Recent ne-a venit randul sa patim treaba asta, dupa 12 ani de testat produse a ajuns si la noi prin curier un telefon cu ecranul zgariat/crapat. Cum ma asteptam, Fan Courier nu isi asuma nimic.
Telefonul este un Asus Zenfone Max Pro M2, care a plecat de la Gabriel intact si a ajuns la Cristian cu cutia usor lovita si o crapatura/zgarietura pe ecran – nu ne-am dat seama exact ce este. In momentul cand a plecat de la Gabi coletul s-a verificat impreuna cu reprezentantul Fan, din pacate Cristi nu s-a gandit sa faca asta si la primire – cum nimeni nu face niciodata, nici eu.
Expeditia nu avea asigurare dar, probabil dat fiind faptul ca nu s-a verificat coletul la livrare, tot acelasi rezultat ar fi fost si daca avea: Fan Courier nu isi asuma pagubele. Si stiu ca nu putem face nimic, este in clauzele lor contractuale, insa putem sa va spunem si voua sa impachetati cu responsabilitate si sa verificati intotdeauna inainte de a lua coletul. Daca sesizati nereguli, atunci e momentul sa luati masuri. Cand ajungeti acasa e prea tarziu.
Voi ati patit sa primiti colete lovite si produse stricate prin curier? Eu am mai primit acum cativa ani un colet cu o talpa de bocanc pe el.
cu bocanc pe ambalaj am patit cand am comandat carcasa pentru pc de la pc garage, livrata de fan curier. probabil ca fiind pe jos au calcat pe ea ca era destul de mare, dar din fericire carcasa a fost ok inauntru
Ar trebui să renunțăm la această firmă sunt destule alte firme de curierat cu mult mai mare respect față de clienți lor.
Numeste una.
Eu am renuntat la fan. Cand comand ceva si vine cu fan, refuz ridicarea. Nu mai exista sanse ca eu sa colaborez cu asa indivizi. Probabil ca in alte zone e mai bine, dar in Arad recomand sa nu mai lucrezi cu ei. GLS, Urgent Cargus, Posta romana, oricine, dar nu fan.
De exemplu eu nu am avut probleme cu Urgent Cargus.
Urgent Cargus este de departe cea mai nesimtita firma de curierat. Ai avut noroc pana acum.
Tot un telefon asus trimis la service pentru probleme legate de soft, ajuns la destinatie cu ecran spart si binenteles garantia anulata. Se intampla asta la 2 luni de la achizitionarea telefonului. La expediere a fost impachetat de fata cu reprezentantul firmei de curierat dupa ce i s-a asigurat ca este telefonul este intreg si nu are defecte fizice.
Mai oameni buni, pai baietii astia ce sa faca in puzele lor, decat sa joace un pic de fotbal cu coletele voastre? In ultimul timp am avut mai mult de-a face cu urgent cargus si desi in trecut am dat numai peste nesimtiti, se pre ca si-au mai curatat padurea de uscaciuni. Cu GLS chiar nu tin minte sa fi avut vreo problema dar din ce vad nu prea sunt utilizati.
De fapt nu au pauze sa joace fotbal cu coletele, fiind supraaglomerati. Oamenii sunt prost platiti, li se rupe de coletele noastre, își dau demisia, vin alții cărora le trebuie timp sa fie instruiti. Nu e o justificare pentru atitiatitu mizerabila,.doar că de aici pleacă multe probleme.
Fan Courier : tv 65 inch in val. de 12000 lei venit cu ecran spart in mai multe locuri, am avut inspiratia sa verific direct in masina curierului, inainte sa platesc, pe cutie se vedea o gaura mica 🙂 ..colet refuzat instant. Curierul a spus ca oricum „el nu e curios”… peste 3 zile magazinul a trimis alt tv, care din fericire a fost OK. Daca nu verificam…eram cu paguba la mine!
Discuția asta este clară:
1.Oricare curierat cere anumite condiții la împachetare.
2.Livrarea nu ține de firmă ci, de persoana care livrează.
Telefonul a fost impachetat corespunzator. Curierul care l-a luat de la mine l-a verificat sa nu fie spart si mi-a zis ca este impachetat bine.
Mda si eu am patit la fel cu un POS cu touchscreen-ul spart.
Paguba de vreo 1000 de lei.
Plus maruntisuri de tonere sparte, cate unu la 2-3 luni.
Eu verific intotdeauna ambalajul daca e lovit sau deformat si solicit verificarea inainte de receptie.
Problema e ca uneori unii refuza pentru ca nu are optiunea de verificare la deschidere (sa mai incaseze niste bani in plus degeaba) si ofera doar posibilitatea sa il receptionez ori sa il trimit inapoi.
Si bineinteles ca il refuz.
Am renuntat sa mai trec valoarea pachetului (plata 1% din valoare, bani dati de pomana) ca il trec degeaba, nu ai nici o sansa sa te despagubeasca decat cine stie prin ce miracol.
Agentii intotdeauna se grabesc, iti arunca coletul jos si iti baga foaia sa semnezi de primire (sau aparatul). Din momentul in care ai semnat, nu mai poti avea nici o pretentie.
Iar daca nu ai trecut valoarea, coletul poate sa dispara sau sa fie facut praf ca nu mai primesti nimic.
Imi amintesc de o intamplare mai veche cu o livrare de la PC Garage prin Sameday.
Facusem o comanda destul de mare pentru firma de peste 10.000 lei (laptopuri si telefoane)
Pachetul a venit stalcit si rupt. Din pacate fusese receptionat de secretara pe semnatura.
Am incercat sa discut atat cu PC Garage cat si cu Sameday sa vina cineva, sa desfaca pachetul si sa verifice daca este ceva deteriorat.
Binenteles ca toti s-au spalat pe maini si aproape ca mi-au ras in nas.
Apoi mi-a venit IDEEA.
Am sunat la Sameday si am reclamat ca nu am primit coletul.
Mi s-a spus ca a fost livrat, dar am insistat ca nu l-am primit si am cerut copie dupa confirmarea de primire.
Am primit copia cu un nume (secretara) si semnatura (fara stampila) care binenteles ca nu era a mea.
Le-am trimis mail inapoi ca totusi nu am primit coletul si ca numele si semnatura nu este a mea.
Le-am spus ca nu stiu cine este acea persoana si ca o sa le fac plangere la PC Garage ca nu au livrat coletul.
Conform datelor de pe AWB coletul trebuia receptionat de mine.
In maxim un sfert de ora am fost sunat de cineva de la suport ca sa imi spuna ca trimite agentul sa ridice coletul.
Le-am ras si eu in nas ca poate sa trimita pe cine vrea dar nu poate sa ridice ceva ce nu au livrat si le-am insinuat ca poate agentul a livrat coletul la un vizitator.
In maxim o ora agentul era la datorie sa ridice coletul.
Morala: nu semnati voi, puneti pe altcineva sa semneze. In felul acesta, legal ei nu au livrat coletul si puteti recupera valoarea de la furnizor in cazul in care aveti vreo problema.
Atasat aveti niste poze cu coletul buclucas
https://www.dropbox.com/l/scl/AACqvVgF6XmtUHMVZroG4mcPh5KtVbe789w
https://www.dropbox.com/l/scl/AABnNHFaTI2WNgTU97m_1ihoi2R-Ham9ENk
https://www.dropbox.com/l/scl/AAD4QuLyZwmf9yRR7lGYCkz2o8-YOq75MPA
https://www.dropbox.com/l/scl/AABa9LScKrGkpzUPp4hoTs87F7l3y81gGO0
Atasat aveti fisierele cu acces direct
https://www.dropbox.com/s/blijwje8xdzsisv/2018-01-18%2014.45.31.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/fqg6jrp5kq8a6mw/2018-01-18%2013.17.18.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/4ihu6lmyczbghti/2018-01-18%2014.44.36.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/05ri4112s0gfvot/2018-01-18%2014.45.15.jpg?dl=0
De la 2-3-10 cazuri la a generaliza este cale lungă.Nu țin partea lor fiindcă și eu am avut probleme cu Fan, dar și cu Nemo, Cargus, Dragon.
Asa se intampla cand angajeaza orice pustan cu permis. De asta nu-si asuma nimic. Invatare de minte. Eu am luat o saltea si avea o taieturala ambalaj pana la saltea. Bine ca nu a fost taiata salteaua ca o luam teapa. :)))
Come on băieți, în România e lux cu livrarea. Vine de pe o zi pe alta, în cel mai rău caz durează 2 zile.
Aici în „Vest” în cel mai bun caz vin produsele comandate în 4 – 5 zile. De pe o zi pe alta poate dacă plătești extra de genul Amazon Prime.
Și încă ăștia au autostrăzi.
In toate cazurile depinde de soferul local al firmei de curierat imaginea pe care ne-o facem despre firma. Unii sunt ok, altii mai gretosi. Dar, pe ansamblu, Fan are senzatia ca sunt buricul pamantului uitand de multele firme concurente. Este singura firma care nu livreaza gratuit, in zona mea, produse cumparate online la care se specifica transport gratuit.
La satu Mare nu am avut probleme de genul acesta nici cu Fan nici cu Cargus. Nici cu produsele pe care le-am primit și nici în cazul celor pe care le-am trimis. Altă problemă decât lipsa de promptitudine nu am întâmpinat.
Intamplare proprie si hazlie:
comand ceva , dar se livreaza foarte repede si sunt sunat de curier sambata – evident ca nu eram la serviciu atunci, nu anticipasem ca va fi livrat repede [ adresa de livrare la servici – 3 Km fata de casa ] – raspund motivez lipsa de la adresa si spun sa vina pana la mine , eu plecand pe directia lor , urmand sa ne intalnim la 2 km [ ne importanta distanta totusi ] – vorbesc frumos, discut frumos , ne intelegem ca oamenii foarte bine , plec sa intalnesc curierul – sun de pe drum cu 3 minute apoi …..ta ta ta 🙂 🙂 🙂
raspunde curierul si imi spune ” ce bai frate , nu esti la adresa nu il livrez asta este ” – agresiv si nu mai era acelasi tip amabil cu care am avut discutia de ceva minute
– cum se poate ? a fost amabil , ne-am inteles foarte oneros si ca niste oameni normali , discutie amiabila cum nu veti intalnii la alti curieri FanCurier …. am aflat mai tarziu 🙂
––
am aflat mai tarziu ca …
erau doi frati gemeni in cursa – am discutat cu mr. Dr. Jekyll primadata si apoi cu Mr. Hyde LOL!
PS: am primit totusi pachetul …. tare nu 🙂
Cu cva timp in urma si nu stiu cati a mai auzit cand ajungea coletul se mai percepea o taxa de catre curierat. O taxa care nici curierul nu stia daca era intrebat… Vrajeala ca este o taxa de drum care nu se dadea nici chitanta… Asta se intampla la fan curier constanta… Pana am alertata opc ul desi fapta avea caracter penal ca era vb de o inselaciune… Totul venea din dispecerul fqn curier… Pt ca atunci cand mi au cerut acei 7 ron am sunat la dispecer si conv inregistrata .. Deci colete sparte sau inselaciuni este in natura celor de la fan curier… Nu are nici o treaba cu angajatii.. Pt ca totul pleaca de sus… Renuntati asa cum multi au renuntat la jeg fan curier
Am fost si eu la 2 dintre firmele de curierat supervisor „paznic” volumul de pachete este imens pachetele sunt aruncate pe distanta de 10 m pt triere adio hard monitor placa video telefon si da se sta pe munti de pachete. Teveuri frigidere mergeti pana la reprezentanta sa le cumparati parerea me.
Bună ziua. Va povestesc experienta mea cu Emag și Depanero. Am cumpărat un laptop. A fost trimis într-o cutie într-o benzinărie mol. Nu asta a fost problema dar am înțeles ca îl voi ridica din mol magazin nu mol benzinărie pt ca nu era specificat pe sait. Nu mi-a arătat nimeni laptopul, a fost sigilat. Toate bune și frumoase pana am ajuns acasă și a trebuit sa instalam Windows-ul. Nu am găsit pe cineva sa îl instaleze și am apelat la servisul Emag Depanero. Am ambalat laptopul nou și l-am trimis prin urgent Cargus cu stick-ul de Windows cumpărat tot de la ei pt instalat. Am tot sunat sa vad ce se întâmplă cu laptopul. Niciun răspuns. După ce am sunat și la Emag și am spus problema au intervenit la Depanero. Primesc mail cu fisa de întrare în service in care scria ca nu a fost utilizat în condiții corespunzătoare și are o zgârieturi mare. Este funcțional și va urma restituirea. Nu știu de unde zgârieturi pt ca a fost nou și neutizat, cred ca este o constatare făcută ca să pierd garanția. Urat, foarte urat! Acum nu știu cum voi primi laptopul dar grija mare ce cumpărați, cum cumpărați și unde trimiteți în service (nu curier rapid) mai ales dacă mai trebuie instalat ceva pe el sa nu pățiți ca mine!