefonul P8 Energy Pro in service, ai prioritate gratie programului Service Expres Allview, special pentru acest model. Sunt convins ca aceste servicii sunt doar un pas mic in evolutia lor in ceea ce inseamna support.
Si sa nu uit. Primesti si o casca Visual VR gratis daca achizitionezi acest model.
nimic despre soft update , bug fix, security patch ?
Asta e! Nimic mai mult. Folosesti un hirb timp de 3 ani.
Eu am cumparat un telefon de la ei, dupa 5 luni a inceput sa se opreasca haotic, cand il apuca. A fost de 3 ori in service la ei timp deo luna si jumatate iar a treia oare imi anuleaza garantia. Prima si a doua oara nu. A treia oara, Pe motiv ca prezinta niste zgarieturi. Nu stiam ca trebuie tinut in biblioteca nu cumva sa se zgarie. Rusine celor de la Allview !
Ar fi bine daca ar oferi piese de schimb gen acumulatori, carcase, ecrane. Am avut un Allview care din pacate s-a spart sticla care acoperea ecranul, am fost la vreo 3 service-uri si mi s-a spus ca nu exista piese pentru cele chinezesti, adica sunt facute la duzina iar daca se strica trebuie sa-ti cumperi unul nou. Dupa ceva timp s-a dus si acumulatorul, cam 1 an si jumatate ma tinut , m-am dus din nou la service si mi s-a spus aceeasi chestie, nu exista acumulatori. Din pacate am renuntat la telefoanele chinezesti definitiv in favoarea producatorilor de renume cunoscuti. Detin un samsung galaxy s4 si sunt foarte multumit de el si se gasesc si piese pentru el. Telefoanele „romanesti” sunt bune ca performanta dar ca service lasa de dorit.
Asa am patit si eu cu acumulatorul unui Allview V1 Viper i4G, dupa vreo 8-9 luni a inceput sa se umfle si sa tina din ce in ce mai putin, acum, dupa un an de cand il am, bateria mai tine 10 ore maxim, doar daca nu il folosesc, daca e sa-l folosesc mi se inchide instant dupa cateva zeci de minute. Bateria e atat de umflata incat pune presiune pe ecran si este un punct pe display in care pare ca as apasa pe acesta. Pe site la ei, nu mai sunt pe stoc acumulatori, si am vazut ca mai sunt unele persoane care vand baterii la mana a2a aproape dublu fata de pretul de pe site.
dl. george, sa fim seriosi am un Asus Selkfie, care culmea-i tot chinezarie, ca de fapt toate electronicele de prin casele oamenilor…am dat unui nepoit de-al meu in provincie un Allview Viper, mereu il intreb ca sa sa-i urmaresc evolutia in timp, nimic, nicio problema de raportat, si sta pe net ore-ntregi…chestiunea tine si de o exploatare corecta, ca un om noirmal, nu din aia care-l arunca toata ziua porin casa si dupoa aceea plang ca e tel devina. totusi cei de la bv, au si ei 10 ani de experienta…
astea de la allview vrea sa faca lucrui mari dar sunt departe de cei precum samsung lg soni etc..toti se pling de tel.allview ieftine si de proasta calitate eu as lua de la allview dar nu am incredere in iei probabil tel,care sunt peste preti de 1500 lei dar la pretu asta este tel.de top si bune..
Preturile astora sunt hilare