Iată că Hidroelectrica s-a ținut de cuvânt: începând de azi, are aplicație mobilă!
Chiar dacă asta nu ar trebui să fie o știre în 2023, la destul timp după ce a intrat pe piața furnizării de energie electrică, iată că merită menționat aspectul…
Aplicația solicită înregistrarea pentru crearea unui cont, în baza codului numeric personal și al locului de consum (POD). Sistemul identifică utilizatorul în baza datelor din contractul de furnizare după care îl informează pe utilizator că s-a creat contul său în aplicație și ulterior trimite un link de activare a contului pe adresa de email. Din păcate, ca orice lucru românesc, nu cred că se așteptau la atâtea cereri de înrolare, deci mailurile de confirmare mai întârzie. De aceea, personal, am de gând să o testez de mâine. 🙂
iHidro permite urmărirea graficului de consum lunar, transmiterea indexului, vizualizarea facturii, dar şi a istoricului facturării şi plăţilor. În aceeaşi aplicaţie se pot realiza și anumite proceduri, precum Schimbare furnizor, Schimbare titular de contract, Contracte vânzare cumpărare pentru prosumatori şi Contractare furnizare loc nou de consum. Momentan nu se pot plăti facturile de acolo!
iHidro este disponibilă atât în Google Play, cât și în Apple App Store, dar nu și în magazinul de aplicații al Huawei.
Sursa: economica.net
Proasta rău aplicația. Pe lângă faptul ca merge greu, asta nu e nimic. Mi-am făcut cont și îmi apare titular numele unei doamne din Cluj. Cont făcut pe cnp-ul meu și locul meu de consum. E grav pentru ca ai facturile omului, CNP, adresele. Cine știe cine le are pe ale mele. Ferească Dumnezeu.
Deja au oprit-o. O poți instala dar dă eroare la pornire.
Doar ce am instalat-o, abia se misca, imi apare restanta ultima factura platita pe 30 septembrie, cea din 29 septembrie e OK. Pe site ihidro.ro(site nesecurizat) m-am logat cu aceleasi date acolo imi multumea ca sunt la zi, fara restante. Mai dureaza pana va fi functionala 100%.
Gata! Am instalat și mi-am făcut cont, cu un mic sughit.
Eu am 2 POD-uri și inițial am încercat să activez contul folosind POD-ul pentru locul de consum unde locuiesc și unde am și calitate de prosumator, dar nu a mers.
După ce am încercat cu celalalt POD a funcționat și mi-a preluat automat și celalalt POD-ul.
Poate ajută pe cineva.
Si eu am doua POD-uri, dar nu le pot inregistra pe amandoua in acelasi cont, care este ordinea implementarii acestora!?
cred ca doar ei te pot ajuta.
@ Dan
Pentru acelasi CNP sint introduse automat de sistem toate locurile de consum asociate cu acel CNP, diferentiate intre ele prin cont contract si selectabile dintr-o lista derulanta din partea dreapta sus. Exista posibilitatea setarii ca default a unuia dintre conturile contract.
Error… din prima. Varza, ca la stat, pe milioane din banii babuinilor 🙂
Mda, nu functioneza … da eroare la start … „Ne cerem scuze …. indisponibil … incarcati mai tarziu”
„Iată că Hidroelectrica s-a ținut de cuvânt: începând de azi, are aplicație mobilă!”
Are o laie !!! A functionat vreo 2 ore, a aratat doar ca a incurcat toate borcanele posibile: nume utilizator, date personale, istoricul facturi si index, sold etc. (n-am apucat sa vad mare lucru in cele citeva minute in care intimplator, pe la orta 13:30 am prins aplicatia WEB functionala, pina s-a blocat totul).
Cunoastem reteta romaneasca: inauguram ceva cu surle si trimbite la televizor, dupa care inchidem si mai lucram ani de zile. De exemplu POSF-ANRE, care nu e functionala pentru schimbare furnizor nici dupa un an.
Normal si corect era ca in actualul portal client hidroelectrica sa afiseze in sectiunea *Facturi* si lista de facturi emise in 2023 si istoricul de plati efectuate si in sectiunea *Autocitire* istoricul de index , precum si alte fleacuri sesizate ca noutati in noua aplicatie.
Plata online cu cardul direct pe site este un proiect pentru viitorul indepartat.
Noua aplicatie nu aduce nimic substantial ca noutate, doar o alta interfata si o versiune pentru mobil.
O recunoastere minimala:
” Compania de stat Hidroelectrica a suspendat aplicația de mobil, după doar o zi de la lansare. Clienții au fost informați că, pe fondul primirii unui număr foarte mare de solicitări de activare a conturilor iHidro, a fost identificată o eroare. Ca urmare, s-a decis suspendarea temporară a aplicației până la remedierea erorii. ”
Citește mai mult la: https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/energie/foto-hidroelectrica-a-suspendat-aplicatia-de-mobil-dupa-doar-o-zi-21334530?fbclid=IwAR0jkP1FPBkOV3jQH310VJoWm6mwqrAzKCAnJozt_8AeDQfGY8tlWnCP6TY
3.10.2023 . Instalat aplicatie . Pornit . In primul ecran apare o fereastra de eroare pe care scrie ” Mesaj
Some error ocurred
Bine (asta e butonul de OK se pare)”
Working as intended. Aplicatia o fi fost facuta in colaborare cu Bethesda pt ca doar aia sunt in stare sa lanseze ceva plin de bug-uri majore dupa asteptare de ani de zile.
ca si clarificare … aplicatia crapa la lansare, nu o pot folosi.