Suntem în Anul Domnului 2023, dar știrile despre o viitoare aplicație de mobil a Hidroelectrica sunt încadrate tot la zvonuri. 🙂
Ultima dată când am scris noi despre ea a fost acum jumătate de an, iar de atunci nu s-a mai auzit nimic oficial. Ei bine, recent am primit un update de la cel mai mare producător de energie din România: la început de octombrie ar trebui să vedem aplicația pentru Android și iOS. Nu se spune nimic de utilizatorii sistemului de operare de la Huawei, dar sigur se găsește un work-arround… Din informațiile primite, aplicația va permite transmiterea indexului, dar și un procesator de plăți.
Ei bine, pentru că discutăm despre compania care anunța pe site că lucrează la sistemul de informatic chiar și după termenul anunțat inițial (detalii aici), nu sunt sigur că aplicația nu va ajunge mai devreme de mijlocul sau finalul lunii. 🙂 Vedem dacă mă fac ei să îmi înghit vorbele…
Pe de altă parte, în ultima vreme am ajuns relativ la zi cu facturile mele, așa că mă întreb ce fac toți cei care se plângeau de aceste întârzieri. 😛
In alta parte am citit ca plățile nu ori sa fie implementate inițial in app, o sa mai dureze putin, sper ca nu tot atât cat am așteptat aplicația! :))
In 2023 nu va fi nici o aplicatie, cu sau fara plati incluse, pentru ca
** Avand in vedere sesizarea dvs. inregistrata cu nr. 90876.21.9.1.ic10 va comunicam ca la migrarea bazelor de date in soft-uri informatice s-a produs o eroare de migrare la care se lucreaza in vederea facturarii.
Va multumim pentru intelegere.
Serviciul furnizare **
Poate voi sunteți cu facturile la zi ultima mea factură a fost pe aprilie…
eu o astept pe cea pe Iulie.
Au fost emise si facturile pentru luna august 2023, pentru majoritatea clientilor casnici.
Eu m-am amuzat la gluma asta 🙂
Da, dar nu toata lumea se amuza
** Avand in vedere sesizarea dvs. inregistrata cu nr. 90876.21.9.1.ic10 va comunicam ca la migrarea bazelor de date in soft-uri informatice s-a produs o eroare de migrare la care se lucreaza in vederea facturarii.
Va multumim pentru intelegere.
Serviciul furnizare **
Chiar sunteți incredibili cu această știre, eu nu am mai primit nicio factură din luna iunie 2022 !
” Avand in vedere sesizarea dvs. inregistrata cu nr. 90876.21.9.1.ic10 va comunicam ca la migrarea bazelor de date in soft-uri informatice s-a produs o eroare de migrare la care se lucreaza in vederea facturarii.
Va multumim pentru intelegere.
Serviciul furnizare „
Am 2 locuri de consum. La unul am ajuns la zi cu facturile, dar la celalalt sunt prin Octombrie 2022 🙂
Primeam si cate 3 facturi pe luna la un loc de consum si NIMIC la cel de-al doilea.
** Avand in vedere sesizarea dvs. inregistrata cu nr. 90876.21.9.1.ic10 va comunicam ca la migrarea bazelor de date in soft-uri informatice s-a produs o eroare de migrare la care se lucreaza in vederea facturarii.
Va multumim pentru intelegere.
Serviciul furnizare **
Ce aplicație online? Eu sunt client Hidroelectrica din Februarie 2022, mai sunt și prosumator. In 19.09.2023 mi-au venit 14 facturi și în 20.09.2023 10 facturi. Din păcate nu înțeleg nimic din ele. Oare mi-ar răspunde cineva de la Hidroelectrica că să mă lămurească, sau sa mă îndrume către o facultate, sau doctorat în descifrarea, și mai mult înțelegerea, facturilor. Sunt de acord sa le pun la dispoziția celor interesați, poate-i dam da capăt!
Ma ofer voluntar ([email protected]) sa incerc descifrarea si explicarea facturilor, desi sint doar consumator, tot din februarie 2022.
Nu va fi nici o aplicatie in 2023, pentru ca au o uriasa problema:
” Avand in vedere sesizarea dvs. inregistrata cu nr. 90876.21.9.1.ic10 va comunicam ca la migrarea bazelor de date in noile soft-uri informatice s-a produs o eroare de migrare la care se lucreaza in vederea facturarii.
Va multumim pentru intelegere.
Serviciul furnizare”
Astfel s-ar putea explica de ce unii clienti nu primesc deloc facturi (chiar si pentru 2022), iar altii (majoritatea, pentru ca s-au emis in 2023 peste 5 milioane de facturi) au ajuns la zi (facturi emise pentru luna august 2023).
Eu astept cu oarece sperante sa se imbunatateasca cumva portalul „client hidroelectrica”, de unde sa dispara cel putin anuntul descurajant din sectiunea „Facturi” (https://client.hidroelectrica.ro/facturi) :
” Aceasta rubrica va ofera posibilitatea consultarii facturilor pentru consumul de energie electrica emise pana la finalul anului 2022.
Se are in vedere si afisarea facturilor emise incepand cu anul 2023.
Indata ce se vor finaliza modificarile necesare, lista facturilor va fi completata. ”
si sa redevina functionala sectiunea „Solicitari” (https://client.hidroelectrica.ro/reclamatii), nefunctionala din octombrie 2022:
” Va informam ca facilitatea de preluare a solicitarilor prin intermediul portalului nostru va fi in continuare indisponibila.” .
Adica sa se revina la situatia din 27.10.2022, cind au inceput celebrele modificari si imbunatatiri informatice la HE.
Dupa care, prin 2024-2025, sa apara si aplicatia web extinsa ca functionalitati fata de forma actuala („Contractare” si „Autocitire”), pentru ca nu sint amatori (https://www.antena3.ro/economic/hidroelectrica-anulat-licitatie-angajare-it-isti-softuri-facturare-673970.html) care sa intre in rahatul informatic („ecosistemul informatic”) de la HE, cu straturi succesive si amestecate de ERP, CRM, SAP, Salesforce etc.
Eu personal nu astept si nu am nevoie de o aplicatie pentru telefon mobil, ci de o aplicatie web tip cont utilizator, similara cu My Enel, EON-Myline etc.
Dar periodic, in presa, apar promisiuni iluzorii despre aplicatia mobila (https://economedia.ro/hidroelectrica-estimeaza-ca-va-lansa-aplicatia-pentru-clienti-la-inceputul-lunii-octombrie-2023.html#comment-31940), la care multi naivi se excita.
[email protected] – consultant voluntar
Primesc facturi prin email la Google mail („rusu54”) sau Yahoo mail (tot „rusu54”)