Ieri am publicat în regim aproape live rezultatele vânzărilor și alte statistici furnizate de eMAG cu ocazia Black Friday 2024, așa că unele date vi se vor părea familiare. Doar că acum le avem pentru toată ziua respectivă.
A 14-a ediție de Black Friday organizată de eMAG a stabilit noi recorduri, atrăgând peste 647.000 de clienți care au comandat 3,2 milioane de produse, în valoare totală de 896 milioane de lei, o creștere de 22% față de anul trecut. Ediția din acest an a depășit estimările inițiale, iar cei 13.200 de selleri din Marketplace au raportat vânzări cu 30% mai mari față de Black Friday-ul anterior.
Un nou record a fost stabilit și pentru abonamentele Genius, care oferă livrare gratuită și oferte exclusive. Peste un milion de clienți români au acum abonament activ Genius, iar 38% dintre comenzile de Black Friday au fost făcute de aceștia, cu o medie de 6,3 produse per coș.
Evenimentul a confirmat preferința clienților pentru plata cu cardul, cu 73,35% din tranzacții realizate online, iar 24% dintre achiziții au fost făcute prin MyWallet și alte soluții de plată flexibile. Majoritatea comenzilor, aproximativ 81%, au fost livrate la locker, semn al popularității acestei opțiuni.
În plus, pe lângă produsele obișnuite, clienții au comandat și achiziții speciale: 2.500 de nopți de cazare, 4.000 vouchere pentru bilete de avion, 19 automobile și 53 de tone de carne de porc, demonstrând diversitatea ofertelor din acest an.
Top categorii de produse comandate:
- Produse cosmetice, suplimente și îngrijire personală: 615.000
- Băuturi, băcănie, hrană pentru animale și curățenie: 706.000
- Jucării și articole pentru copii: 399.000
- Laptopuri, IT, birotică și papetărie: 144.000
- TV, audio-video, gaming și cărți: 98.000
- Electrocasnice mici: 162.000
- Fashion și sport: 113.000
- Mobilă și casă: 210.000
Clienții care au plasat cele mai mari comenzi ca valoare sunt din București, urmați de cei din Constanța, Dolj, Bihor și Giurgiu. Timișul e pe șapte doar, deși am comandat de 8.000 lei până la urmă. 🙂 Dar, despre asta, mai târziu!
Piuirll li a zis
Mi-e o greata de nedescris de atata black friday fake. Nu exista prea multe reduceri adevarate, emag are preturi imense in general si acum de BF foarte putine produse reduse. Restul cu preturi crescute, ca legea zice sa nu le maresti pretul artificial in ultimele 30 zile pana la BF. Fix de BF daca cresti, e ok ca sunt fraieri destui. Nashpa. Chiar evit sa mai cumpar ceva de BFF
Jedi1 a zis
Am facut retur la monitorul meu QHD 165Hz si am comandat acelasi monitor cu 400 mai putin, telefon A35 doar cu 50 lei mai ieftin, monitor FullHD 100Hz 300 lei
detergenti pilota parfum votca
pentru amici
chestii mobilier etc
Remus a zis
Si cica romanul nu are bani si e sarac……. Si de la anul cand o sa se dubleze facturile la gaz/curent o sa se planga toti ca ciolacu e de vina……
EuEu a zis
Din pacate, multi gandesc ca tine, iar rezultatul se vede la vot. Un popor de maneliști nu poate vota altceva decat psdnl, haur si sosoca.
Radu a zis
Nu stiu de ce afirmatia cu romanul sarac inca este vehiculata. Romanul a incetat sa mai fie sarac incepand din 2007. Atunci am vazut eu cum nivelul de trai a inceput sa creasca extrem de repede.
De fapt atunci am inceput sa avem si mentalitatea orientata spre consum mult mai prezenta.
Gabi Ene a zis
Se inmultesc fraierii… BF a ajuns o fala ca maneaua.De maine cred ca nu mai cumpara nimic, nu mai sunt „reduceri”.Am vazut si sunt mirat si acum cata carne de porc au cumparat de BF.
Piuir a zis
Si ca in fiecare an, 0 retururi. Numai parti pozitive de la emag tot timpul… ca e plin de chinezarii de pe temu si alte pocnitori nu mai zice nimeni. Ca nu ai suport adevarat nu conteaza, ca datele noastre protejate prin GDPR se plimba nestingherite prin China iar nu e nici o problema. Asa e peste tot: cand e prea mare compania, problemele marunte ale clientului nu conteaza.