Este si normal sa se intample asta, mai ales ca Puma se vinde foarte bine in locul Fiestei. Oamenii prefera SUV-urile clasa mica, aceste crossovere de oras. Practic o masina mica cu garda la sol mare, dar care in realitate nu are nici o legatura cu SUV-urile.
Fiesta nu se mai vinde bine de cand a aparut Puma. Este noua vedeta a lui Ford si nici macar Focus nu pare sa o duca prea bine. Cred ca Focus a si iesit deja din productie. Poate gresesc.
Un motiv mai realist pentru care renunta la Fieste este pregatirea uzinei de la Koln pentru primul automobil electric de la Ford destinat pietei din Europa. Mustang este altceva. Probabil se pregateste o masina accesibila electrica.
Desi personal imi este greu sa cred asta si as merge pe varianta ca vanzarile de Fiesta sunt tot mai slabe. Vanzarile au scazut cu 45% in primele 8 luni din acest an, doar 39.000 unitati vandute si doar 2800 inmatriculate in Europa in luna august.
Ford se pregateste sa lanseze un model electric bazat pe platforma lui VW, MEB, adica vom vedea un model similar lui ID.3 anul viitor.
Sursa: profit.ro
Hai sa omoram toate masinile interesante si sa facem hidosenii de crossovere.
Si mie mi-a placut mereu Fiesta, dar interesant e ceea ce se cumpara, nu ceea ce ne place noua.
Nici Focus si nici Mondeo nu se mai fabrica de la anul, datorita dezinteresului (zice FORD) pentru modele respective. Ford Puma respectiv Forg Kuga sau Edge au preluat cumparatorii celor 2 variante
adica singure
adica singurele 2 modele care arata a masina cu personalitate de la FORD se opresc ? Si cele desentate de un copil de 6 ani raman ?!?!?
Se pare că suntem în minoritate aici, cei cărora le plac Fiesta și Focus. Interesant, n-aș crede că oamenii își cumpără Puma in loc de Fiesta, probabil s-au reorientat spre alte modele mici.
Ba din pacate toata lumea se duce spre Puma, in special familiile tinere ptr ca ,,baby Macan”, din cauza asta…Personal conduc noul Focus 2023 Facelift si nu l-as da pe o Puma. Kuga e mai maricica dar are minusuri(pret prea mare ptr ce ofera, stopuri ,,full LED” dar cu semnalizare pe bec…), practic trebuie sa ne orientam spre alte brand-uri din pacate, electrificarea asta fortata chiar strica brand-urile bune
Stiam ca Focus iese din productie in 2025. Sper sa mentina anul asta pentru ca planuiesc ca in 2024 sa iau unul :))).
Evident, o prostie trendul ăsta din toate punctele de vedere. Se bat producătorii cu pumnul în piept că sunt „verzi”, dar promovează mizerii care consumă mai mult, poluează mai mult etc.
puma era o super masinuta, acum e o hidosenie..