În primele trei luni din acest an, producătorul român a vândut în Europa peste 171.000 de unități, adică cu o treime mai multe decât aceeași perioadă din 2022.
Pe piața locală, în primele trei luni din același an, Dacia conduce cu 13.563 de mașini înmatriculate, cât următoarele sașe branduri la un loc (Renault, Hyundai, Toyota, Skoda si VW).
În acest moment, cota de piață a producătorului de la Mioveni în Europa a ajuns la 4,6%, în creștere cu 0,8% față de anul trecut. În Franța, vânzările Dacia s-au majorat cu 32% până la aproape 39 de mii de unități. Marca românească este a treia în clasamentul național al vehiculelor de persoane. În Italia și Germania, livrările au crescut cu circa 30% comparativ cu primele trei luni din 2022, iar în Spania cu 140%!!!
Datele privind proporția electricelor în totalul vînzărilor va arăta de unde provine această creștere în UE. Pariez că e vorba de Spring astfel că am avea un calcul al banilor intrați în China via Renault.
Măi băiatule, în Europa, dupa ultimele statistici raportate, campioana la vânzări de mașini noi din gama Dacia este Sandero, nu Spring. Dacă pariezi vei pierde banii garantat.
Dacia vinde în toată Europa mașini cu preponderență din gama celor convenționale, înmatriculările de Spring sunt total nesemnificative momentan raportat la total.