Dupa cum stiti, in luna noiembrie a anului trecut 2015 EA Games a lansat jocul de masini Need for Speed, pe consolele Xbos One si Playstation 4. Acesta vrea sa reporneasca si sa revitalizeze seria, fiind defapt cel de-al XXII-lea titlu din acest univers. Si este realizat de studiourile Ghost Games.
Dar versiunea de PC, care ne intereseaza cel mai mult, a mai intarziat. Aceasta este programata pentru data de 15 martie 2016. Iar acum au fost dezvaluite cerintele de sistem. Pentru o experienta minima (1280*720 pixeli cu 30 fps si detalii pe low) ar fi necesar un procesor Intel Core i3 4130 sau echivalent, 6 GB de RAM, 30 GB liberi pe HDD, si o placa video GeForce GTX 750 sau Radeon HD 7850 cu 2 GB memorie.
Dar recomandat (1920*1080 pixeli cu 60 fps si detalii pe high) este un CPU Intel Core i5 4690, 8 GB de RAM, tot 30 GB pe HDD, si placa video GeForce GTX 970 sau Radeon R9 290 cu 4 GB memorie. Ramane de vazut daca pe PC Need for Speed va lua note mai bune, sau se va multumi abia sa treaca clasa ca pe console (unde s-a multumit cu 6.5).
Silviu a zis
Controlul mașinilor pe console e….sa zicem ca mai rău de atât nu se poate.
Silver a zis
Wow ce cerinte au inceput astia sa puna, e portat cu picioru si cer 290 sau 970 pentru high;
Presupun ca „HIGH” nu este cel mai mare, exista si „ULTRA” … ?
Tipic EA games, portat cu picioru pentru ca ‘exista’ hardware….
alin a zis
sa fim seriosi, eu pariez ca voi juca bine cu 840M.
AndyM a zis
Tie ti se pare GTX970 exagerat pentru a juca pe High la fullhd cu 60FPS? Tin sa te contrazic. (PS. Lucrez in domeniul jocurilor video 3D, crede-ma, stiu ce vorbesc)
Silver a zis
Daca lucrezi in domeniu atunci trebuie sa stii ce componente sunt pe console vs un 290 sau 970 ….
Stii…. lucrezi in domeniu.
EA il porteaza cu piciorul, tipic, asta-i problema.
AndyM a zis
In primul rand, pe console nu prea sunt jocuri cale sa le joci la 1080p, 60fps.
Chiar acum am cautat, iar NFS Rivals (joc din 2013) este limitat la 1080p, 30FPS pe ambele console.
Jocul NFS din anul 2015 este pe XboxOne limitat la 900p cu 30FPS, iar PlayStation 4 il duce in continuare la 1080p, 30FPS.
Daca acele doua jocuri care sunt mai vechi nu au fost in stare sa le faca 1080p la 60FPS, te asigur ca nici jocul ce va urma nu va fi.
Poate pe xbox one va fi chiar la 720p, nu stiu asta, dar tot ce-i posibil, ala are hardware video mai slab cu vreo 25% in comparatie cu PS4.
AndyM a zis
* „pe care” sa le joci, pardon.
AndyM a zis
Vad ca placa video de pe xbox one este capabila sa genereze 1300GFlops, si la PS4 genereaza 1850GFlops.
Sa consideram ca pe PS4 jocul va rula 1080p la 30FPS, da?
Un GTX 970 vad ca are o putere de procesare de 3500GFlops. 🙂 Cam dublu, nu? La fel cum 60FPS e dublul lui 30FPS.
AndyM a zis
Sper ca nu ma injura Alexandru D. pentru al patrulea mesaj consecutiv. (Poate daca are timp sa le uneasca intr-un singur mesaj).
Plus, sa nu mai vorbim de faptul ca xbox one si ps4 sunt pe arhitectura x64 la fel ca pc-urile din ziua de astazi. Ceea ce face portarea mult-mult mai simpla decat era inainte cand se portau jocuri de pe Xbox360 respectiv PS3.
Astfel e mai „greu” sa portezi cu picioarele un joc, decat era facut in trecut. (vezi cauzul GTA4)
Asu a zis
Gta4 e parfum fata de ArkamKnight…